AndroidHealthClinic

Miron's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.661

Bedankt jonge

Vandaag:
Clean&jerk
3 x 60
3 x 80
1 x 90
1 x 100
1 x 110
1 x 115
1 x 120

Bankdrukken
5 x 60
5 x 80
5 x 100
5 x 110
5 x 110
5 x 110

Squat gesuperset met wat simpele jumps
3 x 90
3 x 110
2 x 130
2 x 150
2 x 160
2 x 170 1e ****ing snel, 2e grind

Optrekken
8 x Bw + 20
7 x BW + 30
8 x BW + 20
7 x Bw + 20

Conditie
10 burpees, 10 kettlebell swings, 10 burpees, 10 kettlebell swings

- 59 sec
- 58 sec

Netjes man, wat is je bw nu? Bij welke lengte?

Nice, aardig buff dus met nette kracht. Keep on going:D.

• #2.665
Nice, aardig buff dus met nette kracht. Keep on going:D.

Had liever 85 gewogen en dus hogere relatieve kracht, maar het is nou eenmaal niet anders.

Je zou me nooit 95 schatten, ik heb gewoon vrij dikke poten verhoudingsgewijs dus hopelijk nog heel veel potentie voor een dikke squat. :cool:

Still going strong!

Heb je Log even doorgenomen, impressive!

Hoe ervaar je je training bij het voetbal? Is jouw spel er ook zo enorm op vooruit gegaan, explosiever, sneller, krachtiger?

Hoe moet je precies anders trainen voor voetbal dan iemand die voor massa gaat bv?

alvast bedankt!

• #2.669
Heb je Log even doorgenomen, impressive!

Hoe ervaar je je training bij het voetbal? Is jouw spel er ook zo enorm op vooruit gegaan, explosiever, sneller, krachtiger?

Hoe moet je precies anders trainen voor voetbal dan iemand die voor massa gaat bv?

alvast bedankt!
Ben uiteraard veel explosiever geworden. Hogere sprongen, snellere sprints, zelfs @95 kg die ik nou weeg (enigzins zwaar gebouwd). En uiteraard ben je dan niet makkelijk van de bal te krijgen ;) Eigenlijk ben ik van mezelf een trage hond, hehe, dus ik kan wel spreken van een lekkere progressie ja.

Nou krachttrain ik niet speciaal voor voetbal maar het is leuk meegenomen. Ik vind dit gewoon de leukste manier van trainen en wil gewoon niet te lomp worden zodat ik niet meer kan

Tov massatraining:
- Vergeet isolatie. Grote oefeningen met veel gewicht. Squats, deadlifts, bankdrukken, optrekken,

- Explosiviteitstraining in de vorm sprongen (box jumps, broad jumps, etc), worpen (medball - heb er net 1 gekocht toevallig-) Sprints, etc.

- Oly lifts zijn ook heel goed alleen errrrg moeilijk aan te leren zonder begeleiding. Zit na 2 jaar oly liften nog lang niet op een optimale techniek.

- Een sterke core is heel belangrijk en daarbij focussen op antirotatie/antiflexie/antiextensie ipv eindeloze crunches. I.t.t wat veel mensen zeggen is alleen compounds doen niet genoeg. Het helpt wel (zeker front squats) maar je core zal zo nooit sterk genoeg worden om mee te kunnen komen met je andere lifts.

- Werken aan je flexibiliteit en met name mobiliteit is ook wel handig om efficienter te bewegen en het voorkomt een bult blessures. Bovendien kan dit mooi worden geintegreerd in je WU. Verder heb ik sinds een aantal maand een foamroller en ik moet zeggen dat ik dat ding aardig ben gaan waarderen.

- En juist als je geen massa wil kweken dan is voeding heel belangrijk. Ondanks dat ik geen echt schema aanhoud zit ik al twee jaar praktisch op hetzelfde gewicht.

..maarrr de meeste voetballers hebben helemaal geen massa dus een beetje extra pompwerk is vaak niet verkeerd.

Good luck ;)

• #2.670
Back jerk sinds lange tijd
3 x 60
3 x 80
3 x 100
2 x 120
1 x 130
1 x 135 PR
1 x 140 PR

zal dan toch van mijn groeiende squat komen

Squat
5 x 80
3 x 100
3 x 120
3 x 140
3 x 150
3 x 160
2 x 170 moeizaam

Bankdrukken supersetted met 9kg medball liggende toss
3 x 80 --> 10x
3 x 100 --> 10 x
3 x 110 --> 10 x
3 x 120 --> 8 x
2 x 120 3e fail, afrollennn auw auw --> 10 x

Inverted row poten op bankje
15 x
15 x
15 x

Medball floor slam + hooggooien
5 x
5 x
5 x
5 x
Nice, conditie en power in 1

En nog wat coreshizzle..
http://www.youtube.com/watch?v=rDjYmieUt_k

Nette back jerk gek, wilde nog vragen hoe doe je dat als je failt maar goed had niet gezien dat je een filmpje
had gemaakt. Hoe bevalt die oefening en heb je die al lang in je trainingsschema?

Enne foamroller, is dat dat ding voor om de stang of zit ik verkeerd?

haha nice met die med ball rammen. Aardig Prijzig he zo´n ding, wat heb je 3kg?

• #2.673
Nette back jerk gek, wilde nog vragen hoe doe je dat als je failt maar goed had niet gezien dat je een filmpje
had gemaakt. Hoe bevalt die oefening en heb je die al lang in je trainingsschema?

Enne foamroller, is dat dat ding voor om de stang of zit ik verkeerd?
Dit was de laatste rep dus die dump ik gewoon maar normaal gesproken mik ik em weer op de traps.
Back jerks zijn nice. Voelen erg natuurlijk aan. Ik heb ze volgens mij al een half jaar niet meer gedaan maar ik had er weer een keer zin aan vandaag. :)

Dit is foamrollen..
http://www.youtube.com/watch?v=8caF1Keg2XU

Haha zo'n schuimding om de stang is gay as hell :P

haha nice met die med ball rammen. Aardig Prijzig he zo´n ding, wat heb je 3kg?
Ja erg satisfying :D
Hij is 9kg, heb em gekocht voor 60 euro bij Muscle Power..

woow sterk op de jerk!!

Hard man!

:bow:

you are a very good yerker :)

Zo'n foamroller is zeg maar een vervanger van de vrouw? :D

Lekker liggen jerken!

• #2.680
Terug
Naar boven