- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
9km in 45 minuten is nice.. weet niet of je een smartphone bezit.. maar een app zoals Runkeeper is wel handig voor het bijhouden van je prestaties.. en is lekker gemakkelijk en inzichtelijk.
+1. Men beweert zelfs dat je zonder cardio sneller zou afvallen dan met cardio(IF).Wel opletten met zware en veel cardio in combinatie met cutten, want dat kan nogal eens nadelige gevolgen hebben voor je herstel. Bovendien kan teveel cardio er ook voor zorgen dat je vet verlies stallt, dus dat moet je zeker goed in de gaten houden.
Vetverlies stallt al, terwijl ik de laatste weken iets meer kcal eet en minder cardio doe dus het volgende wat ik nu aan. Het proberen is, om na 2-3 dagen met een 600-800 kcal tekort een high carb/low fat-dag in te lassen met een 200-400 overschot.Wel opletten met zware en veel cardio in combinatie met cutten, want dat kan nogal eens nadelige gevolgen hebben voor je herstel. Bovendien kan teveel cardio er ook voor zorgen dat je vet verlies stallt, dus dat moet je zeker goed in de gaten houden.
+1. Men beweert zelfs dat je zonder cardio sneller zou afvallen dan met cardio(IF).
Wel goed bezig Miron, goed fysiek.
Die ham raises doe ik ook weer sinds kort. Echt lekkere oefening voor de hamstrings.
In wat voor apparaat doe jij ze thuis?

Epic!- Woe/vr: onderhoud, low fat/high carb (high alcohol op vrijdag)

Epic!
Je bent weer sterk begonnen in ieder geval! En je fysiek kon dat beetje vet en vocht wel handelen!
Back on track!