Fitness Seller

Miron's Log

Deed die ham raises vroeger ook. Wel lekkere oefening.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
Deed die ham raises vroeger ook. Wel lekkere oefening.

Idd man, volgende keer ga ik ze weighted proberen.

Vandaag potverdomme mijn enkelbandjes aan de andere voet verrekt/ingescheurd. EXACT hetzelfde als de vorige keer, alleen dit keer geijst. Kan er nu nog wel redelijk op morgen maar bereid me wel voor op lekker wat pijn morgenvroeg.

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

Thanks brod
GHR concentrisch doen is kk dik ouwes!

Ham raise he, geen glute ham raise.

• #2.183
Zoals verwacht fking zere poot en op krukken door het huis.

a-dirty-mind-a-dirty-mind-is-a-joy-for-ever-demotivational-poster-1262605679.jpg

Laatst bewerkt:
Wat een k*tzooi Miron! Hoelang duurde het herstel de vorige keer?

• #2.185
Wat een k*tzooi Miron! Hoelang duurde het herstel de vorige keer?

Iets minder dan een maand, maar kon na twee weken al weer aardig uit de voeten met de gewichten. Heb nu alleen het gevoel dat het veel meer pijn doet de day after (kan nauwelijks lopen en ga ook niet naar het werk) dus ga zo toch nog maar even naar de fysio om uit te sluiten dat ze niet afgescheurd zijn, wat dat betekent gips voor een maand.

Ah k*t man! Balen!

Waarom niet veel stabiliserende/fysiotherapeutisch (zoals alfabet schrijven bijv) oefeningen voor je enkel doen en wellicht preventief intapen/braces/speciale sokken kopen?

• #2.187
Ah k*t man! Balen!

Waarom niet veel stabiliserende/fysiotherapeutisch (zoals alfabet schrijven bijv) oefeningen voor je enkel doen en wellicht preventief intapen/braces/speciale sokken kopen?

Daar ga ik me nu ook zeker over buigen ja, met name die oefeningen.

Wel raar alleen dat, mocht ik dus zwakke enkels hebben, ik er nooit eerder doorheen ben gegaan.

mmmm ik had een smerige foto onder die spoiler verwacht.. valt mee!

sterkte gozer

Die powercleans zijn gangstah!

• #2.193
Die powercleans zijn gangstah!

thanks brodda

Kan inmiddels (ook zoals verwacht) weer normaal lopen dus heb toch nog even UB getraind:

Bankdrukken
10 x 20
5 x 40
2 x 70
2 x 90
2 x 110
2 x 120
2 x 110

Bent over row
5 x 50
5 x 70
5 x 90
5 x 100
5 x 100

Optrekken
10 x 3 x BW

Military press
5 x 40
2 x 70
2 x 80
2 x 85
2 x 80

Core
Een kwartiertje van plank holds en andere coreshizzle

Straks even mijn nieuwe 1 meter foamroller :woot: uitproberen en wat stretchen.

Zulk soort shit is altijd k*t. Toevallig net zelf meegemaakt. Gewoon van die kleine dingen so you can kiss your sweet, sweet progress goodbye. Succes.

• #2.195
Zulk soort shit is altijd k*t. Toevallig net zelf meegemaakt. Gewoon van die kleine dingen so you can kiss your sweet, sweet progress goodbye. Succes.

Klopt wel, gelukkig heb ik nu tijd om volledig te herstellen van mn runners knee zodat ik straks weer kan beuken op de SQ. Overigens was ik de vorige keer na 2 weken alweer rustig aan het squatten :)

****ing stevig press werk. Echt gewoon loose gaan op UB werk nu dat je met je voet zit.
Vanwaar die foam roller, kheb ebay al gecheckt maar zijn allemaal 40cm ofzoiets en 20-30 bucks.

Tip: gebruik een deegroller voor je quads, hams en calfs.... stuk minder gekloot dan met een foamroller.

Ik gebruik momenteel in de week een tennisbal, en int weekend een PVC pijp.

Adductoren lukt wel niet met tennisbal, maar is niet echt een probleemzone bij mij. IT band hard, glutes medium en quads lichtjes zijn de shitzones denkik.
Hams had ik gelezen hebben zelden last van knopen etc, hoewel ze vaak inflexibel zijn.

Terug
Naar boven