MuscleMeat

Miron's Log

• Topic Starter Topic Starter
idioot met je 40 reppers (y)

:hedbang:

Vandaag:

Powersnatch
5 x 50
3 x 60
3 x 65 --> blijft toch een moeilijke oefening

Powerclean
8 x 80
8 x 80

Plat bankdrukken
5 x 90
5 x 100
4 x 100 --> Pijnlijke schouder dus fly's proberen

Schuine fly's
12 x 15.5 --> No problemo
12 x 15.5
12 x 15.5

Squat
5 x 120
5 x 140
5 x 140
4 x 145

Barbell row vanaf kratjes
5 x 90
5 x 100
5 x 100
4 x 110 --> paar cheatreps dus geen PR

Side raise
12 x 10.5
12 x 10.5
12 x 10.5

Sterke training weer man vooral je squats!!
Wat heb je aan je schouder????

mooie training gap, ik wil ook zo banken :rolleyes:

maja, ik ben voorlopig nog wel ff veroordeeld tot p*ssy weights...

Prettig weekend gap ;)

mooie training gap, ik wil ook zo banken :rolleyes:

maja, ik ben voorlopig nog wel ff veroordeeld tot p*ssy weights...

Prettig weekend gap ;)

Heb je een blessure dan? of..

Dankje :) Vanavond even ouderwets zuipen, misschien doorbreekt het mijn plateau, haha :p

ik kan niet zwaar banken ivm mijn schouders eh... maar als ik lekker zo door blijf gaan als nu, kom ik wel naar 100 eind van het jaar,...

veel plezier vanaaf man! Ik ga ook ff een flessie opentrekken in de krauch :D

ik kan niet zwaar banken ivm mijn schouders eh... maar als ik lekker zo door blijf gaan als nu, kom ik wel naar 100 eind van het jaar,...

veel plezier vanaaf man! Ik ga ook ff een flessie opentrekken in de krauch :D

Komt goed dus :)

Even een een mededeling van huishoudelijk aard:
Ik heb zojuist besloten dat ik stop met cutten :cool:

Komt goed dus :)

Even een een mededeling van huishoudelijk aard:
Ik heb zojuist besloten dat ik stop met cutten :cool:

nou, net terug uit de kroeg... niks bijzonders loos....
schade: 3 whiskey cola en 1 bier.... valt allemaal mee...

en jij...?

Ah, dus... je gaat nu ook lekker bulken?

nou, net terug uit de kroeg... niks bijzonders loos....
schade: 3 whiskey cola en 1 bier.... valt allemaal mee...

en jij...?

Ah, dus... je gaat nu ook lekker bulken?

Gister alleen maar pils gehad, viel opzich nog wel mee, 8 pijpjes ofzo maar damn wat een koppijn nog :o

Ja, maar redelijk clean, zeg rond de 3400 kcals.. Morgen eerst een die pot crea lostrekken, zien wat dat doet :)

Ga je aan de creatine? Ben eens benieuwd wat dat gaat doen..zit erover na te denken om er ook mee te beginnen.

Succes M!

ik deed het voorheen door mijn shakes, maar daar ben ik vanaf gestapt. Ik doe nu een eetlepel door mijn water tijdens de training, krijgen mijn spieren tijdens de training extra zuurstof! Knalt lekker!

ik deed het voorheen door mijn shakes, maar daar ben ik vanaf gestapt. Ik doe nu een eetlepel door mijn water tijdens de training, krijgen mijn spieren tijdens de training extra zuurstof! Knalt lekker!

Ga ik eens proberen...

Had verwacht dat dat spul ****ing ranzig was a la paracetamol maar dat is niet bepaald het geval :)

neu.... dat was vroegah zo....

Werkt echt top, ;)

Crea mono kauwde ik altijd gewoon met een dextro energy weg..;). Ben er alleen allergisch voor dus dat was van korte duur!

klopt. is smaakloos. Kan je gewoon met water innemen, wel ff oplossen laten tuurlijk ;)

lekker aan ut begin van je training, en voila, extra zuurstof voor de spieren, naast de al bekende effecten van Crea. :D

Yoyo

Romanian deadlift
10 x 90
5 x 130
5 x 150
5 x 150
4 x 160 PR

Plat bankdrukken
5 x 90
5 x 95
5 x 100
3 x 105
1 x 110 easy
1 x 110 easy

Optrekken
8 x BW
5 x BW + 20
4 x BW + 25
5 x BW + 20
5 x BW + 20

Military press
5 x 60
5 x 60
5 x 65
5 x 70
3 x 75 PR

Kuitdrukken (eindelijk weer)
3 x 12 x 38

Damn dikke squats , nette bench , goede MP , pfft en nog altijd in de cut? Veel kracht verlies je duidelijk niet...

Btw als je 5xBW+20 doet , hoeveel keer kan je je dan eigenlijk optrekken zonder gewicht? En wat voor optrekken is het? Wide grip , small grip? Tussen de 2 :P

Damn dikke squats , nette bench , goede MP , pfft en nog altijd in de cut? Veel kracht verlies je duidelijk niet...

Btw als je 5xBW+20 doet , hoeveel keer kan je je dan eigenlijk optrekken zonder gewicht? En wat voor optrekken is het? Wide grip , small grip? Tussen de 2 :P
Nee de cut is 'klaar'. Zat op een plateau van 90.4 kg na 6 kg kwijt te zijn geraakt, dus ik ben 2 weken eerder gestopt. Voor de zomer weer verder ermee.. :rolleyes:

PR is 15 keer, niet heel bijzonder dus opzich. Ik pak 'em bijna altijd op ruim een meter breed..

Nee de cut is 'klaar'. Zat op een plateau van 90.4 kg na 6 kg kwijt te zijn geraakt, dus ik ben 2 weken eerder gestopt. Voor de zomer weer verder ermee.. :rolleyes:

PR is 15 keer, niet heel bijzonder dus opzich. Ik pak 'em bijna altijd op ruim een meter breed..

En nu een clean bulk? Enig idee hoeveel %bf je bent kwijtgeraakt? Ik ga rond december denk ik een maandje of 2 cutten om van 12-10 of 9% te gaan. Ben altijd in topvorm rond de wintermaanden :p.

Vroeg het me even af :). Ik wissel veel al met optrekken, Ene keer wat kleinere rom , andere keer volledige rom , dan weer small, wijd etc.

Succes met PR's zetten , nu je de cut bent :D

Terug
Naar boven