XXL Nutrition

Miron's Log

Nice squat man. Minimaal triple bodyweight squat:D

Holy **** nice squats

wat betekent het uitroepteken btw :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.083
wel goed bedacht dat van die singles, is je spierconditie alleen niet behoorlijk verslechterd?
Nee vast niet, ben sowieso altijd beter geweest in reppen op squats vs. superzwaar. Kon ten tijde van een 1RM van 160 kg ook 22 x 100 kg squatten ???
Nice squat man. Minimaal triple bodyweight squat:D
Zou wel gaaf zijn idd, maar met 2,5 zou ik al best tevreden zijn :P
Holy **** nice squats

wat betekent het uitroepteken btw :P

Thanks!

Uitroepteken was een typfoutje ;)

• #3.084
Korte training (alleen werksets vermeld)

Bankdrukken
10 x 80
10 x 90
10 x 100

Kipping pullups
25 x
25 x
25 x

off to Q-base, laterrrr

Wat is je gewicht? Lengte etc?

Mooi fysiek! Wat waren toen je bf, gewicht en lengte?

prima. 190 squat is nice.

@above:Waarom zou hij hiermee geen massa opbouwen? Na die singles det hij nog wat volume en ook niet vergeten de assistance.

@miron: abbo op je log: zware gewichten en leuke trainingen!

• #3.090
Wat is je gewicht? Lengte etc?

Mooi fysiek! Wat waren toen je bf, gewicht en lengte?
1.81, 87 kg, 8-9% Big boned ;)

Als Miron massa wil opbouwen vraag ik me ook af of dit wel een zinvol schema is.
Massa is niet het hoofddoel ;)

@above:Waarom zou hij hiermee geen massa opbouwen? Na die singles det hij nog wat volume en ook niet vergeten de assistance.

@miron: abbo op je log: zware gewichten en leuke trainingen!

Thanks!
Welkom :)

Sterke squat! Goed feestje gehad gisteren? Ik heb last minute een gratis kaartje gekregen dus ik was er ook:D

• #3.092
Sterke squat! Goed feestje gehad gisteren? Ik heb last minute een gratis kaartje gekregen dus ik was er ook:D

Haha was weer een toppertje hoor! Ging goed los daar, had vanmorgen kramp op de meest rare plekken :D Waar heb je uitgehangen dan?

Haha was weer een toppertje hoor! Ging goed los daar, had vanmorgen kramp op de meest rare plekken :D Waar heb je uitgehangen dan?

Was een heerlijk feest inderdaad! Vooral bij raw hardstyle geweest en daarnaast veel bij open air door het goede weer.

Als Miron massa wil opbouwen vraag ik me ook af of dit wel een zinvol schema is.

Zijn voornaamste doel nu is, als ik het goed heb, vet verliezen en kracht behouden/gainen. Dus dan is dit ideaal. Zijn progressie geeft hem ook gelijk.

Vet verliezen is meestal blessure gevoeligheid omhoog. Om dan zware 1 setters te doen lijkt me niet verstandig. Maar goed, hij is idd sterk..

• #3.097
Vet verliezen is meestal blessure gevoeligheid omhoog. Om dan zware 1 setters te doen lijkt me niet verstandig. Maar goed, hij is idd sterk..

Heb je een bron?

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 22:03 ----------

Zijn voornaamste doel nu is, als ik het goed heb, vet verliezen en kracht behouden/gainen. Dus dan is dit ideaal. Zijn progressie geeft hem ook gelijk.

Dat klopt.

Ondanks een kcal tekort blijft mijn vet% stabiel momenteel, maar gezien het feit dat ik wel kracht gain ga ik nog even zo door

Weet inmiddels waar ik het op baseer, pre contest training, dan is het lichaam moeilijker in staat te herstellen. Eigenlijk ben je dan flink aan het cutten.

http://www.fitflex.com/10daysout.html

• #3.100
Ik ben alles behalve in voorbereiding voor een contest :P. Op trainingsdagen eet ik nog altijd 300-400 kcal boven onderhoud..

Extra dagje rust van Q-base, vandaag UB:

Bankdrukken
10 x 20
8 x 30
7 x 40
5 x 50
3 x 60
3 x 70
2 x 80
1 x 90
1 x 100
1 x 110