- Waardering
- 610
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
kijk maar in mn log daar staan genoeg pics
hier komen alleen pics van mikie als t goed is 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hier komen alleen pics van mikie als t goed is 
netjes die mp!! wat veel knappe chicks in jouw gym! bij mijn gym alleen maar whales [emoji17]
Dit was niet bij Club maar toch. 

was je bij basic vandaag? stuur er dan ook wat naar ehv hihiTrain bij 2 gyms he, en bij Club komen volgens mij de mooiste vrouwen uit de omgeving [emoji14] Dit was niet bij Club maar toch.
Overigens vind ik niet dat je onder de categorie Whale valt Mariekje. More like Buffalo ofzo
---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------
Smooth bro![]()

was je bij basic vandaag? stuur er dan ook wat naar ehv hihi
en tnx [emoji16]
haha.
Tevens blijven die backpumps ook zo hangen dat ik er bij de 3e oefening nog last van heb.
Al uitgewankt op de rest van haar foto's?

Hmmm... die ga ik morgen eens proberen dan, met gewoon db side raises voel het soms aan alsof ik meer me traps train dan me side delts.![]()
Hey mikie! Gaat goed hier zie ik!
Waarom neem je eens geen taurine? Dat zal zeker je backpumps verminderen!
hoe doe je een partial side raise??
goeie mp! waarom pak je voor.incline presses niet gewoon die plate loaded machines? kun je er meer gewicht opladen![]()
Doe op m'n 2e pushdag vaak wel de stack loaded en dan schuin zittend en 1 hand voor 't lichaam langs pressen zeg maar, dat voelt wel goed.Met zulke schouders moet 5x5x60 er makkelijk in zitten![]()

Kut ecto's met hun kut ego ook he..
Partical side raises geprobeerd trouwens, voelde goed aan, maar kon niet zwaarder dan 5kg, anders kreeg ik last van me schouders. :S

Zaterdag en zondag gingen beter, zowel Bench als Bor easy gehaald op 5x5x95. Gister legs, vandaag Push.