- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij moet die back jerks weer dik overtreffen hooren dat terwijl je volgens mij gewoon een deload training maakt
behalve dat optrekken dan![]()
behalve dat optrekken idd, wou even mijn nieuwe belt testen.dam nnigguh, hoe lang doe je over die warming up?
die oksel rol is trouwens ook verdomde vervelend

Goed om de warming-up eens uit te werken inderdaad! Op welk percentage van je "typische verloop" ga je beginnen 80%-85%?
schema ziet er wel goed uit. je kan eventueel ook de ene week 2x cleans doen en de week erop 2x snatches, enz.
hoe doe je dat met die slow motions in je filmpjes? is echt handig voor oly lifts namelijk.
o jammer ik d8 dat er een optie was in joeptoep om het in slow motion af te spelen.
tjsa dat full..ik heb t ook hoor: het is gewoon verdomd lastig om meteen diep onder de bar te duiken. ik kan het wel, maar dan is de clean weer niet mooi, en andersom clean intussen een stuk beter maar nog steeds meer in powerpositie
Ik kan het wel, maar dan moet ik een licht gewicht gebruiken waarbij ik niet volledig extend ofzo.. Bovendien zit ik met die linkerknie die gewoon niet gemaakt is voor fullsquats.