AndroidHealthClinic

Miron's Log

Impressive!!!

Hoe staat het met de techniek, wil die nog vooruit?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe staat het met de techniek, wil die nog vooruit?
die 100 kg is eigenlijk te zwaar voor een goede techniek dus ik ga de komende tijd wat hoger in reps en iets lager in gewicht. Ik zal volgende week weer eens een filmpje maken om te kijken of er vooruitgang inzit :)

Zaterdag maar eens even meeten @ Qlimax, ff stampen samen!:D

Zaterdag maar eens even meeten @ Qlimax, ff stampen samen!:D

Zekersteweten :)

Net:

Powersnatch
3 x 60
3 x 70

Powerclean & jerk (eerste keer jerk)
3 x 70
3 x 80
2 x 90

Squat (met touch & go op par. box)
5 x 100
3 x 130
3 x 140
3 x 150

Military press
5 x 60
5 x 65
5 x 70
4 x 75

Rowsvanaf blokken
5 x 100
5 x 100
4 x 110

45 gr DB press
10 x 33
10 x 33
10 x 33
10 x 33

Weer beest-achtige shizzle Miron (as always:fire::rocknana:)

Leuke manier van trainen, train ook veel op explosiviteit, ga dit zeker volgen :)
De jerk zal ook wel snel de hoogte inschieten eens je de techniek onder controle hebt afgaande op de rest :cool:
Is het eigenlijk een power jerk of split jerk dat je doet?

Damn , je gaat weer hard kerel! Altijd indrukwekkende gewichten hier. Veel explosiviteit en goeie oefeningen. Kan iig niet veel beter.

Zeeer nette MP ook!

Leuke manier van trainen, train ook veel op explosiviteit, ga dit zeker volgen :)
De jerk zal ook wel snel de hoogte inschieten eens je de techniek onder controle hebt afgaande op de rest :cool:
Is het eigenlijk een power jerk of split jerk dat je doet?

Thanks! Jij ook een log?

Tis een split jerk. Die 90 kg is qua kracht natuurlijk geen probleem. Bij een optimale techniek zou je in theorie volgens mij wel 2 x je oh press moeten kunnen jerken. Werk aan de winkel dus ;)

Lekkere training weer man!
Alleen snap ik niet zo goed waarom je box squat touch en go doet dan haal je toch het hele effect van een box squat weg?

Thanks! Jij ook een log?

Tis een split jerk. Die 90 kg is qua kracht natuurlijk geen probleem. Bij een optimale techniek zou je in theorie volgens mij wel 2 x je oh press moeten kunnen jerken. Werk aan de winkel dus ;)

Nee heb geen log op het internet.

Dan ook nog 2x je press kunnen cleanen.. :D
Bij split jerk moet je er wel op letten dat je je voorste been eerst intrekt en dan pas je steunbeen, velen hebben de neiging om het omgekeerd te doen.
Weet niet of het bij u zo is maar zeg het toch maar even aangezien het een veel voorkomende fout is ;)

Nee heb geen log op het internet.

Dan ook nog 2x je press kunnen cleanen.. :D
Bij split jerk moet je er wel op letten dat je je voorste been eerst intrekt en dan pas je steunbeen, velen hebben de neiging om het omgekeerd te doen.
Weet niet of het bij u zo is maar zeg het toch maar even aangezien het een veel voorkomende fout is ;)
Haha dat kan nog wel even duren :P

Zal er op letten. Thanks!

Mooie training Miron, Nais. :thumbs:

Goede training; die powersnatch is in 1x de BB boven het hoofd???
Gaat lekker zo te zien qua gewichten en de bijbehorende oefeningen.:)

Pittige oefening Miron, fieuww... Is voor mij niet verstandig iig haha

Terug
Naar boven