MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is sowieso een potige gast (100 kg bij 1,85 op een procentje of 18-20%) dus wel verklaarbaar. Volgens mij heeft hij het in zich om echt beestachtig sterk te worden.
Hij doet een beetje tussen high en low in.

Ja het gaat in een aardig tempo bij hem, vorige week 3 x 120 en nu dus opeens 2 x 130.Hehehe, dat is wel ziek ja!!
Gaat sowieso dan verrekte sterk worden!
Congratz op de 200 btw
Mooie mijlpaal man![]()

Quad pomp kriig je er inderdaad wel van, maar op één of andere manier geeft het ook een nare druk op je knieen en dat is denk ik nooit goed voor mijn tere knietje.Hehe nice man, mooie mijlpaal! Kon ook bijna niet anders.
Ik had ze een keer geprobeerd bij Gijs en ik was verwoest door die krengen, deed ook 20/30 reps, vond het persoonlijk echt nice als afmaker.
Ooh ok, ik deed ze op dat apparaat dus.Naar mijn weten is het hetzelfde, maar heb je bij sissy squat losse en vaste form(als ik sissy squat machine intyp op google krijg je hetzelfde apparaat als de romanian squat chair.)
In iedergeval, ben best benieuwd hoe die voelt.
Iets te weinig rust denk ik danJij ben scherper dan ikzelf, had 4 x 124 moeten zijn, 5 x 124 was inderdaad een PR geweest.Lekkere training!
5 x 124 is ook PR ten opzichte van 6 x 120 of niet?
Gaat goed hier, nice 200 SQ.
Ben je nog steeds zo droog?
BAM 200 nice jongu.
Op naar de 250 dead ? Of 150 Oh eerst ?
200 Squat nice man
Sinds 28 november geen cleans meer gedaan? Bewust misschien (niet alles gelezen) Mooi om te zien dat je ook Pull overs doet!
Gaat weer goed hier zie ik
Waren de 194 squats nice and easy?
Edited

Dankje, denk alleen niet dat ze 100% strict waren maar was meer even voor de afpompLekkere gewichten man, voor al die db rows nog. Ik had dat flauwvallen vroeger wel bij mp, geen idee meer hoe en wat. Heel vaag.