MuscleMeat

Miron's Log

Harde fysiek man!

Goeiendag, wat een poten!

Some people have all the luck :mad:

Maar ik gun het je natuurlijk wel :P

Welkom hoeft niet meer gezegt te worden. Ik volg al een tijdje, maar stilletjes ;). Je bent sterk bro!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.726
bruut fysiek, goed vetpercentage, brute poten. met iets meer ub en calve mass zou ik er voor tekenen. going on strong homie

• #2.729
Quads en abs jezus christus

Mooie combi's met je oef en een goed fysiek.:)

Bruut.

Wat een beescht! Nee for real goed fysiek!

Eigenlijk wil ik nog wel een keer eens <10% staan, maar ik betwijfel of dat ooit gaat lukken.

moet wel kunnen, alleen vergt wel veel discipline en hoogstwaarschijnlijk te veel krachtloss om leuk te blijven vinden :o

maare.. dit is toch ook wel ongeveer 10%? anders kunnen je abs toch nooit zo hard door komen

• #2.737

Mooie combi's met je oef en een goed fysiek.:)

Wat een beescht! Nee for real goed fysiek!
:)

moet wel kunnen, alleen vergt wel veel discipline en hoogstwaarschijnlijk te veel krachtloss om leuk te blijven vinden :o

maare.. dit is toch ook wel ongeveer 10%? anders kunnen je abs toch nooit zo hard door komen

% kan je natuurlijk niet alleen op basis van abs schatten.;)

nee oke, maar het is toch wel een goeie guideline? voor de gemiddelde man is de belly toch de zone waar de meeste vetcellen zijn?
Over het algemeen is het wel een goede guideline ja, maar ik heb niet de vetverdeling van de gemiddelde man. Zijn zat voorbeelnden van gasten met knetterdroge armen en een flinke pens. Heb zelf juist meer een gelijke speklaag overal :P

Ik heb in het verleden weleens wat geprobeerd qua cutten, maar volgens mij heb ik echt een superstabiel vet% dus shredded zal het nooit worden.

Overigens zijn er zat voorbeelden van buffe/sterke sporters op een extreem laag vet% (Klokov, Overeem, ..)

Laatst bewerkt:
goed fysiek miron , sterke poten heb je
hoe lang ben je eigenlijk

Nice supersets en sterke fronts back at ya!

Terug
Naar boven