Fitness Seller

Miron's Log

• Topic Starter Topic Starter
Goedenavond dames en heren, ik heb zojuist de volgende training afgewerkt..

Deadlift
8 x 90
5 x 130
3 x 160
2 x 180
1 x 200
1 x 205 PR
1 x 207.5 PR hoppa
F x 210 --> kan niet lang meer duren

Pushpress behind neck
5 x 70
5 x 90
5 x 100
5 x 100
2 x 110 PR

Optrekken
12 x BW
6 x BW + 20
3 x BW + 30
3 x BW + 40 PR
12 x BW

Speed bench
5 x 70
5 x 70
5 x 70

Gewone bench
5 x 90
5 x 100
3 x 105

NICE

HEAVYY!! Damn man , dat wil ik ook als ik 21 ben :D alleen bench nog iets hoger en het is echt compleet :).

207kg deadlift... en 40kg bw extra bij optrekken ? , zieke push presh ook..

Gewoon super :thumbs:

HEAVYY!! Damn man , dat wil ik ook als ik 21 ben :D alleen bench nog iets hoger en het is echt compleet :).

207kg deadlift... en 40kg bw extra bij optrekken ? , zieke push presh ook..

Gewoon super :thumbs:

Thanks, ja die bench valt nog een beetje tegen maar ik kan niet veel meer doen dan knetterhard knallen denk ik. :)

Nog ff een filmpie..
http://www.youtube.com/watch?v=EKpQ9hgx9Io
Bij de 4e rep schoot er een stuk kraakbeen naar een plek in mijn knie waar het niet zo prettig was :rolleyes:

Dit begint steeds harder nergens op te slaan, dat weet je toch?:D

t*ring..je hebt echt een nice fysiek! Ik heb nog even te gaan met die vocht en vetpens:eek:..en die deadlift:eek: ik ben er stil van...

Inderdaad een zeer goed fysiek, nette deadlift ook.

Jup, and we're right here to witness it ;) Fijn weekend bro ;)

Nice deadlift PR Miron!

Ik ga ook weer snel op kracht knallen, es kijken of ik je kan bijhouden :rolleyes:

:eek: Wow, nice fysiek en gefeliciteerd met je PR's man, echt bruut! *No kontkussing*

Kan ik trouwens me cleans ( ook powercleans wat ik nu ga doen ) beter bij rug of benen knallen ?

edit//
zie dat jij ze ook doet, voor je squat, waarom mag ik vragen :) ?

Laatst bewerkt:
:eek: Wow, nice fysiek en gefeliciteerd met je PR's man, echt bruut! *No kontkussing*

Kan ik trouwens me cleans ( ook powercleans wat ik nu ga doen ) beter bij rug of benen knallen ?

edit//
zie dat jij ze ook doet, voor je squat, waarom mag ik vragen :) ?

DankU :)

Moeilijk moeilijk, je gebruikt beide volop namelijk. Past dan ook beter in een FB schema, is dat geen idee?

Edit: Omdat ik oefeningen op power altijd fris wil beginnen. er zit vast wel een verhaaltje achter met het recruteren van motorunits of whatever, maar dat ken ik niet. Ik doe het vooral omdat ik het anderen (met kennis van zaken) heb zien doen..

Laatst bewerkt:
DankU :)

Moeilijk moeilijk, je gebruikt beide volop namelijk. Past dan ook beter in een FB schema, is dat geen idee?

Het is een idee ja, maar ga ik niet doen, vind niet prettig. Ga hem denk afwisselen, bij benen = hang clean, keer daarna bij rug = power clean, beter idee misschien ?

Het is een idee ja, maar ga ik niet doen, vind niet prettig. Ga hem denk afwisselen, bij benen = hang clean, keer daarna bij rug = power clean, beter idee misschien ?

Power clean is meer benen dan hang clean. Tenminste dat zou moeten, amar het scheelt niet bijster veel. Andersom dus... ;)

Terug
Naar boven