maurice86
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 31
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb er ook wel een last van, misschien ken je hem al, maar 2 keer 10-15 seconden deze stretch voor/na het squatten wil vaak wel helpen, je hebt alleen wel een hoge bench nodig. Thuis doe ik hem met boeken op een stoel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Is dat niet vergelijkbaar met een split squat (zonder bench) ?
enig idee wat nu je 1rm back en front squat is? (doe je high bar of low bar trouwens)
en full ROM RDL is tot op grond bij jou? of iets er boven?
ik heb ze maandag gedaan tot net de grond aan tikken en da weer omhoog. spierpijn![]()
UD2.0 is redelijk zwaar ja, maar geeft wel goede resultaten. Maar die depletion trainingen komen je echt je keel uit na 5 a 6 weken. Denk dat jij er wel veel uit kan halen, zeker omdat je aardig sterk bent. En dan zijn die power workouts ook erg leuk om je een gevoel van oneindige kracht en energie hebt!
How's business?

Een beetje een stekende, bij de zwaardere squat-sets.
Hoe staat je bekken? Is die naar voren gekanteld? Is je rug (erg) hol?

http://www.youtube.com/watch?v=-g-kN0Jg2aU
Ikzelf gebruik een sit up bankje waar een voeten stuk aan zit zodat ik daar me benen kan klemmen (wel schijven op het bankje leggen als tegengewicht). Verder kan je meer rom dl's doen, hyperextensions, direct glute werk, good morning varianten, ham curls op leg extension.
Een beetje creatief zijn geeft heel veel mogelijkheden voor posterior chain werk, ook als er geen post chain apparaten in de gym aanwezig zijn.