AndroidHealthClinic

Miron's Log

Mooi weer die ohsq. Zo jammer dat ik steeds niet all out kan gaan. Als jij failt drop je hem toch gewoon?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.242
Hoezo doe je geen 3 reppers met OHSQ? Is toch chiller met 3 reppers lijkt me?

netjes die overhead squats. die bumpertjes van jou zijn wel redelijke kwaliteit?

Nu jullie het toch over oly schijven hebben, is het zinvol om één paar 25 kilo schijven te gebruiken als bumpers en de rest aanvullen met reg schijven? Of is dat useless? Heb nog wat 20 kilo schijven die qua diameter net wat kleiner zijn.

Nu jullie het toch over oly schijven hebben, is het zinvol om één paar 25 kilo schijven te gebruiken als bumpers en de rest aanvullen met reg schijven? Of is dat useless? Heb nog wat 20 kilo schijven die qua diameter net wat kleiner zijn.

nee dat kan prima hoor. maar dat moeten die andere schijven idd kleiner zijn van diameter anders gaan ze kapoet jongah!

• #2.252
muscle power, diezelfde als jij hebt
Hebben die ook techniekschijven dan?

Goeie vraag. Als je nou twee bumpers van 25 eraan hangt en 6 x 20 gietijzer dan wordt het lastig denk ik, maar het is wel erg afhankelijk van de ondergrond.

En je stang gaat ook niet naar de klote doordat alle druk maar op 2 schijven (drukpunten) komt?

At mirin': heb 2 paardenstal matten liggen die ik als ondergrond wilt gebruiken (eventueel extra hout onder als dat nodig zou zijn).

Laatst bewerkt:
En je stang gaat ook niet naar de klote doordat alle druk maar op 2 schijven (drukpunten) komt?
At mirin': heb 2 paardenstal matten liggen die ik als ondergrond wilt gebruiken (eventueel extra hout onder als dat nodig zou zijn).

mmm daar had ik nog niet aan gedacht. :o

@ miron: gewoon 5 kg schijven. dat noem ik techniek schijven :D ..heb ik iig de juiste hoogte. met lege stang zuigt gewoon echt big time namelijk.

• #2.255

Als je gaat droppen moet je sowieso wel een vette stang hebben, of nog beter een (flexibele) gewichthefstang maar die zijn duur.

Als je geld/tijd/skill/ruimte hebt zou ik me toch een platformpje in elkaar knutselen. Zeker een laagje rubber links en rechts.

Bij ons bar verkloot op die manier, vanop overhead hoogte 120kg laten vallen met 2 bumpers (autobanden) + wat schijven ernaast (hoogte verschil van ongeveer 5cm langs de rand) en laten vallen op stalmatten.
Viel wel klein beetje scheef denkik en was een cheap bar van FitnessSeller.

Ik denk dat een bar direct kapot is als je ze op deze manier dropt btw, tenzij misschien met zon 700 bucks eleiko stuff :)

Gruwelijk die slomo shit. Ik denk dat het ook handig is bij de analyse van je oly lifts!

Nice jump!

Terug
Naar boven