Fitness Seller

Miron's Log

epische jumpies!

Hij moet die back jerks weer dik overtreffen hoor :D en dat terwijl je volgens mij gewoon een deload training maakt

behalve dat optrekken dan :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.264
Hij moet die back jerks weer dik overtreffen hoor :D en dat terwijl je volgens mij gewoon een deload training maakt

behalve dat optrekken dan :D

Nouja deload, hij ging gewoon k*t :P behalve dat optrekken idd, wou even mijn nieuwe belt testen.

• #2.265
Het wordt eens tijd dat ik mijn training wat gestructureerder aan ga pakken, dus vanaf vandaag ga ik dit schema doen voor 8 weken.

20a3w9x.jpg

Zit daarnaast ook te denken aan het (roulerend) gebruiken van bands en chains, maar dat is dus een totaal nieuw iets voor me.

Laatst bewerkt:
dam nnigguh, hoe lang doe je over die warming up?

die oksel rol is trouwens ook verdomde vervelend

Goed om de warming-up eens uit te werken inderdaad! Op welk percentage van je "typische verloop" ga je beginnen 80%-85%?

• #2.269
Goed om de warming-up eens uit te werken inderdaad! Op welk percentage van je "typische verloop" ga je beginnen 80%-85%?

Nee nee, lager. "Typisch verloop" is dus in kg. Heb het zo gedaan om het een beetje visueel te maken en niet te veel hoeven te rekenen.

• #2.270
Powersnatch
5 x 20
3 x 30
3 x 40
2 x 50
2 x 60
2 x 70
2 x 72.5 Toch een PR en room to spare

Box squat
6 x 40
3 x 60
3 x 80
3 x 100
2 x 120
2 x 130
2 x 140
2 x 150
2 x 155
2 x 160

Bankdrukken
5 x 40
3 x 80
2 x 100
5 x 107.5
5 x 107.5
5 x 107.5 VPR en eveneens room to spare

Optrekken
5 x 5 x BW

Abwheel rollouts staand
4 x 3 x BW

Laatst bewerkt:
Ziet eruit als een descent training!

Netjes kerel, binnenkort een BW Snatch!

schema ziet er wel goed uit. je kan eventueel ook de ene week 2x cleans doen en de week erop 2x snatches, enz.

hoe doe je dat met die slow motions in je filmpjes? is echt handig voor oly lifts namelijk.

• #2.275
schema ziet er wel goed uit. je kan eventueel ook de ene week 2x cleans doen en de week erop 2x snatches, enz.

hoe doe je dat met die slow motions in je filmpjes? is echt handig voor oly lifts namelijk.

Geen slecht idee man. Moet eigenlijk sowieso aandacht gaan besteden aan FULL snatches/cleans.

Slow motion kan gewoon met mijn telefoon in slomo modus. :thumbs:

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Netjes kerel, binnenkort een BW Snatch!

Eerst maar een sdie 80 eruit rammen

o jammer ik d8 dat er een optie was in joeptoep om het in slow motion af te spelen.

tjsa dat full..ik heb t ook hoor: het is gewoon verdomd lastig om meteen diep onder de bar te duiken. ik kan het wel, maar dan is de clean weer niet mooi, en andersom clean intussen een stuk beter maar nog steeds meer in powerpositie

• #2.277
o jammer ik d8 dat er een optie was in joeptoep om het in slow motion af te spelen.

tjsa dat full..ik heb t ook hoor: het is gewoon verdomd lastig om meteen diep onder de bar te duiken. ik kan het wel, maar dan is de clean weer niet mooi, en andersom clean intussen een stuk beter maar nog steeds meer in powerpositie

Ik kan het wel, maar dan moet ik een licht gewicht gebruiken waarbij ik niet volledig extend ofzo.. Bovendien zit ik met die linkerknie die gewoon niet gemaakt is voor fullsquats.

• #2.279
Powerclean
5 x 20
3 x 50
2 x 70
2 x 90
2 x 100
2 x 110

Strict overhead
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 70
5 x 70

Overhead squat
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 80
5 x 80

wat kraken die knie :O

Chinups
3 x BW
3 x BW + 20
3 x BW + 33
3 x BW + 38
3 x BW + 43 PR
4 x BW + 38

Aligator walk
4 x 6 meter heen, 6 meter terug

Net even slomo filmpjes bekeken van de clean: conclusie is dat, hoe zwaarder het gewicht, hoe eerder mijn heupen omhoog gaan. Dat zal ook wel de reden zijn dat ik de bar te ver voor me hangt waardoor ik niet goed kan scoopen. Als iemand weet hoe dit te fixen dan mag ie het hier posten :P

Laatst bewerkt:
  • #2.280
Vanavond voetbaltraining dus morgen liften.

Terug
Naar boven