Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PVC pijpIk doe ze op een PVC pijp met handdoek erover, en wissel af met naar links en rechts hangen. Iets onder het bovenste uitsteekselpunt van de heup. Ik rek ze idd ook af en toe voor training, bijna altijd met van die drills die je overal vindt.

http://www.youtube.com/watch?v=RoHBDim_fzkDie IT band is ook 1 van de dingen die de fysio bij mij nu stevig onder handen heeft genomen en de pijn in de knie rechts was al meteen een heel stuk minder. Hoe rol je hem?
Nouja de eerste paar keren doet het wel flink pijn ja maar dat wordt steeds minder als het goed is. Maar toegegeven, 1 van de meest gevoelige plekken om te rollen ja..IT band chill om te doen.. voel je je wel goedik lig te kermen als ik over m'n IT band rol
Voor je hams,quads,ad/abductoren, calfs, hipflexor kan je ook een deegroller gebruiken. Een stuk prettiger om te doen ipv al die gare standjes op de grond.
Danku dankuZiet er goed uit brah! Kan je trainingen altijd erg waarderen!

Thanks kerel, OH squat duurt nog even, wil eerst nog even wat kilootjes pakken op de gewone SQ..
Nah totaal geen problemen mee, alleen hams zijn imo niet te rollen zonder ze aan te spannen.