AndroidHealthClinic

Miron's Log

Ik ben niet echt blij met wat er hier allemaal gezegd wordt. Je hebt bij beide bestellingen nu eenmaal producten erbij besteld die niet leverbaar zijn. Helaas kunnen wij problemen en vertragingen in de aanlevering ook niet altijd voorzien, meer dan dat kan ik er helaas niet van maken :rolleyes:

Als de vervolgens gratis aangeboden deelleveringen voor jou te lang op zich laten wachten kun je wellicht beter gewoon annuleren en de spullen ergens anders bestellen. Stuur even je bankgegevens dan stort ik je betalingen vanmiddag nog terug!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben niet echt blij met wat er hier allemaal gezegd wordt. Je hebt bij beide bestellingen nu eenmaal producten erbij besteld die niet leverbaar zijn. Helaas kunnen wij problemen en vertragingen in de aanlevering ook niet altijd voorzien, meer dan dat kan ik er helaas niet van maken :rolleyes:

Als de vervolgens gratis aangeboden deelleveringen voor jou te lang op zich laten wachten kun je wellicht beter gewoon annuleren en de spullen ergens anders bestellen. Stuur even je bankgegevens dan stort ik je betalingen vanmiddag nog terug!

Voor zover jullie mij hebben verteld geldt er alleen een verlengde levertijd voor de bumpers. Ik was er dus vanuit gegaan dat die deellevering een kwestie van inpakken en opsturen was.

Ik heb er geen enkel belang bij als jullie me het geld terugstorten, aangezien ik dergelijk materiaal toch niet elders kan krijgen voor een redelijke prijs.

Update!! werd er nog getrained :P of neem je een weekje rust?

Er is zojuist getraind maar het begint zo ééntonig te worden dat ik alleen nog maar PR's ga vermelden tot Fitness Seller mijn shit gaat leveren..

voor vandaag was dat...

Plat DB drukken: 11 x 43
Optrekken: 6 x BW + 28

sjah, met alle respect, maar klant is koning. Als je die niet goed informeert, of door een of andere reden lang op diens spullen laat wachten, maak je daar geen goeie beurt mee, en zo ontstaat slechte feedback...

Maja, ik zal me er niet mee bemoeien...

Toch weer mooie PR met optrekken :D.

Ja echt k*t van je gewichten man, en nergens in de buurt een gym waar je tijdelijk kan gaan trainen?

Toch weer mooie PR met optrekken :D.

Ja echt k*t van je gewichten man, en nergens in de buurt een gym waar je tijdelijk kan gaan trainen?

Tijdelijk = een paar maand er aan vast zitten. Zit ik niet echt op te wachten. Een losse training meestal 10 euro ofzo. Heb ik nu al een paar keer gedaan, maar de financiën gaan niet zo heel lekker de laatste tijd :P

Tijdelijk = een paar maand er aan vast zitten. Zit ik niet echt op te wachten. Een losse training meestal 10 euro ofzo. Heb ik nu al een paar keer gedaan, maar de financiën gaan niet zo heel lekker de laatste tijd :P

10 euro per training is idd wel veel. In Gent kan ik voor 5 euro per keer.
Je woont wss niet in de buurt van Gent?

Anders ken ik een gym voor 35euro / jaar :D. Open van 6-10 en 12-14 iedere dag en zaterdag bijna de hele dag , zondag ook half dagje.

Daar ga ik volgend jaar trainen :D, veel beter dan mijn 195/6maand nu :o

10 euro per training is idd wel veel. In Gent kan ik voor 5 euro per keer.
Je woont wss niet in de buurt van Gent?

Anders ken ik een gym voor 35euro / jaar :D. Open van 6-10 en 12-14 iedere dag en zaterdag bijna de hele dag , zondag ook half dagje.

Daar ga ik volgend jaar trainen :D, veel beter dan mijn 195/6maand nu :o

Haha nee, ik denk een kilometertje of 250 van Gent vandaan ;) Ik ga morgen eens een beetje rondbellen..

waar kom je uit de buurt?

Mooie PR op db drukken en optrekken :eek: BW+28 is wel enorm hoor !

Thanks:) Ja gaat lekker. Mijn eindejaarsdoel van 1 x BW + 55 moet wel gaan lukken.[/QUOTE]

Je traint dus nog altijd full body? Mij ligt optrekken echt niet, mn rug groeit goed laatste tijd, maar ik denk dat ik me toch nog eens aan dat optrekken moet wagen:D

Thanks:) Ja gaat lekker. Mijn eindejaarsdoel van 1 x BW + 55 moet wel gaan lukken.

Je traint dus nog altijd full body? Mij ligt optrekken echt niet, mn rug groeit goed laatste tijd, maar ik denk dat ik me toch nog eens aan dat optrekken moet wagen:D[/QUOTE]

Jep, maar zit er wel aan te denken om eens een UB/LB te proberen wanneer ik mijn materiaal binnen heb.

Ik ben benieuwd hoe creatief je bent Miron. Iig heb je over je kracht niks te klagen!

Enschede

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Thanks:) Ja gaat lekker. Mijn eindejaarsdoel van 1 x BW + 55 moet wel gaan lukken.

Haha BW+55kg , jij spoort echt niet kerel :D

• Like
Waarderingen: Sue
Nice Miron!

Terug
Naar boven