koef
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ketting+ musketon , dikke handdoek er rond rollen, en dan ducktape er rond.
max met 60kg gedaan, perfect
dikke handdoek errond rollen, dan tape

Fronts squat ben ik verhoudingsgewijs wel goed in ja. Zal wel een redelijk sterke core en quads hebben ofzo.Wel echt sterke front squat man!!
Vind meer dan sterke trainingen, maar snap je wel.
Wil het liefst natuurlijk elke dag op je sterkst of sterker zijn!
Is je doel nu nog wat droger worden dan?

Fronts squat ben ik verhoudingsgewijs wel goed in ja. Zal wel een redelijk sterke core en quads hebben ofzo.
Ik wil er op den duur nog wel een paar procentjes af ja, en ik hoop dat te realiseren valt d.m.v. recompen, zonder daarbij al te veel kracht te verliezen. In mijn vorige cut heb ik zelfs iets kracht gewonnen terwijl het deficit veel groter was. Daarom dat ik nu lichtelijk verbaasd ben![]()

Guess so, maar doe je gewone squat high bar of low bar?
Denk dat wanneer je high bar doet sowieso dichter bij elkaar zit.
Wil zelf ook graag front squats doen, maar me polsen zijn niet zo heel flexibel.
Ga daar in de toekomst eens aan werken als ik ook cleans ga toevoegen, nog eventuele tips hiervoor?
Hmmm, ja je kan niet eeuwig een genetic freak blijven en kracht winnen terwijl je leaner wordt![]()
![]()

Sterke training man en congratz met PR!
Zieke overhead press ook trouwens als ik zaterdag maten kwijt ben vraag ik je wel me ff op te tillen![]()
hehe, tot zaterdag