Fitness Seller

Miron's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.201
Ik gebruik momenteel in de week een tennisbal, en int weekend een PVC pijp.

Adductoren lukt wel niet met tennisbal, maar is niet echt een probleemzone bij mij. IT band hard, glutes medium en quads lichtjes zijn de shitzones denkik.
Hams had ik gelezen hebben zelden last van knopen etc, hoewel ze vaak inflexibel zijn.

Kan best kloppen want ik had nergens pijn bij het rollen behalve IT band (met name links dus) en quads.

heb je piriformis ook gerolt? daar werd ik persoonlijk ook niet vrolijk van als je het juiste plekje raakt

• #2.205
Nee eigenlijk niet. Heb je een vaste foamroll-routine?

wanneer ik foam roll doe ik sowieso thoracic spine als eerste, een aantal varianten, dan meestal it band, quads, piriformis, lowerback in die volgorde. en dat is et wel zo'n beetje

• #2.207
wanneer ik foam roll doe ik sowieso thoracic spine als eerste, een aantal varianten, dan meestal it band, quads, piriformis, lowerback in die volgorde. en dat is et wel zo'n beetje

Ok thanks man.

Vandaag toch nog even rustig getraind. Niks speciaals. Oly techniek, back jerks toch nog tot 100 kg en een repout op de bank van 16 x 80

• #2.208
Vandaag "LB"

Hang powerclean
5 x 20
3 x 40
3 x 60
3 x 80

Powerclean + 2 frontsquats
90 kg
100 kg
110 kg film
115 kg
110 kg

Back jerk
5 x 60
3 x 80
3 x 100
3 x 110
3 x 120

Ham raise concentrisch
3 x BW
3 x BW + 5 kg
1 x BW + 10 kg dikke grind
10 x BW met afzetje

Morgen UB en core

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=knX3k65QiUw

Laatst bewerkt:
Lekker hoor die PowerClean met Frontsquats... ik zou het niet trekken volgens mij :D

• #2.210
Lekker hoor die PowerClean met Frontsquats... ik zou het niet trekken volgens mij :D

Hoezo niet?

Overigens wel wat reactie uit de enkel, maar hoe gek is dat na 6 dagen :D Knie was gister zo goed als pijnloos dus dat gaat de goede kant op.

Hoezo niet?

Overigens wel wat reactie uit de enkel, maar hoe gek is dat na 6 dagen :D Knie was gister zo goed als pijnloos dus dat gaat de goede kant op.

Ik heb het weleens geprobeerd, maar was geen succes. Had met 80 al moeite

haha niceeee. dark lifting...

ah.. moving up in life :D

• #2.218
Bankdrukken
10 x 20
8 x 60
5 x 90
5 x 105
5 x 105
5 x 105
5 x 105
5 x 105

Unsupported DB row
6 x 48
6 x 48
6 x 48

Handstand pushups op 5 cm verhoging met de handen
3 x BW
2 x BW
2 x BW

Chinups
16 x BW

Foamroll rollouts :P
10 x
10 x
10 x

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Kwam erachter dat ik ook slow motion filmpjes kan maken met mijn telefoon..
http://www.youtube.com/watch?v=AE20MkzYOhY

Laatst bewerkt:
Netjes die bank!

Niet dat ik een kenner ben van oly lifting, maar toch vielen me wat dingen op.
Gaat dat springen automatisch? Kan je niet sneller onder de bar duiken?

Nice HS pushups, hoeveel cm verhoging?

Terug
Naar boven