MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Pittige oefening Miron, fieuww... Is voor mij niet verstandig iig haha
Why not?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ok, duidelijk. Ik vind het zelf meer tussen de snatch en de powersnatch inzitten gezien je legdrive. Maar goede techniek.
Toen ik nog snatchte (in de 18e eeuw) gebruikte ik helemaal geen legdrive, maar ik ben dan ook wel een stijve hark.![]()

Ok, duidelijk. Ik vind het zelf meer tussen de snatch en de powersnatch inzitten gezien je legdrive. Maar goede techniek.
Toen ik nog snatchte (in de 18e eeuw) gebruikte ik helemaal geen legdrive, maar ik ben dan ook wel een stijve hark.![]()

Hahahaha. Nou ja, jij eet smakelijk, ik ga waarsch al bijna over me nek van een waterijsje, laat staan een broodje!![]()

. Vergt echt veel oefening.Is ook gewoon ****ing moeilijk. JMP heeft het me nog proberen leren maar ik krijg het echt niet onder de knie ,zelfs niet zonder gewicht. Vergt echt veel oefening.
Respect dat jij hem zo lekker onder de knie hebt Miron!
Yeah buddy :evilnana:ga je naar Climax?
ik wou ook, maar vond t te duur.
xD
naaaaiiiiiss

Zeker, moet alleen nog even wat zien te vinden om mezelf weer een beetje scherp te krijgen voor die wedstrijd de volgende dag![]()