Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WB back mate, meteen ff richting de gym en proberen die pull ups te evenaren xD. Die deadlift lukt me helaas nooit
.
Imo was het beter zonder je gewichten , minder concurrentie![]()

nou...

die 100 kg is eigenlijk te zwaar voor een goede techniek dus ik ga de komende tijd wat hoger in reps en iets lager in gewicht. Ik zal volgende week weer eens een filmpje maken om te kijken of er vooruitgang inzitHoe staat het met de techniek, wil die nog vooruit?

Zaterdag maar eens even meeten @ Qlimax, ff stampen samen!![]()

Leuke manier van trainen, train ook veel op explosiviteit, ga dit zeker volgen
De jerk zal ook wel snel de hoogte inschieten eens je de techniek onder controle hebt afgaande op de rest
Is het eigenlijk een power jerk of split jerk dat je doet?

Lekkere training weer man!
Alleen snap ik niet zo goed waarom je box squat touch en go doet dan haal je toch het hele effect van een box squat weg?
Thanks! Jij ook een log?
Tis een split jerk. Die 90 kg is qua kracht natuurlijk geen probleem. Bij een optimale techniek zou je in theorie volgens mij wel 2 x je oh press moeten kunnen jerken. Werk aan de winkel dus![]()

Haha dat kan nog wel even durenNee heb geen log op het internet.
Dan ook nog 2x je press kunnen cleanen..
Bij split jerk moet je er wel op letten dat je je voorste been eerst intrekt en dan pas je steunbeen, velen hebben de neiging om het omgekeerd te doen.
Weet niet of het bij u zo is maar zeg het toch maar even aangezien het een veel voorkomende fout is![]()

Zaterdag maar eens even meeten @ Qlimax, ff stampen samen!![]()
Zekersteweten![]()

Ga je de hele avond katabool staan doen op alcohol dan?![]()

Goede training; die powersnatch is in 1x de BB boven het hoofd
Gaat lekker zo te zien qua gewichten en de bijbehorende oefeningen.![]()