- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Thanks voor de udate, heb dit al eens geprobeerd... Alleen mijn wiel is een afgeronde 5 kilo schijf die overal dwars doorheen gaat..
niceVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks voor de udate, heb dit al eens geprobeerd... Alleen mijn wiel is een afgeronde 5 kilo schijf die overal dwars doorheen gaat..
niceGvd man. Dan collapse ik echt wanneer ik richting full stretch kom. Hoe heb je die shit opgebouwd? Ik kan ze wel weighted tot 40 kilo vanaf mijn knieën, maar dit lukt nog steeds niet.
hehehe

Abwheelstaand
12 x
10 x
9 x
Het wordt zo langzaam maar zeker tijd voor een gewichtsvestje

Heeft tijd nodig manik blijf jou squats echt ziek vinden man!
gister voor het eerst 160kg van een 45cm hoge box gesquat. en dat vond ik al zwaar![]()

Redelijk, zit weer op of zelfs iets onder mijn laagste VP ooit, maar daar blijf ik weer steken lijkt het. Daarom vanaf donderdag even 10 daagjes licht boven onderhoud eten (high-carb/medium vet), ook omdat ik een aantal sociale (drink-)gelegenheden heb de komende tijd.lekkere trainingen man hoe sta je er nu voor qua esthetische doelen?
Trouwens als je nog mooi feestje wil meemaken...
Supersized RAW
Ga met een groep van mannetje of 15 lachen als je anders joint!
Succes met je progress / doelen verder man!
Heb even een voorstelletje gedaan hier. Ja ik kan zo meer doen in minder tijd omdat je eigenlijk één grote werkset doet waarbij je continu redelijk gefocust bent.
Die reps deed je in een minuut? :O
12x90 en 16x170?
Lol nee! OP de minuut 1 rep. Dus 0:00 1 rep, racken, ~ 0:45 unracken en 1:00 volgende rep, etc etc.