johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee vast niet, ben sowieso altijd beter geweest in reppen op squats vs. superzwaar. Kon ten tijde van een 1RM van 160 kg ook 22 x 100 kg squattenwel goed bedacht dat van die singles, is je spierconditie alleen niet behoorlijk verslechterd?

Zou wel gaaf zijn idd, maar met 2,5 zou ik al best tevreden zijn

Holy **** nice squats
wat betekent het uitroepteken btw![]()

wel goed bedacht dat van die singles, is je spierconditie alleen niet behoorlijk verslechterd?
1.81, 87 kg, 8-9% Big bonedMooi fysiek! Wat waren toen je bf, gewicht en lengte?

Massa is niet het hoofddoelAls Miron massa wil opbouwen vraag ik me ook af of dit wel een zinvol schema is.

@above:Waarom zou hij hiermee geen massa opbouwen? Na die singles det hij nog wat volume en ook niet vergeten de assistance.
@miron: abbo op je log: zware gewichten en leuke trainingen!

Sterke squat! Goed feestje gehad gisteren? Ik heb last minute een gratis kaartje gekregen dus ik was er ook![]()
Waar heb je uitgehangen dan?Haha was weer een toppertje hoor! Ging goed los daar, had vanmorgen kramp op de meest rare plekkenWaar heb je uitgehangen dan?
Was een heerlijk feest inderdaad! Vooral bij raw hardstyle geweest en daarnaast veel bij open air door het goede weer.

Als Miron massa wil opbouwen vraag ik me ook af of dit wel een zinvol schema is.
Vet verliezen is meestal blessure gevoeligheid omhoog. Om dan zware 1 setters te doen lijkt me niet verstandig. Maar goed, hij is idd sterk..
Zijn voornaamste doel nu is, als ik het goed heb, vet verliezen en kracht behouden/gainen. Dus dan is dit ideaal. Zijn progressie geeft hem ook gelijk.
. Op trainingsdagen eet ik nog altijd 300-400 kcal boven onderhoud..