MuscleMeat

Miron's Log

Gefeliciteerd met je PR, beest!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.142
140 op de bank.. Doe normaal !

Gefeliciteerd met je PR, beest!

Thanks broeders, zal wel te maken hebben met het feit dat ik relatief veel iso doe voor borst de laatste tijd

Lekkerrr, de 140 bench op 85 kilo is toch geen utopie!
Ben nu denk ik rond de 88, maar 150 kg banken bij 85 kg zou een respectabel doel zijn :)

140 op de bank , pff sterke shit miron

Dam man hoe kan je zo makkelijk sterker worden, en dan nog met calorie deficits en waht not

Hoe bevalt die +20 -20 recomp je? Wat is het hoofddoel?

Ben ook wel benieuwd hoe je dit met zuipen aanpakt. Ik had zelf ook een recomp in gedachten maar met 2x pw zuipen op vrijdag en zaterdag wordt het wel heel moeilijk aangezien ik 1 vd 2 dagen ook train.

• #3.148
Hoe bevalt die +20 -20 recomp je? Wat is het hoofddoel?

Ben ook wel benieuwd hoe je dit met zuipen aanpakt. Ik had zelf ook een recomp in gedachten maar met 2x pw zuipen op vrijdag en zaterdag wordt het wel heel moeilijk aangezien ik 1 vd 2 dagen ook train.

Hij is niet zo heel strict hoor, maar ik blijf gelijk in vet en gain nog aardig wat kracht dus ben wel tevreden .

Squat
5 x 60
3 x 70
3 x 80
2 x 90
2 x 100
2 x 110
2 x 120
2 x 130
2 x 150
2 x 160
2 x 170
2 x 175
26 x 100

Ham raise unassisted
5 x BW
5 x BW + 10
15 x BW PR nice

Powerclean
5 x 80
5 x 90
5 x 100

Wat is recomb en deficit?

Sterke bank en misselijke chins Miron! Goed bezig:thumbs:

Unassisted ham raise, very nice!!!

Is het ook.
Ben hem ook weer aan het doen, 2 x per week. Kan bijna unassisted excentric ;)

Doe je ze met je enkels onder een barbell vanaf de grond dat het "ham raises" zijn ipv GHR?

• #3.156
http://sport.marktplaats.nl/fitness/604367729-diverse-trainingsmaterialen.html?complete_ad=2

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 19:50 ----------

Is het ook.
Ben hem ook weer aan het doen, 2 x per week. Kan bijna unassisted excentric ;)
nice, kan heel hard gaan met die oefening
Doe je ze met je enkels onder een barbell vanaf de grond dat het "ham raises" zijn ipv GHR?

Ik heb de knieen op een bankje en de hakken onder een plank aan de muur. Bij GHR ligt het draaipunt ergens boven je knie en ga je ook nog met je romp naar voren.

Laatst bewerkt:
Vraagje; wat is je max met db bp?

Terug
Naar boven