MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Effe gesquat net meer
Max setjes waren
- 3 x 170 PR
- 1 x 175
Morgen korte training

Congratzzz met je pr. Je had toch wel ff met een kgtje of 80 opgewarmd neem ik aan.![]()

Neenee niveau is niet noemenswaardig (te weinig talent hehe), maar vind deze manier van training het leukst en speel met het idee om ooit een eigen 'underground' hok te openen en evt wat anderen te trainen, dus het is wel handig om mezelf als proeftuin te gebruiken..Speel je op een hoog niveau voetbal? Met deze fitness ram je die gasten uit de eredivisie eruit.
Ja ik hoop er op dat dat ding weer vast gaat zitten zoals de vorige keer en anders is een kijkoperatie nodig om het eruit te halen.K*t van die knie man, hopelijk niet iets wat lang gaat aanslepen maar dikke mp wel!
Neenee niveau is niet noemenswaardig (te weinig talent hehe), maar vind deze manier van training het leukst en speel met het idee om ooit een eigen 'underground' hok te openen en evt wat anderen te trainen, dus het is wel handig om mezelf als proeftuin te gebruiken..
Ja ik hoop er op dat dat ding weer vast gaat zitten zoals de vorige keer en anders is een kijkoperatie nodig om het eruit te halen.
Thanks kerel, I will

Ja naadje man!
Iets in die richting ja

Ook al knieproblemen. Heb je dit eerder gehad dat je weet dat je een kijkoperatie nodig hebt?
Baistige MP. Niet veel mensen hebben de BW MP in hun zak zitten.
K*t van die knie! Wel een hele nette training weer!
Nog geen gehad, maar mss eens eentje starten aangezien ik terug begonnen ben met oly lifts/squats na een dikke 5 maand enkel wat upperbody wegens onder andere een blessure.

Nog geen gehad, maar mss eens eentje starten aangezien ik terug begonnen ben met oly lifts/squats na een dikke 5 maand enkel wat upperbody wegens onder andere een blessure.![]()