- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
poeh... daar heb ik nog wel ff een kluif aan om je bij te benen maat!
Sterke training weer.
Die DB presses zijn heel netjes
doe ik je (nog) niet na! Karma on the way![]()

Thanks mate! Hah je hebt nog 37 x karma van mij tegoed ofzo![]()
hmmmmSpuit maar lekker over me heenhmmmm
heerlijke, warme sparma.... whahaha
ieuwwww wat ranzig hehe

Na een lekker zuipweekend net weer even wezen stoeien met de dumbbelltjes:
(éénarmige) DB clean & jerk
3 x L x 33, 3 x R x 33
1 x L x 43, 1 x R x 43
1 x L x 53, 1 x R x 53
F x L x 58, 1 x R x 58
Optrekken (max. snelheid)
8 x BW
8 x BW
8 x BW
Schuin DB drukken (25 gr.)
12 x 33
10 x 38
7 x 45 PR geloof ik
6 x 45
Plank DB rows
8 x 38
8 x 45
8 x 45
Ham raise
8 x BW
8 x BW
8 x BW
Beetje weighted situps nog
Was één schijfje van 1,25 kwijt dus ik kon niet zwaarder pressen![]()
DB snatch
28: 3x R, 3 x L
33: 3x R, 3 x L
43: 2 x R, 2 x L
45.5: 1 x R, 1 x L
48: 1 x R, 1 x L
33: 3x R, 3 x L
Optrekken
5 x BW
5 x BW + 23
5 x BW + 28
3 x BW + 33
3 x BW + 33
3 x BW + 38
1 x BW + 43
1 x BW + 45.5
Plat DB drukken
12 x 33
5 x 43
5 x 45.5
5 x 45.5
5 x 45.5
Side raise
12 x 10.5
12 x 10.5
10 x 13
10 x 13
Calf raise
12 x 43
15 x 33
15 x 33
15 x 33
Ham raise
Beetje geexperimenteerd met negatieven, elastieken en afzetten met de handen
Lekker krampje in m´n linker ham bij de 3e set
Ik zeg lekker..
. Incline dumbbell drukken met 45kg ****ing nice! En die pullups zijn zo insane man , BW +45kg goddamn... Ik kan me echt niet voorstellen dat me dat ooit lukt
.
, bij mij zijn het er gemiddeld 2 per maand imo en een goede maand 4
.Thanks !Jij zegt lekker , ik zeg super. Incline dumbbell drukken met 45kg ****ing nice! En die pullups zijn zo insane man , BW +45kg goddamn... Ik kan me echt niet voorstellen dat me dat ooit lukt
.
Een eenmalig zuipweekend? Ga je niet veel uit dan, bij mij zijn het er gemiddeld 2 per maand imo en een goede maand 4
.

. Trainen ging lekker. Dinsdag ook goed gegeten + chocomelk tijdens de training en het ging weer lekker. Merk daar toch ook duidelijk een verschil in.
.
.
.
. Eigenlijk zonde, minder drinken = betere training , alhoewel ik daar niet altijd zoveel van merk.ow ow ow.... lekker katabool weer Miron, maja, lol moet je ook hebben eh?

Heb dat onlangs toch ook duidelijk weer gemerkt. Maandag middag thuis , kon ik kiezen wat ik at : spaghetti en veel. Trainen ging lekker. Dinsdag ook goed gegeten + chocomelk tijdens de training en het ging weer lekker. Merk daar toch ook duidelijk een verschil in.
Morgen meteen na school trainen , wss minder goed dus maar ik ga chocomelk meedoen en wat boterhammen als ik eraan denk morgenochtend.
Ja ik zag het dat je nogal veel met 45kg trainde.
Ik heb het voordeel dat ik om de 2 weken mee ga naar de markt op zondag = 80 euro , daar teer ik dan wel 2 weken op + nog 30 euro zakgeld. Meestal geen probleem om eens goed los te gaan als ik in de week zuinig ben geweest.
Kben nu weer rustiger bezig , 3 weken niet weggaan denkik en volgende week weer eens los. Eigenlijk zonde, minder drinken = betere training , alhoewel ik daar niet altijd zoveel van merk.

Wat denk jij dan
---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------
Jep, moet het nog steeds doen met die k*tdumbbells, terwijl mij een week geleden een deellevering van bar + schijven is beloofd. GRR, nog nooit gezeik gehad met Fitness Seller en dat dit opeens
Nja "the day after" willen mijn prestaties soms nog weleens tegenvallen![]()
. Gym is ook minder lang open op zaterdag en zondag
.
en dan kan je meteen lekker maxen met je nieuwe gewichten!Ja man, ik kijk er echt naar uit.Hehe , het voordeel van een trainingsvrij weekend. Gym is ook minder lang open op zaterdag en zondag
.
Ach , bekijk het positief , nu train je iets meer op reps heen dan kan je meteen lekker maxen met je nieuwe gewichten!

Haha je lult net zoals een paar van mijn teamgenotenzucht... jullie zijn nog lekker jong, dan komt de man met de hamer niet zo snel langs... Ik begin toch wel te merken dat ik een ouwe lul word, als ik een avondje ga zuipuh dan he ik de volgende dag 100% zeker een FAIL!

ooit zul je aan deze woorden terug denken, als je zelf een jaar of 35 bent hahaha

Ok, bedankt man! Karma for that one
Alleen je laatste punt begrijk niet; Bij de power clean is het toch juist de bedoeling dat je niet verder zakt dan een 1/4e squat?
powerclean is net wat anders idd dan gewoon cleans of gewoon voorslaan op z'n hollandsch, maar dat veranderd het opvangen niet. Het zegt alleen wat over je aanvangs houding. Bij een powerclean begin je idd op 1/4 squat.