- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man.
Niet slecht man. Ik ben alleen behoorlijk zwaar (94) nu dus dat maakt het er niet makkelijker op haha.ben er ff een tijd uit geweest, niet gelogd, en geen logjes gevolgt, maar ik zie dat je lekker bezig bent geweest man.
dat ver springen uit stand is wel nice. je springt ongeveer net zo ver als ik, ik weet het niet pressies op de centimeters na, maar ik zit ook zo rond de 2,5 meter. miss iets meer.
Kerel lang niet gezien idd! Klaar met BK5?Je bent sterk geworden in de tijd van mijn afwezigheid op het forum. Nette trainingen, waar train
je nou voornamelijk?

ondanks de weerstand van die chains
wat vind jij het voordeel ervan
nog meer balans zoeken ?
Kerel lang niet gezien idd! Klaar met BK5?
Ja met name squats gaan nu lekker sinds ik die 4-6 x per week doe. Ik train nog steeds in mijn achtertuin, al ben ik op de achtergrond nog steeds op zoek naar een mooie oude schuur/loods/magazijn in de buurt eigenlijk.. Jij dan?

Inderdaad klaar met BK5, veel tijd in gezeten met totaal geen tijd om te trainen, blij dat
het afgelopen is.
Train nu weer bij Olympic Gym in Hengelo, heb zelf helemaal geen gewichten en dergelijke meer. Zou wel vet zijn om een loods te hebben hier, hoef je niet helemaal naar Gijstanowski![]()

Twee dingen:
1. Lockout is zwaarder. Als je mijn andere squat filmpjes bekijkt zie je dat mijn dode punt zich zo rond de quarter squat positie bevindt.
2. Nieuwe trainingsprikkel. Altijd maar hetzelfde doen veroorzaakt plateaus.
Haha nee dat is het mooie van een homegym. Schreeuwen, spugen, blote bast, chains, gooien met gewichten geen probleemnieuwe prikkels zijn altijd goed - alleen dat eigenaren daar niet altijd voor open staan -

yeah mennn
Heb twee versies, voor squatten en banken:Werkt goed man je nieuwe aanpak. Hoe lang is die lange dunne ketting? Heb zelf ook chains nu dus ben wel benieuwd.