XXL Nutrition

Miron's Log

Je kan toch ook gewoon ff een abo'tje nemen... Schiet zo niet erg op natuurlijk...

Pff klote man dat die levering opzich laat wachten..even informere dan maar en anders even een maandje abbo...

• Topic Starter Topic Starter
Enschede kom je toch vandaan? Weet niet wat je anders op de planning hebt, maar maandag zou je wel
mee kunnen trainen bij mij in de sportschool.

Ja klopt! Damnit, mooi aanbod, maar ik ben maandagavond out of town :(

Kijk maar effe wanneer je anders wel kan, bij mij wisselt het trainen met mijn neef samen ook nog wel eens af.
Weet niet wanneer je je spullen krijgt, maar als dat nog weer langer duurt.

Kijk maar effe wanneer je anders wel kan, bij mij wisselt het trainen met mijn neef samen ook nog wel eens af.
Weet niet wanneer je je spullen krijgt, maar als dat nog weer langer duurt.

Ze gaan nu eerst 200 kg ijzer, een bar en een paar rubber matjes sturen. De bumpers volgen over 6 weken pas.

Neemt niet weg dat ik daaro wel een keer wil hijzen. :) Train je ook in hengelo?

Powerclean
5 x 60
5 x 80
5 x 90
2 x 100
1 x 100
1 x 100
1 x 110

Squat
10 x 110
5 x 120
5 x 130
4 x 140
3 x 140
2 x 140 ???

Plat banken
10 x 80
5 x 90
5 x 95
4 x 100 ???
4 x 100
3 x 100

Optrekken
12 x BW
5 x BW + 20
5 x BW + 25
4 x BW + 25
13 x BW

Military press
8 x 60
4 x 70
4 x 70
3 x 70 :o

Kuitdrukken
4 sets van 15 reps

wat een failtraining !!

nette complete training heur.

en die pull up's zijn ook niet niks.
wat weeg je?

edit, zie het al. zeer netjes

Sterke training weer, zoals altijd eigenlijk. Je squats en MP's stijgen weer met kop en schouders boven alles uit eh? beescht!

Haha, dat noem jij een failtraining :D , de meeste mensen zitten lang niet aan dat volume of gewicht terwijl jij een mindere dag hebt :roflol:

Pull ups zijn weer zwaar nice! Powercleans idem. Ik zie echt geen failtraining??

Heb nog eens naar je clean gekeken, je bent al best een eind zonder dat iemand je er op getraind heeft, maar je moet wel oppassen, techniek is bij deze oefening erg belangrijk. Dit is andere koek dan squaten.

Ik heb nog wel wat ideeen:

• begin niet meteen vanaf de grond te trekken
  • hou de hoek in de heup gelijk tot de halter bij de knie is
  • begin te tillen tot onder de knieschijf en versnel dan pas door
  • als je een riem om zou hebben zou je die bijna/helemaal tegen de halter moeten drukken als deze voorbij flitst. Duw je heupen naar voren.
  • probeer je armen een bewust te strekken in plaats van het gewicht omhoog te trekken, je traint nu meer je nek/schouders dan je benen
  • probeer te squaten als je het gewicht op wil vangen

failtraining my ass, voor jou misschien.. ik vind het nice :D

Heb nog eens naar je clean gekeken, je bent al best een eind zonder dat iemand je er op getraind heeft, maar je moet wel oppassen, techniek is bij deze oefening erg belangrijk. Dit is andere koek dan squaten.

Ik heb nog wel wat ideeen:

• begin niet meteen vanaf de grond te trekken
  • hou de hoek in de heup gelijk tot de halter bij de knie is
  • begin te tillen tot onder de knieschijf en versnel dan pas door
  • als je een riem om zou hebben zou je die bijna/helemaal tegen de halter moeten drukken als deze voorbij flitst. Duw je heupen naar voren.
  • probeer je armen een bewust te strekken in plaats van het gewicht omhoog te trekken, je traint nu meer je nek/schouders dan je benen
  • probeer te squaten als je het gewicht op wil vangen
Ok, bedankt man! Karma for that one

Alleen je laatste punt begrijk niet; Bij de power clean is het toch juist de bedoeling dat je niet verder zakt dan een 1/4e squat?

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Haha, dat noem jij een failtraining :D , de meeste mensen zitten lang niet aan dat volume of gewicht terwijl jij een mindere dag hebt :roflol:

Pull ups zijn weer zwaar nice! Powercleans idem. Ik zie echt geen failtraining??

Sterke training weer, zoals altijd eigenlijk. Je squats en MP's stijgen weer met kop en schouders boven alles uit eh? beescht!

nette complete training heur.

en die pull up's zijn ook niet niks.
wat weeg je?

edit, zie het al. zeer netjes

failtraining my ass, voor jou misschien.. ik vind het nice :D

Toch bedankt :p

Ik snap niet dat jij zo teleursteld bent over deze training...

Het feit dat ik laatst 6 x 140 heb gesquat en ik nu op het eind nog maar 2 reps uit kan krijgen zegt genoeg toch ;)

Maar dat maakt niet nog geen slechte training. Bij een training (en zeker een zware oefening als Squat) spelen meerdere factoren een rol eh?

misschien wat minder gegeten de dag ervoor, niet uitgerust / te weining geslapen, grieperig, minder fanatieke mentaliteit noem maar op...

Dit was echt geen slechte training!

Maar dat maakt niet nog geen slechte training. Bij een training (en zeker een zware oefening als Squat) spelen meerdere factoren een rol eh?

misschien wat minder gegeten de dag ervoor, niet uitgerust / te weining geslapen, grieperig, minder fanatieke mentaliteit noem maar op...

Dit was echt geen slechte training!
:)

Na een lekker zuipweekend net weer even wezen stoeien met de dumbbelltjes:

(éénarmige) DB clean & jerk
3 x L x 33, 3 x R x 33
1 x L x 43, 1 x R x 43
1 x L x 53, 1 x R x 53
F x L x 58, 1 x R x 58

Optrekken (max. snelheid)
8 x BW
8 x BW
8 x BW