MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274

Hij is sowieso te klein ja, ik hoefde voor 80 ook niet ver te dippen want ik kan hem ook strict pressen als ik wil. Hoe zwaarder het gewicht hoe dieper de dip. Voor de volgende keer maar weer.Is je platform klein of zo dat je niet verder met je benen voor- en achteruit gaat zeg maar?
Lijkt alsof je bang bent verder te dippen.
Ben overigens wel op de uitkijk naar een nieuwe locatie want er komen steeds meer lui trainen hier de laatste tijd.Soms zijn we met 4-5 en dan wordt het krap. Mocht ik iets moois vinden dan komt er ook een fatsoenlijk rack en platform.
Het is alleen nog niet zo dat ik hem ook echt op het hoogste punt vang, maar dat gaat sowieso niet werken met 80 kg natuurlijk.Ondanks het mij echt langs geen kanten lukt, lijkt dit zo ja.
Verder ziet die full clean (zeker die laatste) er echt heel goed en natuurlijk uit, vlotte catch. Als je dit kan toepasse op zware gewichte komt er binnenkort een regen van pr's aan!
Ja ben wel blij dat ik die gehaald heb. Heb vandaag toch nog weer een lamme knie GVD maar ga het woensdag weer proberen!sowieso +1 voor je adidas schoenen.
Wanneer komen de heavy oh squats weer?
..en snatches.dus eigelijk ehb je dat probleem met clean en power cleans?