AndroidHealthClinic

Miron's Log

Vet die back jerk! Zag nog een mooi filmpje vandaag ervan vandaag!

http://www.youtube.com/watch?v=qiC_t-w6Qa4

Wel gave gast om te volgen doet in engeland mee in de -105kg strongman comp. is oud olympische gewichtheffer!

Pijn in de knie?

Wow, hoe easy..
@filmpje van powerjerk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.005
Vet die back jerk! Zag nog een mooi filmpje vandaag ervan vandaag!

http://www.youtube.com/watch?v=qiC_t-w6Qa4

Wel gave gast om te volgen doet in engeland mee in de -105kg strongman comp. is oud olympische gewichtheffer!
Ja ik had toevallig al een abo op zijn YT kanaal, very explosive.

Knie ja, zou gauw ik onder par squat - zowel met als zonder gewicht - is er een pees aan de buitenkant van mn linkerknie (de 'slechte' knie) die een heerlijke steek uitdeelt. Het lijkt op het een runners knee of illiotibial band syndrome maar daarbij schijnt het al pijn te doen bij een hele lichte buiging.

Remedie daarvoor is iig icen en rekken, dus dat ga ik eerst proberen.

Misschien hier iets aan...

[Link niet meer beschikbaar]

Misschien niet...

Edit: never mind, niet iets wat je vaag herinnert gelijk neerkalken zonder ff te checken of het klopt.....

Laatst bewerkt:
je moet stoppen met voetbal, daar gaan je knieën naar de knoppen van!

• #2.011
lol! je uitsprint al die ecto's!

Heb ook heel lang last gehad van m'n knie. Komt ook door explosieve lifts zoals jerk en pushpresses. Heb maanden niet gesquat en pushpresses gedaan toen.

• #2.015
Heb ook heel lang last gehad van m'n knie. Komt ook door explosieve lifts zoals jerk en pushpresses. Heb maanden niet gesquat en pushpresses gedaan toen.

Jerken, springen, etc is allemaal geen probleem. Het is puur wanneer is par breek, zowel met als zonder gewicht. Alle artikelen over runners knees beschrijven mijn probleem exact, alleen normaal gesproken zou die pijn dus op moeten treden bij een kleine kniehoek = rennen!

Even wat anders: Het valt me op dat bijna iedereen die gepost heeft op deze pagina kleiner is dan ik, terwijl ik me vaak al een ukkie voel :D

Dan moet daar maar verandering in komen ;)

Ik had een jumpers knee, dat is zeker weer wat anders dan??

:roflol: Dat laatste..Leeman is 2,30m staat er.

Even wat anders: leuk dat je dat zegt

leeman is 2.30

Dacht dat ik 1.80 was maar bij laatste sportkeuring was ik 1.85 dus valt mee...je bent een ukkie inderdaad

Terug
Naar boven