XXL Nutrition

Miron's Log

Ok, duidelijk. Ik vind het zelf meer tussen de snatch en de powersnatch inzitten gezien je legdrive. Maar goede techniek.
Toen ik nog snatchte (in de 18e eeuw) gebruikte ik helemaal geen legdrive, maar ik ben dan ook wel een stijve hark.:o

Snatchen zonder legdrive, hier volg ik je even niet ???
Of heb je het over muscle snatches?

• Topic Starter Topic Starter
Ok, duidelijk. Ik vind het zelf meer tussen de snatch en de powersnatch inzitten gezien je legdrive. Maar goede techniek.
Toen ik nog snatchte (in de 18e eeuw) gebruikte ik helemaal geen legdrive, maar ik ben dan ook wel een stijve hark.:o

Ik ben dat niet zelf. Helaas, want zijn techniek is imo perfect. Ik probeer in ieder geval wel zoveel mogelijk de heupen erin te gooien.

Overigens, de reden dat ze dit een power snatch noemen heeft meer te maken met het feit dat je hoger pullt dan bij een normale snatch en dus niet diep hoeft te zakken bij het 'vangen'. :)

Pittige oefening Miron, fieuww... Is voor mij niet verstandig iig haha

Is ook gewoon ****ing moeilijk. JMP heeft het me nog proberen leren maar ik krijg het echt niet onder de knie ,zelfs niet zonder gewicht :o. Vergt echt veel oefening.

Respect dat jij hem zo lekker onder de knie hebt Miron!

Is ook gewoon ****ing moeilijk. JMP heeft het me nog proberen leren maar ik krijg het echt niet onder de knie ,zelfs niet zonder gewicht :o. Vergt echt veel oefening.

Respect dat jij hem zo lekker onder de knie hebt Miron!

Ja zou je denken, maar mijn techniek is nog lang niet helemaal top hoor..

Jammie Kebab!!;):rolleyes:

ga je naar Climax?
ik wou ook, maar vond t te duur.
xD

Powerclean
5 x 60
3 x 80
3 x 80
3 x 90
3 x 95

Vervolgens een hele zooi aan OH squats, lichte clean&jerks en snatches

Optrekken
5 x BW + 20
4 x BW + 30
3 x BW + 35
2 x BW + 40 damnnn bijna 3
1 x BW + 50 PR

Plat bankdrukken
5 x 80
3 x 90
3 x 100
3 x 105
2 x 110
1 x 110
1 x 110
F x 110

Side raises
4 x 12 x 10.5

Abs
5 sets

Opmerkingen
- Wou eigenlijk een press doen voor de schouders maar had wat last van de aanhechting van de zijkant schouder.
- Fail op BP! ik stootte met de bar tegen het rek bij het unracken en dat kostte blijkbaar kracht. Gevolg: afrollen over de borst, buik, en opstaan :o

Nice PR mate op de pull ups!

Terug
Naar boven