Mirron will be back, true legends never die !!!
Dag vriendjes en vriendinnetjes, daar ben ik weer
De volgende veranderingen hebben zich voorgedaan:
Ik heb het afgelopen half jaar zeer onregelmatig en infrequent getraind. Qua kracht ben ik licht achteruit gegaan. Qua BW (93 kg) en BF (13-14%) is er weinig veranderd.
Ik ben verhuisd naar een woning 15 meter verderop. Ik heb nu een mooie grote schuur achter het huis. Ik kan mij hierin lekker opsluiten en harde muziek draaien, wat een stuk beter motiveert dan de vorige situatie.

Helaas is de vloer van hout en er is in de tuin nauwelijks plek voor een platform. Wat betreft de oly's moet ik nog wat verzinnen dus.
Ik heb mijn eerste baan alweer achter de rug. Ik had een halfjaar-contract, maar vanwege een verkeerd verwachtingspatroon (tweezijdig) is deze niet verlengd. Ik zit dus sind een paar weken bij de deur maar er is meer dan genoeg hoop op iets beters/nieuws.
Deze vrije tijd heeft me de gelegenheid gegeven om me weer eens te storten op het trainen. Ik heb dus een nieuw 3-daagse FB samengesteld, waar ik maandag a.s. mee ga beginnen:
Motto is: Twee grote compounds met veeeel volume en twee assistance oefeningen. Ik heb de afgelopen jaren veel te weinig progressie geboekt en ik denk dat dit nog weleens een goeie nieuwe prikkel kan zijn.
Doel is: Kracht vergroten, explosiviteit vergroten, massa upperbody enigzins vergroten.
Ik wil dit 2-3 cycles (6-9 weken) volhouden om vervolgens toch eens te proberen om langzaam naar -10% te cutten.
Voeding zal voor de komende weken iets boven onderhoud liggen. De tijd dat ik nu bij de deur zit wil ik ook graag gebruiken om meer en meer groente te gaan toepassen als energiebron, daar waar ik het tot op heden altijd heb gezien als noodzakelijk kwaad i.v.m. vitaminen en vezels. Ook wil ik minderen in het zuivelgebruik, aangezien ik hier door lactose-intolerantie soms gigantisch van kan gaan pruttelen.
Al met al is de bedoeling dat ik straks weer progressie ga boeken, zodat de motivatieproblemen vanzelf verdwijnen
De Groeten!
M
---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 15:36 ----------
Oja even een indicatie van de ernst van het krachtsverlies: Gister 2 x 140 frontsquat (was 2 x 152,5 max) en 1 x 127,5 gebankt (was 1 x 135 max) dus het valt allemaal wel mee.