XXL Nutrition

Mikie's log

MikieB

Huge Freak
Waardering
560
Lengte
1m90
Massa
113kg
Goodevening peoples. Besloten hier maar een nieuw log te beginnen, wordt hier toch wat meer gevolgd door meerdere mensen wat weer tot verschillende kijken op een training en dergelijke kan leiden.

Zal m'n trainingen en voeding hier zo uitgebreid mogelijk loggen, vragen mogen gesteld worden uiteraard!

Om maar meteen te beginnen, de training van vanmiddag. Rugtraining gehad, ging wel aardig. Niet volgens m'n schema maar dat lijkt toch nergens op deze 2 weken met de feestdagen, dus tja.

Training 1, week 1, rug/traps

Bent over rows

1x20x20
1x15x60
1x12x80
2x8x90
1x15x60. Niet zo zwaar gedaan vandaag.

High row pull apparaat-ding

1x12x60
3x10x80
1x6x100, net wat te zwaar.

DB Row

2x8x46
1x8x50

Lat Pulldown Deze met wijde hammergrip gedaan.

4x12x60. Rug helemaal vol hierna, vond 't ook wel leuk geweest.

BB Shrugs

1x20x60
1x12x100
3x8x140
2x15x100.

Prima, had geen zin in rear delts omdat ze toch al vol zaten. Nog even met BeastModeON lopen lullen en toen maar naar huis gegaan. Morgen chest of legs, hangt er van af hoe ik me voel :p

Qua training zal ik over 2 a 3 weken ( ja ja als m'n blast weer mag beginnen ) waarschijnlijk iets van een Push/Pull/Legs schema gaan volgen maar daarover ben ik nog met mezelf in discussie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter

Welkom!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha nice safe, welkom!

Vanmorgen toch voor legs gegaan, voelde me fit dus dacht, waarom ook niet.

Week 1, training 2, legs!

Squats
3x5x150. Vrij easy nog. Verhogen met 5 kg per week gaat nog steeds prima.

Deadlift

4X5X140. Ja ja minder dan squats maar na squats lijkt m'n DL nergens meer op :p

Leg Press

4x8x300

Hamstring curl

3x15xgeen idee

Leg Extension

3x15x80/full stack. Hier na de 15 elke set een paar partials en forced reps, branden!

Hierna nog wat kuitwerk gedaan maar na 4 sets schoot er ontzettende kramp in m'n kuit en die trok ook niet echt meer weg, dus naar huis gegaan.
Nu weer 2 verplichte rustdagen ( morgen gym wel open maar moet ik tot 7 werken en daarna is ie dicht :( ), daarna Nieuwjaarsdag en met m'n dronken hoofd werken en dan vrijdag vrij en een poging doen tot trainen.

Bent meer op je plek in pl sectie , dikkertje

Innnnn ouwe!

Zo, vanaf komende week gaan we weer trainen. Kutfeestdagen voorbij, word ik de week erna ziek en zet ik een inject wat te snel waardoor m'n hele delt opzwol en ik nauwelijks wat kon.

Gister dus de 1e en enige training van de week gedaan, beetje legs met Danny. Maandag weer knallen volgens een PPL schema. Dat moet iets gaan worden als onderstaande. Ben er zelf wel tevreden over, ziet er in mijn ogen aaardig uit maar tips en tricks zijn altijd welkom ofc. Wil op de grote oefeningen een stuk sterker worden dit jaar dus elke training beginnen met een grote compound. Hier ga ik een startgewicht kiezen waar ik 5x5 vrij makkelijk red en dit elke week met 2.5/5 kg verhogen ( afhankelijk van de oefening ). Moment dat de 5x5 niet meer te verhogen is/ik fail ga ik over naar 5x3 en herhaal de boel, komt 't moment van failen dan wordt het 3x3. Fail ik daarop na verhogen een reset en weer opnieuw beginnen ( gestolen uit BeastModeON z'n log geloof ik ). Klinkt leuk op deze manier en de assistance blijf ik gewoon high(er) reps pakken.
Dagen gaan er zo uit zien ongeveer.

Maandag Legs

Squat 5x5
Leg Press 4x8
Goodmorning 4x8
Leg Extension 4x15
Leg Curl 4x15
Calves x 2

Dinsdag Push

MP 5x5
Flat Fly 4x8
Incline DB Press 4x10
Upright Row 3x8
Low cable fly 3x15
Overhead extension SS Reversed pushdown 4x8
Side raises 4x15

Donderdag Pull

Deadlift 5x5
DB Row 4x8
Lat Pulldown 4x12
Low row 3x10
BB Shrugs 4x8
Rear delt 3x15
EZ Curls 3x8
Hammer Curls 3x8

Vrijdag

Legs met Danny, verschilt dus.

Zaterdag Push

Benchpress 5x5
Incline fly 4x15
Pec Deck/Cable crossover 4x10
Skullcrusher 4x8
Side raises 5x15
Pushdown 4x10
Front raise 3x12

Zondag Pull

Bent over Row 5x5
Pulldown 5x8
Vbar row 4x12
Straight arm pulldown 4x15
Rear delt 3x15
BTB Shrugs 4x12
Incline curl 3x15
Preacher curl

Volgorde/aantal sets en reps zal op de oefeningen na de grote compound wel verschillen maar dit moet 't ongeveer gaan worden. 1e keer dat ik 6 keer per week ga trainen, benieuwd hoe 't bevalt :)

Oh hier zit de man met de megaklauwen dus!
Dacht al waarom z'n log dicht zat!

In offc zie je maandag wa weer

ziet er goed uit je schema, ben benieuwd naar je trainingen [emoji4]

Ja ik vind t totaal niet erg dat ik nu vaak smiddags kan
Maja elk voordeel heeft zijn nadeel offcourse ;)

Ik was er ook alweer vroeg, ideaal.

ziet er goed uit je schema, ben benieuwd naar je trainingen [emoji4]

Me2 haha.

Vandaag 1e dag met nieuwe schema, laat ik dit maar dag 1 van week 1 noemen dan. Deze week gebruik ik om de gewichten op de grote oefeningen te bepalen waarna ik volgende week, als m'n blast weer begint, kan gaan bouwen. Legs dus vandaag, was wel ff zwaar omdat ik nog last van m'n hams en kuiten had van vrijdag maar toch.

Dag 1, week 1. Legs!

Squats:

1x12x20
1x8x60
1x8x100
1x5x120
1x5x130
1x5x140. Dit kostte in zoverre veel moeite dat ik besloten heb volgende week maandag op 125 te gaan beginnen en dan met stapjes van 5 kg te verhogen. Normaal niet al te veel last van spierpijn dus dat moet te doen zijn.
3x5x120

Legpress 45 graden

1x8x170
1x8x190
1x8x210
1x6x230, net wat te zwaar.
1x8x190

Leg Extensions

3x15x80. Burn.

Liggende hamstring curls Wilde eigenlijk voor de leg extensions ook nog goodmornings doen maar m'n hams zaten al aardig vol.

3x15x35 geloof ik.

Abductor Die waar je je knieën naar buiten drukt, hoorde dat dat nuttig kon zijn voor de squats. Ik voelde 't vooral fucking veel pijn doen in m'n glutes.

3x15x60 ofzo

Kuiten in de leg press

4x8x150. Niet slecht, zag zelfs 2 aders op m'n linker kuit, wtf.

Wel een lekkere training, vrij lang bezig geweest met de squats, goed gelet op diepte ook, daar verkeek ik me nog wel eens op aldus DannyZ. Daarom nu voor de spiegel gedaan, toch wel handig. Wel vervelend m'n dikke harses steeds te moeten zien maar oke.:D

Jaa geen pretje om steeds je eigen bulk kop te moeten zien he :p Ik ken het

lekkere legday! die abductor ga je nog wel voelen morgen [emoji48]

lekkere legday! die abductor ga je nog wel voelen morgen [emoji48]

Ye m'n glutes doen wel vrij moeilijk idd. Verder voelen m'n legs wel aardig goed gelukkig :D
Vandaag was 't m'n 1e Push-day, dus kijken hoe zwaar ik m'n MP wil gaan beginnen. Training ging verder lekker, zwaar pumped. Vocht trekt wat weg en kan wel zien dat ik uit m'n vorige blast aardige massa heb overgehouden :)

Dag 2, Week 1. Pushhhh

MP :

1x12x20
1x8x30
1x5x40
1x5x50
1x5x60. Dit was me net wat te zwaar, zou de 5x5 wel redden maar dan kan ik na 1 of 2 weken al niet meer verhogen en dat lijkt me niet de bedoeling. Begingewicht wordt dus 52.50 kg.
3x5x52.5

Flat fly

4x8x18. Goede stretch in m'n chest.

Incline chest press

4x10x35 single handed, beetje schuin zittend zodat je voor je chest langs drukt.

Cable upright row

3x10x50. Traaaage uitvoering. Dikke pomp in traps/side delts hierna.

Low to high crossover

4x12x15.

DB Side raises

4x15x8. Delts helemaal vol, heerlijk.

Overhead extensions superset met Reversed grip pushdowns

Beide 4x10.

Prima training, ik vind deze manier van trainen echt leuk merk ik, plezier zit er helemaal in.

Post je die back pic nog? Vond hem enorm goed namelijk

Terug
Naar boven