AndroidHealthClinic

Miron's Log

nee!

Nice Jumping ;)

ben er ff een tijd uit geweest, niet gelogd, en geen logjes gevolgt, maar ik zie dat je lekker bezig bent geweest man.
dat ver springen uit stand is wel nice. je springt ongeveer net zo ver als ik, ik weet het niet pressies op de centimeters na, maar ik zit ook zo rond de 2,5 meter. miss iets meer.

Je bent sterk geworden in de tijd van mijn afwezigheid op het forum. Nette trainingen, waar train
je nou voornamelijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.607
Thanks man.
ben er ff een tijd uit geweest, niet gelogd, en geen logjes gevolgt, maar ik zie dat je lekker bezig bent geweest man.
dat ver springen uit stand is wel nice. je springt ongeveer net zo ver als ik, ik weet het niet pressies op de centimeters na, maar ik zit ook zo rond de 2,5 meter. miss iets meer.
Niet slecht man. Ik ben alleen behoorlijk zwaar (94) nu dus dat maakt het er niet makkelijker op haha.

Je bent sterk geworden in de tijd van mijn afwezigheid op het forum. Nette trainingen, waar train
je nou voornamelijk?
Kerel lang niet gezien idd! Klaar met BK5? ;)

Ja met name squats gaan nu lekker sinds ik die 4-6 x per week doe. Ik train nog steeds in mijn achtertuin, al ben ik op de achtergrond nog steeds op zoek naar een mooie oude schuur/loods/magazijn in de buurt eigenlijk.. Jij dan?

• #2.608
Potje squatten net:
6 x 60
3 x 80
3 x 90
3 x 110
3 x 130
3 x 150

chains eraan

3 x 100 + 48
3 x 120 + 48
3 x 130 + 48
3 x 140 + 48
3 x 145 + 48

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 16:04 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=c1NVkpI-w5A

ondanks de weerstand van die chains
wat vind jij het voordeel ervan
nog meer balans zoeken ?

• #2.610
ondanks de weerstand van die chains
wat vind jij het voordeel ervan
nog meer balans zoeken ?

Twee dingen:
1. Lockout is zwaarder. Als je mijn andere squat filmpjes bekijkt zie je dat mijn dode punt zich zo rond de quarter squat positie bevindt.
2. Nieuwe trainingsprikkel. Altijd maar hetzelfde doen veroorzaakt plateaus.

Kerel lang niet gezien idd! Klaar met BK5? ;)

Ja met name squats gaan nu lekker sinds ik die 4-6 x per week doe. Ik train nog steeds in mijn achtertuin, al ben ik op de achtergrond nog steeds op zoek naar een mooie oude schuur/loods/magazijn in de buurt eigenlijk.. Jij dan?

Inderdaad klaar met BK5, veel tijd in gezeten met totaal geen tijd om te trainen, blij dat
het afgelopen is.

Train nu weer bij Olympic Gym in Hengelo, heb zelf helemaal geen gewichten en dergelijke meer. Zou wel vet zijn om een loods te hebben hier, hoef je niet helemaal naar Gijstanowski :D

• #2.612
Inderdaad klaar met BK5, veel tijd in gezeten met totaal geen tijd om te trainen, blij dat
het afgelopen is.

Train nu weer bij Olympic Gym in Hengelo, heb zelf helemaal geen gewichten en dergelijke meer. Zou wel vet zijn om een loods te hebben hier, hoef je niet helemaal naar Gijstanowski :D

Als je wat weet houd ik me aanbevolen :D

Twee dingen:
1. Lockout is zwaarder. Als je mijn andere squat filmpjes bekijkt zie je dat mijn dode punt zich zo rond de quarter squat positie bevindt.
2. Nieuwe trainingsprikkel. Altijd maar hetzelfde doen veroorzaakt plateaus.

nieuwe prikkels zijn altijd goed - alleen dat eigenaren daar niet altijd voor open staan -

En weer squatten! Epic SKWAT beescht!

Werkt goed man je nieuwe aanpak. Hoe lang is die lange dunne ketting? Heb zelf ook chains nu dus ben wel benieuwd.

• #2.616
nieuwe prikkels zijn altijd goed - alleen dat eigenaren daar niet altijd voor open staan -
Haha nee dat is het mooie van een homegym. Schreeuwen, spugen, blote bast, chains, gooien met gewichten geen probleem :cool:
En weer squatten! Epic SKWAT beescht!
yeah mennn
Werkt goed man je nieuwe aanpak. Hoe lang is die lange dunne ketting? Heb zelf ook chains nu dus ben wel benieuwd.
Heb twee versies, voor squatten en banken:

Die voor squat is 200 cm en bank 100 cm maar ik gebruik ze beide niet op volle lengte (bij squatten 12 cm minder en bij banken 8 ofzo)

Laatst bewerkt:
  • #2.617
Powerclean
Opwarmen
20 x 1 x 100, steeds 20 sec rust

Squat
3 x 80
3 x 100
3 x 120
3 x 140
3 x 160
3 x 160

Schuin DB drukken
8 x 33
8 x 43
8 x 43
8 x 43

Pullups/chinups (2 CU, 2 PU, 2 CU, 2 PU, 2 CU)
BW
BW + 10
BW + 20
BW + 20

Plyo pushups
15 x
15 x
15 x

Box jump 2 x eénbenig L+R en 10 x tweebenig zonder stop
50 cm
60 cm
70 cm
80 cm

Niet zo sterk maar uberrrintensief

ik vind 3x160 squat nog wel sterk:)

pak je ze trouwens low bar of high bar? of allebij?

Terug
Naar boven