Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk uit voor je enkel.....!
Hoezo tape je ze niet in? Echt super easy, drie strookjes per enkel en je bent klaar.
Die chins... erg sterk! Ik moet ze zelf eerst nog met 3 sets 8 x bw kunnen voordat ik gewicht aan mezelf hang.

Damn. Voor de gein een keer een litertje chocomel weggetikt tijdens de training. Mijn pens is helemaal van slag nu.
Dat was idd uiterst irritant. Ik had bijna de neiging die schijven het raam uit te frisbeeën.jow baist!
ik heb die 2x 5 kg van muscle-power besteld. alleen ze vouwen helemaal dubbel en blijven niet rechtop staan als ik ze op de bar doe!! terwijl het toch echt een 50 mm bar is
de gaten in de schijven zijn ook rond afgewerkt, wat waarschijnlijk de reden is dat ze niet blijven staan.....heb jij dit probleem niet?
jow baist!
ik heb die 2x 5 kg van muscle-power besteld. alleen ze vouwen helemaal dubbel en blijven niet rechtop staan als ik ze op de bar doe!! terwijl het toch echt een 50 mm bar is
de gaten in de schijven zijn ook rond afgewerkt, wat waarschijnlijk de reden is dat ze niet blijven staan.....heb jij dit probleem niet?
Stap terug naar een klein pakje met rietje dus..Je pens kan de anaboliteit van 1 liter choco ook niet in één keer verwerken. Dat soort dingen moet je opbouwen.
Dat kan mooi jaDat was idd uiterst irritant. Ik had bijna de neiging die schijven het raam uit te frisbeeën.

ik heb alleen die 5jes besteld. maar dat hoort normaal gesproken niet natuurlijk. heb al contact opgenomen met de leverancier.
Tuurlijk wel man, dat spul is gewoon zo dun.. Bestel dan een paar van 10.