XXL Nutrition

Mikie's log

Goeie trainingen mikie! Vooral die van gister ziet er goed uit.

Volgende week maandag ofwa?

• Topic Starter Topic Starter

Zoiets :p

Update'je dan maar, tijd aan t cutten nu al en wil redelijk lukken. Goed wat gewicht kwijt ( huilen ) maar was wel nodig ook. Sta nu, vanmorgen gewogen, op 106.3 kg bij een tussen de 10 en 11 %. Was een stuk vetter en vochtiger dan ik dacht hehe, dat valt pas op tijdens 't cutten klaarblijkelijk. Kracht is ook weinig van over maar boeit me ook weinig, train vooral op de mint mossel konnektie en dat bevalt me goed. Geen kleine pijntjes, volle pumps en zie bepaalde spiergroepen verbeteren ondanks de cut.

Training van vanmiddag was Push.

BTN Press in de Smith 1e keer dat ik dit deed en voelde verdomd goed, ga ik vaker doen. Kan er totaal geen gewicht op verplaatsen maar wat boeit dat he.

20xlege stang
20x10 kg
15x20 kg
2x8x40
1x12x20

Plate loaded Chest press Reversed grip voor die upper chest gains

15x40
15x60
10x70 > 8x60 > 11x40 en wat partials

Incline DB Fly

3x8/10x12.

Low to high cable fly

3x12x5 ofzo. Chest helemaal vol, deed zelfs pijn

Overhead tricep extension met cable

1x20 reps, 1x15 en 1x10 op verschillende gewichten

Single handed pushdown

3x12

Reversed pushdown

1x8. Vol

Cable Side raise

3x15

DB side raise

3x15

Helemaal vol, prima training voor de zaterdag.

Daarom in cut zoveel mogelijk focussen op de samengestelde oefeningen om kracht verlies tegen te gaan
Volume omlaag.

Of ben je zwaar on?

Daarom in cut zoveel mogelijk focussen op de samengestelde oefeningen om kracht verlies tegen te gaan
Volume omlaag.

Of ben je zwaar on?

Ik ben natty, weet je toch bro. Verder wel met je eens, als kracht behouden m'n doel zou zijn. Tijdje ook soort van powerbuilding gedaan maar ben er niet voor gemaakt. Vond het heel leuk in 't begin maar kreeg in no-time last van schouders, ellebogen, polsen en af en toe knieën. Is allemaal wel te voorkomen uiteraard maar ik vind de high volume trainingen leuker en groei er ook beter op. Zie bepaalde spiergroepen ook nu nog aardig verbeteren dus ik vind 't wel prima :P

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Lamme dag vandaag, weinig slaap, toch maar ff wezen trainen. Legs!

Squat

20x20
20x60
15x80
12x100
2x8x120
1x6x120>1x7x100>1x13x60. Hierna even gaan zitten, begon sterretjes te zien :')

Front squat

3x12x70. Voelde goed, zware pump

Plate loaded 45graden Legpress

20x160
12x200
8x240
8x280
8x320. Paar niet heel mooie reps maar boeie. Fijn apparaat voor 't ego dit, in tegenstelling tot de Legpress bij m'n andere gym waar ik de 160 zelfs met moeite in beweging krijg :')

Lunges

4x10 per been

Leg Extensions

3x20x25 per been

Nog een set of 10 voor de kuiten gedaan. Prima training, had 't niet verwacht. Na de tijd flink aantal veins op de benen, ooit word ik shredded!

De Sq en daarna FSQ is goed bevallen dus haha

Ziet er goed uit man, blijf je nog even cutten trouwens?

Goed bezig.

Hams op aparte dag?

De Sq en daarna FSQ is goed bevallen dus haha

Ziet er goed uit man, blijf je nog even cutten trouwens?

Jep valt lekker, plus dat alle andere dat ik eventueel kon doen bezet was :p Cutten blijf ik idd nog even doen denk ik. 't Begint nu wel wat te worden, ook al raak ik 't echt al aardig zat :P Snap niet hoe mensen naar de 4 % kunnen komen.

Goed bezig.

Hams op aparte dag?

Nein normaal hams er meer bij gedaan maar zaten fucking vol. Gebeurt me wel vaker, volgende legday ( heb er toch 2 per week ) iets meer focus op hams dan.

Goed plan, dacht die stopt er mee aangezien je zoiets laatst in de gyn zei..

Ik zou ook nog even doorbijten met de cut, je ziet er steeds beter uit imo ! en als je nu wat lager uit komt hoef je bij de volgende cut ook niet zo lang of een minder grote deficit te hebben :)

Ik kom hier ook maar es mee lezen :D Maak je er iets moois van?

Terug
Naar boven