MuscleMeat

Miron's Log

Kijk uit voor je enkel.....!
Hoezo tape je ze niet in? Echt super easy, drie strookjes per enkel en je bent klaar.

Beste training, nice chins.

Die chins... erg sterk! Ik moet ze zelf eerst nog met 3 sets 8 x bw kunnen voordat ik gewicht aan mezelf hang.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.284
Kijk uit voor je enkel.....!
Hoezo tape je ze niet in? Echt super easy, drie strookjes per enkel en je bent klaar.

Doe ik weleens ja, maar niet consequent.
Doe wel stabiliteitsshit op een stuk schuim maar ik weet eigenlijk niet hoe effectief dat is?

Die chins... erg sterk! Ik moet ze zelf eerst nog met 3 sets 8 x bw kunnen voordat ik gewicht aan mezelf hang.

Danke, ik doe optrekken aan de steel van een schep in het trapgat maar die gaat echt een keer doormidden binnenkort, zeker met close grip chins.

• #2.285
Kan maandag en woensdag niet liften i.v.m een tripje naar Stockholm voor afstuderen dus vandaag nog een beetje volume pakken:

Powerclean
3 x 50
3 x 70
3 x 90
3 x 100

Clean pull
3 x 120
3 x 130
3 x 140

Clean deadlift
3 x 150
3 x 160
3 x 170

Box squat
3 x 70
3 x 90
3 x 110
3 x 120
3 x 130
4 x 1 x 140

Bankdrukken
5 x 50
1 x 70
1 x 90
1 x 100
5 x 110
5 x 110
4 x 110

Optrekken
5 x BW
5 x BW + 28
5 x BW + 28
5 x BW + 28
5 x BW + 28
5 x BW + 28

Core
allerlei

• #2.286
Damn. Voor de gein een keer een litertje chocomel weggetikt tijdens de training. Mijn pens is helemaal van slag nu.

Boy among men....

• #2.288
Juist, tijd voor een paar pintekes!

Hahah that's the spirit!

**** chocomel man :p

Oh no he didn't.....!!! :eek:

kijk je uit dat je het met niemand aan de stok krijgt, holmes?

anyhow, succes scheiting your darms uit!

jow baist!

ik heb die 2x 5 kg van muscle-power besteld. alleen ze vouwen helemaal dubbel en blijven niet rechtop staan als ik ze op de bar doe!! terwijl het toch echt een 50 mm bar is :fire:

de gaten in de schijven zijn ook rond afgewerkt, wat waarschijnlijk de reden is dat ze niet blijven staan.....heb jij dit probleem niet?

jow baist!

ik heb die 2x 5 kg van muscle-power besteld. alleen ze vouwen helemaal dubbel en blijven niet rechtop staan als ik ze op de bar doe!! terwijl het toch echt een 50 mm bar is :fire:

de gaten in de schijven zijn ook rond afgewerkt, wat waarschijnlijk de reden is dat ze niet blijven staan.....heb jij dit probleem niet?
Dat was idd uiterst irritant. Ik had bijna de neiging die schijven het raam uit te frisbeeën.

• #2.296
jow baist!

Ja die van 5 zijn een beetje k*t. Alleen 5jes erop gaat nooit werken. Droppen = breken volgens mij. Samen met 10, 15 of 20 kan het wel, maar ideaal is het idd niet.

Wat heb je allemaal besteld dan?

Je pens kan de anaboliteit van 1 liter choco ook niet in één keer verwerken. Dat soort dingen moet je opbouwen.
Stap terug naar een klein pakje met rietje dus..
Dat was idd uiterst irritant. Ik had bijna de neiging die schijven het raam uit te frisbeeën.
Dat kan mooi ja :P

• #2.297
Powerclean
5 x 20
4 x 50
2 x 70
2 x 90
2 x 100
2 x 107.5
2 x 112.5 PR

Box squat
3 x 50
3 x 70
3 x 90
3 x 110
3 x 130
1 x 140
1 x 150

Bankdrukken
5 x 50
5 x 70
1 x 90
1 x 100
5 x 108.5
5 x 108.5
5 x 108.5 VPR

Optrekken
3 x BW
3 x BW + 23
3 x BW + 38
1 x BW + 48
1 x BW + 53
F x BW + 58

Coreshizzle
...

ik heb alleen die 5jes besteld. maar dat hoort normaal gesproken niet natuurlijk. heb al contact opgenomen met de leverancier.

Tuurlijk wel man, dat spul is gewoon zo dun.. Bestel dan een paar van 10.

de afwerking van de gaten is rond, daardoor komt dat. niet omdat het dun is. die eleiko 2,5 kg plates zijn nog dunner en blijven gewoon zitten.

maar met die 10tjes heb je t dus niet? die gaten blijven hetzelfde toch neem ik aan, qua afwerking?

Terug
Naar boven