Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi weer die ohsq. Zo jammer dat ik steeds niet all out kan gaan. Als jij failt drop je hem toch gewoon?
Hoezo doe je geen 3 reppers met OHSQ? Is toch chiller met 3 reppers lijkt me?
netjes die overhead squats. die bumpertjes van jou zijn wel redelijke kwaliteit?

oke, ga denk ook een setje techniekschijven aanschaffen.
Nu jullie het toch over oly schijven hebben, is het zinvol om één paar 25 kilo schijven te gebruiken als bumpers en de rest aanvullen met reg schijven? Of is dat useless? Heb nog wat 20 kilo schijven die qua diameter net wat kleiner zijn.
Hebben die ook techniekschijven dan?
Nu jullie het toch over oly schijven hebben, is het zinvol om één paar 25 kilo schijven te gebruiken als bumpers en de rest aanvullen met reg schijven? Of is dat useless? Heb nog wat 20 kilo schijven die qua diameter net wat kleiner zijn.
En je stang gaat ook niet naar de klote doordat alle druk maar op 2 schijven (drukpunten) komt?
At mirin': heb 2 paardenstal matten liggen die ik als ondergrond wilt gebruiken (eventueel extra hout onder als dat nodig zou zijn).

..heb ik iig de juiste hoogte. met lege stang zuigt gewoon echt big time namelijk.En je stang gaat ook niet naar de klote doordat alle druk maar op 2 schijven (drukpunten) komt?
At mirin': heb 2 paardenstal matten liggen die ik als ondergrond wilt gebruiken (eventueel extra hout onder als dat nodig zou zijn).
En je stang gaat ook niet naar de klote doordat alle druk maar op 2 schijven (drukpunten) komt?

Gruwelijk die slomo shit. Ik denk dat het ook handig is bij de analyse van je oly lifts!