- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie die mother****er banken![]()
een failtje kan gebeuren, zodra je uit je concentratie bent, is het meteen einde oefening.... volgende keer beter beest!

Mijn bank is verdoet man, ik zit al maaaaanden op dezelfde max.![]()
Is soms lastig je plateau te verleggen, misschien meer op reps knallen? Je basis verleggen is ook sterker worden eh? Komt wel goed met je beescht!
Toch bedankthaha ik zou wel tekenen hoor om maanden op dezelfde max als jij te zitten
sterk bezig kerel.

We're getting close

Thanks

DB press heb ik de afgelopen 6 weken gedaan, die zijn goed vooruti gegaan maar mijn bench staat er nog net zo voor als eerstJe pull-ups zijn abnormaaaaaaal!! En dan nog eventjes 110 banken! Indrukwekkend, kerel!
Als je bench stagneert, misschien eens je bench als eerste oefening pakken (als je dat niet al doet), bench eruit en dumbbell press? Incline benchen?

DankGoed bezig die Miron, hoeveel rust hoe in je zo'n bankdruk sessie?

Ik probeer zo rond de 5 te blijven maar ik was van plan om nog lager te gaan. Ik denk dat ik idd een tijdje CG ga proberen...close grips zou kunnen...
Hoeveel bank jij normaal qua reps/sets ook weer?
Wellicht een tijdje ff hoog in de reps gaan zitten, spierconditie opschroeven. Heeft bij mij erg geholpen...
Haha BW + 50 , **** off kerel. Onze dumbbells gaan maar tot 44. Je slaat door
![]()

Nice training weer Miron!
Dikke PR op je Pushpress en clean and jerk! Ben jaloers![]()
Thanks zal vanmiddag even kijken als ik thuis ben..