Fitness Seller

Miron's Log

:roflol:

Maare Miron ik ben je voorbij hoor.

Damn, ben jaloers dat jullie wel kunnen OH squatten.... K*t schouder :(

Dan maar succes voor morgen ;)

mooie clean, met name de 3e in t filmpje. het was beter geweest om eerst full te cleanen en dan later powercleanen leren. die fout heb ik ook gemaakt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.151
Trainde met een maat dus niet OH squat only

Squat + 3 box jumps
3 x 80 + 80 cm
3 x 100 + 90 cm
2 x 120 + 95 cm
2 x 125 + 100 cm
2 x 130 + 105 cm
2 x 140 + 105 cm

kzooi die knie is gewoon nog steeds niet goed!

Back jerk
3 x 60
3 x 80
3 x 100
2 x 120
1 x 130

Bij het terug neerleggen stond in een rare splitstand en de bar viel achter mijn traps dus die gleed eraf. Wonder boven wonder schouders niet overstrekt :)

MP
2 x 80
2 x 85

tijd op..

nette back jerks. je drukt ze alleen wel uit zeker?

en full snatchen is teveel denkwerk nog :D

Ben je al nr de fysio geweest, Wat zegt die over je knie?

2x 85 mp is nice...

• #2.156
Ben je al nr de fysio geweest, Wat zegt die over je knie?
Geirriteerde Illiotibiale band, beter bekend als runners knee, maar kan ook komen van squatten. Heb een paar stretches meegekregen en moest inderdaad ook wat foamrollen. Dat i.c.m. met rust (niet squatten iig) moet genoeg zijn.
Redelijk
waarom zou eht dan beter zijn eerst te leren full cleanen?

Om te leren hoe je eronder moet diven. Iets waar ik dus heel slecht in ben.

Laterale pijn dus aan de knie? In dat boek dat ik las (Maximum Strength) raden ze dan zeker oa foam rolling van die IT band aan.
Je kunt er vast veel op internet over vinden als het idd een runners knee is. Kben zelf nog altijd bezig om van men rugpijn af te geraken, kom vaak tegen dat het een enkel/knie/heup-oorzaak heeft. Tot nu toe wel nog niet veel progressie geboekt ik, maar goed men postuur is absoluut niet ideaal.

• #2.159
Laterale pijn dus aan de knie? In dat boek dat ik las (Maximum Strength) raden ze dan zeker oa foam rolling van die IT band aan.
Je kunt er vast veel op internet over vinden als het idd een runners knee is. Kben zelf nog altijd bezig om van men rugpijn af te geraken, kom vaak tegen dat het een enkel/knie/heup-oorzaak heeft. Tot nu toe wel nog niet veel progressie geboekt ik, maar goed men postuur is absoluut niet ideaal.
Bijna alles wijst daar op ja. Alleen het rare is, met rennen heb ik er juist geen last van :P Alleen met squatten onder parallel. 200 kg quarters zijn geen probleem, maar richting par steekt er iets.

Wat is er mis met je postuur dan?

je moeten leren om onder de bar te duiken. een full clean is waar het uiteindelijk bij oly lifts omgaat. zelfde geldt voor de snatch.

Dat dus. Volledige extensie bereiken is lastig, laat staan direct daarna op volle snelheid weer inzakken.

volledige extensie met snatches bedoel jij dan waarschijnlijk? je bereikt met de cleans wel volledige extensie als ik naar je filmpjes kijk?

Terug
Naar boven