- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
ja de rek is er een beetje uit (qua humor dan he)
geeftnie joh, het jaar is nog lang
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, ben jaloers dat jullie wel kunnen OH squatten.... K*t schouder![]()

mooie clean, met name de 3e in t filmpje. het was beter geweest om eerst full te cleanen en dan later powercleanen leren. die fout heb ik ook gemaakt.

waarom zou eht dan beter zijn eerst te leren full cleanen?mooie clean, met name de 3e in t filmpje. het was beter geweest om eerst full te cleanen en dan later powercleanen leren. die fout heb ik ook gemaakt.
Geirriteerde Illiotibiale band, beter bekend als runners knee, maar kan ook komen van squatten. Heb een paar stretches meegekregen en moest inderdaad ook wat foamrollen. Dat i.c.m. met rust (niet squatten iig) moet genoeg zijn.Ben je al nr de fysio geweest, Wat zegt die over je knie?
Redelijk
waarom zou eht dan beter zijn eerst te leren full cleanen?
waarom zou eht dan beter zijn eerst te leren full cleanen?
Bijna alles wijst daar op ja. Alleen het rare is, met rennen heb ik er juist geen last vanLaterale pijn dus aan de knie? In dat boek dat ik las (Maximum Strength) raden ze dan zeker oa foam rolling van die IT band aan.
Je kunt er vast veel op internet over vinden als het idd een runners knee is. Kben zelf nog altijd bezig om van men rugpijn af te geraken, kom vaak tegen dat het een enkel/knie/heup-oorzaak heeft. Tot nu toe wel nog niet veel progressie geboekt ik, maar goed men postuur is absoluut niet ideaal.
Alleen met squatten onder parallel. 200 kg quarters zijn geen probleem, maar richting par steekt er iets.je moeten leren om onder de bar te duiken. een full clean is waar het uiteindelijk bij oly lifts omgaat. zelfde geldt voor de snatch.