Fitness Seller

Miron's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.981
ik zeg ook niet dat je het niet moet doen, ik vind t alleen een beetje vage uitvoering.

miron: ik vind m er best netjes uitzien die powersnatch! zo doe ik m nog niet iig.

Dankje, maar hij is wel enorm slecht t.o.v. mijn max powerclean. Volgende keer eens wat andere dingen proberen qua techniek.

Heb trouwens toch maar besloten om wat doelen te stellen voor eind 2011.

Squat: 180 kg(= onbekend)
Front squat: 155 kg(= 140 kg)
Overhead squat 120 kg (=100 kg)
Bank: 145 kg (=130 kg)
Military press: 105 kg (= 95 kg)
Pullup/chinup: BW + 70 kg (= BW + 55kg)
Powerclean: 125 kg (= 110 kg)
Powersnatch: 90 kg (= 75 kg)
Back jerk: 150 kg (= 135 kg)

Box jump: 125 cm (= 110 cm)

Hierbij wil ik mijn BW niet boven de 95 kg uit laten komen. Ook wil ik ooit nog eens cutten tot onder de 10%, wie weet dit jaar.

Laatst bewerkt:
succes met al je doelen man;)

heb je trouwens al eens in mijn nieuwe logje gekeken?

Succes beast!

het verschil is dat je met kracht nog aardig wegkomt bij cleans, bij snatches wordt je keihard afgestraft in kilo's als je techniek niet helemaal in orde is

120 overhead squat zal wel meesterlijk zijn als je dat haalt!

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

o ja nog ff over die bar: een diameter van 30 mm lijkt jou beter dan eentje van 32/33 mm voor oly lifts?

zoiets als deze:

http://www.betersport.nl/krachtappa...halterstang-super-power-700kg-220cm-50mm.html

• #1.986
het verschil is dat je met kracht nog aardig wegkomt bij cleans, bij snatches wordt je keihard afgestraft in kilo's als je techniek niet helemaal in orde is

120 overhead squat zal wel meesterlijk zijn als je dat haalt!

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

o ja nog ff over die bar: een diameter van 30 mm lijkt jou beter dan eentje van 32/33 mm voor oly lifts?

zoiets als deze:

http://www.betersport.nl/krachtappa...halterstang-super-power-700kg-220cm-50mm.html

Wedstrijdstangen zijn geloof ik 28 mm en hebben veel meer whip dat die stijve allround/powerliftbar die ik heb.

Ik zie nergens staan hoe dik die stang precies is?

In vergelijking met de rest is je box jump wat minder? Of ligt dat aan mij ???

Succes met de doelen! ;)

Boxjump is normaal.. Ik red die 110 cm af en toe wel..... Stats zijn vrijwel gelijk. Hoewel mijn sprongen dan ook zeker niet mijn beste oefeningen zijn.. Maar binnen 2 weken springt hij gewoon paar keer op die kast alsof het niets is..

• #1.989
Boxjump is normaal.. Ik red die 110 cm af en toe wel..... Stats zijn vrijwel gelijk. Hoewel mijn sprongen dan ook zeker niet mijn beste oefeningen zijn.. Maar binnen 2 weken springt hij gewoon paar keer op die kast alsof het niets is..

Ik kom er alleen met de tenen op, kan niet blijven staan.

Wedstrijdstangen zijn geloof ik 28 mm en hebben veel meer whip dat die stijve allround/powerliftbar die ik heb.

Ik zie nergens staan hoe dik die stang precies is?

tjsa wedstrijdbars geven een lekkere bounce/vering ja. maar die krengen zijn echt niet te betalen.

ik heb t gevraagd via de mail en die stang is dus 3 cm qua diameter zei die..

• #1.991
tjsa wedstrijdbars geven een lekkere bounce/vering ja. maar die krengen zijn echt niet te betalen.

ik heb t gevraagd via de mail en die stang is dus 3 cm qua diameter zei die..

3 cm of 30 mm? Wie weet heeft ie 34 mm naar onder afgerond :P

ik heb gewoon een complete set van fitness seller besteld. en die stang heeft een diameter van 28 cm. moet zeggen dat ik de stang erg fijn vind.

• #1.995
ja denk inderdaad dat 100+ niet leuk gaat zijn voor die stang.

haha ja dankje:D

fitness seller 115 oh laten vallen met autobanden => krom en onbruikbaar

mooie powersnatch - zag er goed uit

• #2.000
mooie powersnatch - zag er goed uit

thanks dude

Clean pull
3 x 60
3 x 100
3 x 120
3 x 130