Fitness Seller

Mikie's log

• Topic Starter Topic Starter
netjes die mp!! wat veel knappe chicks in jouw gym! bij mijn gym alleen maar whales [emoji17]

Train bij 2 gyms he, en bij Club komen volgens mij de mooiste vrouwen uit de omgeving :P Dit was niet bij Club maar toch.

Overigens vind ik niet dat je onder de categorie Whale valt Mariekje. More like Buffalo ofzo :D

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

full body pic dan, wij zullen wel beoordelen:p

Smooth bro :roflol:

Train bij 2 gyms he, en bij Club komen volgens mij de mooiste vrouwen uit de omgeving [emoji14] Dit was niet bij Club maar toch.

Overigens vind ik niet dat je onder de categorie Whale valt Mariekje. More like Buffalo ofzo :D

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Smooth bro :roflol:
was je bij basic vandaag? stuur er dan ook wat naar ehv hihi :)
en tnx [emoji16]

was je bij basic vandaag? stuur er dan ook wat naar ehv hihi :)
en tnx [emoji16]

Nee my eyecandy :mad: haha.

Vandaag pull dag gehad, vind 't de meest kutte training van de week bcuz deadlift. Vind er echt niks aan maar goed, moeten is ook wat soms :D

Dag 3, Week 2. Pull

Deadlift

1x8x60
1x5x80
1x5x100
1x5x120
5x5x130. 't Gewicht gaat easy alleen blaast m'n onderrug zo op dat ik na de 1e of 2e set al nauwelijks nog in positie kom en daardoor moeite krijg m'n form lekker te houden waarna ik pissig word :P Tevens blijven die backpumps ook zo hangen dat ik er bij de 3e oefening nog last van heb.

DB Row

3x10x50. Easy.

Seated Row Omdat alle pulldown dingen bezet waren.

3x8x90
2x6x110

Lat Pulldown

3x12x60>40, 3 dropsets dus.

Lat Pulldown BTN superset met

3x8x50 SS 3x8x40 :'). Rug zat hierna wel heel lomp vol.

Shrugs

3x8x100. Iets voorover gebogen zodat traps goed gesqueezed konden worden.

Nog wat BB Curls met 40 kg en Arnold curls met 12 kg per hand gedaan. Geen rear delts, die zaten vol zat. Op Deadlifts na leuke training.

Legday gehad, maar echt voor geen meter onthouden wat ik heb gedaan :') Lading squats, wat hacksquats, leg curls, leg extensions, lunges en toen nog 3 sets kuiten. Vond 't een prima training, high reps en de pomp in m'n quads doet nu, 2 uur later, nog steeds echt pijn.

Weekendtrainingen niet gelogd, van vrijdag op zaterdag geen slaap gehad, geen idee waarom maar kon maar niet in slaap komen, en zaterdag op zondag ook maar 2 of 3 uurtjes dus trainingen leken nergens op. Wel m'n 5x5 op de Bench en BOR gehaald maar daar was ook alles mee gezegd :')

Vannacht wel goed geslapen, lekkere legday gehad ook.

Dag 1, Week 3. Legsss

Squat

1x10x20
1x8x60
1x5x80
1x5x100
1x5x120. Dit was wel een beetje een grote stap voor m'n gevoel, stond even van f**k...
5x5x130. Dit ging dan weer relatief easy. Merk dat als ik zwaarder ga ik iets verder voorover leun, vrij irritant en geen idee of dit zo hoort? Niet dat 't richting goodmorning gaat maar wel verder dan normaal voor m'n gevoel.

Legpress

3x8x200. Quads brandden als een mofo na squats en kon er ook echt niet meer uit krijgen hier. Moet je wel 100 kg bij 't gewicht optellen omdat dat apparaat zo pleures zwaar gaat.

Goodmorning

3x12x40. Heel rustig met goede stretch in hams.

Leg Extension plate loaded

3x8x35 per been
2x15x20 per been. Auw

Lying hamstring curl

3x15x40 ofzo.

Calve press op de legpress

3x12x150. Heeeel langzaam

Seated calve raise

3x12x25 single legged

Nog wat abs gedaan. Geen slechte training vond ik zelf :)

Pushhh, military press vandaag. Leuke oefening vind ik 't, heb er wel wristwraps bij nodig zelfs bij mijn baby weights, krijg er anders echt last van.

Dag 2, Week 3. Push

MP

1x12x20
1x5x30
1x5x40
5x5x55. Easy. Denk dat ik 'm volgende week direct verhoog naar 5x5x60, moet er makkelijk in zitten.

Incline DB Press

3x12x40. Easy maar DB's gaan niet zwaarder.

Flat Fly

4x8x16. 18 was bezet, die wilde ik pakken en 20 was me te zwaar.

Low to high cable fly

3x15

Cable side raise

4x20

DB Partial Side raise Heeeerlijk deze.

4x25x12

Skullcrusher

3x8x40. Goed te doen

CGBP

3x8x80
1x5x100. Kreeg hierna last van m'n pols dus maar naar huis gegaan.

Hmmm... die ga ik morgen eens proberen dan, met gewoon db side raises voel het soms aan alsof ik meer me traps train dan me side delts. :rolleyes:

Hehe had ik ook altijd. Daarom let ik nu bij een gewone side raise heel strikt op de uitvoering ( Lou Ferrigno raadde bijvoorbeeld aan om net te doen alsof je ergens heen wilt wijzen ipv gewoon dom je arm op te tillen, klinkt stom maar als je 't probeert werkt het wel ) en doe ik regelmatig die partials op aanraden van m'n maatje Spectacular. Hele korte beweging maar schouder krijgt geen rust, dus niet je arm naast je laten hangen maar alleen het actieve deel van de beweging doen.

Hey mikie! Gaat goed hier zie ik!

Waarom neem je eens geen taurine? Dat zal zeker je backpumps verminderen!

hoe doe je een partial side raise??
goeie mp! waarom pak je voor.incline presses niet gewoon die plate loaded machines? kun je er meer gewicht opladen :D

Met zulke schouders moet 5x5x60 er makkelijk in zitten ;)

Hey mikie! Gaat goed hier zie ik!

Waarom neem je eens geen taurine? Dat zal zeker je backpumps verminderen!

Goedendag buffel! En idd, moet ik nog eens gaan bestellen, ook al zijn de meningen er nog altijd over verdeeld hehe.

hoe doe je een partial side raise??
goeie mp! waarom pak je voor.incline presses niet gewoon die plate loaded machines? kun je er meer gewicht opladen :D

Het gewicht niet zo ver omhoog brengen dat je traps mee gaan werken en niet zo ver laten zakken dat de spanning er af gaat. Er echt tussenin blijven dus constante spanning op je side delt. Ziet er dom uit maar 't werkt heerlijk.

En die incline plate loaded vind ik kut. :P Doe op m'n 2e pushdag vaak wel de stack loaded en dan schuin zittend en 1 hand voor 't lichaam langs pressen zeg maar, dat voelt wel goed.

Met zulke schouders moet 5x5x60 er makkelijk in zitten ;)

Heb maar babyschouders hoor, vraag maar aan de mensen hier die me kennen :p

Vandaag pulll. Ging wel lekker!

Dag 3, week 3, Pull!

Deadlift

8x60
2x5x100
1x5x120
1x5x130
5x5x140. Easy. Backpumps nu ook niet zo zwaar.

Pulldown plate loaded

1x15x80
1x10x120
3x8x140. Best easy nog. Chagrijnig omdat er een ecto met 30 cm benen 400 kg aan schijven op de legpress laadde, en 3 sets heeft gedaan van 4 reps waarbij hij de gewichten alleen van de vangers afdrukte en dan weer liet vallen. Letterlijk een rom van nog geen 10 cm dus. En nog een kneus op de press machine waar ie 160 kg op legde, en vervolgens letterlijk niks heeft gedaan waardoor ik m'n schijven uit de andere ruimte moest halen.

Reversed grip pulldown

4x12x50

Seated Row

3x8x60 per kant

Cable BOR superset Straight arm pulldown

4x12x50 SS 4x12x20. Heeeeerlijke pomp hierna, rug helemaal vol.

6 sets rear delts, 4 sets traps en 6 sets biceps gepompt nog, toen vond ik 't leuk geweest. Prima training!

Kut ecto's met hun kut ego ook he..

Partical side raises geprobeerd trouwens, voelde goed aan, maar kon niet zwaarder dan 5kg, anders kreeg ik last van me schouders. :S

Kut ecto's met hun kut ego ook he..

Partical side raises geprobeerd trouwens, voelde goed aan, maar kon niet zwaarder dan 5kg, anders kreeg ik last van me schouders. :S

Neh geen moeite met zwaar trainende ecto's, alle respect, maar train dan iig wel en hou niet gewoon shit bezet.

En is ff wennen, m'n maatje is echt een fucking buffel en pakt ze ook met 'maar' 12 kg, gewicht is niet zo belangrijk hierbij imo. Lekker flink de pomp erin brengen is ie voor :)

Ik paste me aan aan jou mikieb, doe ze met 24:o

Wissel zelf af qua gewicht en reps, sowieso eem 'oefening' waarbij ik 9 van de 10x tot fail ga.

Meh paar trainingen vergeten te loggen. Vrijdag legs leek nergens op, paar squats en extensions gegaan en naar huis gegaan. Was de ochtend pas om 6 uur thuis en stond om 7 weer naast m'n bed :roflol: Zaterdag en zondag gingen beter, zowel Bench als Bor easy gehaald op 5x5x95. Gister legs, vandaag Push.

Dag 1, week 4. Legs

Squats

1x10x60
1x5x80
1x5x100
1x5x120
1x3x130

5x5x132.5. Wilde eigenlijk voor de 135 gaan maar had slecht geslapen, lange dag op werk gehad en overall gewoon moe. Volgende week 135 dus of als 't goed voelt de 137.5

Legpress

4x8x170

Leg Extensions

5x15x90

Hamstring curls

5x15x40

Lunges

3x15 per been, 12 kg in beide handen.

Standing calf raise

4x8x100

Toe press op de legpress

4x20x150.

Prima training.

Dag 2, week 4. Push

MP 55 ging vorige week zo easy dat ik 'm naar 60 verhoogde ipv de geplande 57.5

5x5x60. Easy.

Incline fly

1x8x16
1x8x18
1x8x20
1x8x22>1x15x12

Plate loaded press

3x8x100
1x5x120>1x6x80>1x12x40

Cable crossover

4x20x15

Upright row

4x8x50

Partial side raises

5 sets tot fail met 14 kg

Nog wat triceps gepompt. Ook wel een prima training.

Verdere vooruitgang gaat nog altijd steady, weer een 0.7 kg zwaarder gister en zie er vollll uit. Kracht lijkt ook redelijk te gaan, ook wel een keer leuk.

Laatst bewerkt:
Dag 3, week 4. Pull

Deadlift

1x8x60
1x8x100
1x5x120
1x5x140
5x5x155. Voelde allemaal heel makkelijk. Krijg 't volgens mij langzamerhand een beetje onder de knie. Mag ook wel uiteraard, nog steeds baby weights :roflol:

Pulldown plate loaded

3x8x120
2x6x140. Zat een creep me op 't apparaat er tegenover constant aan te gapen, werd er bang van.

Seated row, plate loaded Heerlijk apparaat dit, had geen zin in DB rows

2x8x120
2x8x160. Zag er wel bruut uit vond ik zelf.

Close hammergrip pulldown

4x15x60

Tbar row Aparte handgreep, lijkt een beetje op een stuur van zo'n gangsterfiets ofzo. Voelde wel oke

3x8x80

Shrugs

1x20x40 > 1x15x30. En dit een keer of 4. Auw.

Nog wat EZ bar curls gedaan en wat cable curls. Primaa.

Terug
Naar boven