AndroidHealthClinic

Miron's Log

Powerclean
3 x 100
3 x 105 PR?

Vorige week had je ook 3x 105 met crappy techniek haha dus evengoed pr als je techniek nu goed was! ;)

Brute mp trouwens!

Die olympic squat deed je die gewoon een keer voor de fun of ben je van plan ze vaker te doen?

• Topic Starter Topic Starter
Vorige week had je ook 3x 105 met crappy techniek haha dus evengoed pr als je techniek nu goed was! ;)

Brute mp trouwens!

Die olympic squat deed je die gewoon een keer voor de fun of ben je van plan ze vaker te doen?
Juistem, vandaar de "?" ;)

In de post vóór de training van vandaag staat de verklaring :)

Heb je die oly lifts zelf aangeleerd?

Dikke MP's man, nu zie ik ook waarom mijn lage reps kuit oefeningen jou verbazen :roflol:

Mooie training man, zeer sterk!

Dikke MP's man, nu zie ik ook waarom mijn lage reps kuit oefeningen jou verbazen :roflol:

Mooie training man, zeer sterk!

Danku :)

Haha je moet die getallen wel delen door 2. ;) Wat ik doe is heen en weer stappen op de plaats, op de tenen staand. Veel leuker en zo kan ik gelijk wennen aan zwaardere gewichten op de nek.

Power clean
3 x 60
3 x 80
3 x 100
2 x 100
5 x 90

Front squat
3 x 90
3 x 110
6 x 120 PR
2 x 135 PR

Side raise
10 x 15.5
10 x 15.5
10 x 15.5
12 x 13

Plat banken
3 x 90
5 x 100
4 x 105
4 x 105
4 x 105
3 x 105

40 minuten :thumbs:

Sterke training man, en 2 PR's .. gefeliciteerd! :thumbs:

Nice one!
Toch mooi om te zien dat er nog veel mensen in duistere hokken trainen :)

Nice PR's weer op je Frontsquat!

Hey, Dude we hebben bijna dezelfde stats. Wel grappig. Je frontsquat ligt nu wat hoger, maar die ga ik binnenkort weer oppaken. En ga meer aandacht aan olympische lifts besteden..

Hey, Dude we hebben bijna dezelfde stats. Wel grappig. Je frontsquat ligt nu wat hoger, maar die ga ik binnenkort weer oppaken. En ga meer aandacht aan olympische lifts besteden..

Daarom dat ik je logje meestal wel volg ;) Ik ga me ook meer bezig houden met oly lifts als ik het spul hier voor elkaar heb

Lijkt het je ook geen goed idee om die oly lifts bij een gewichthef club/vereniging aan te leren. Dat zal zeker een grote meerwaarde hebben!

Terug
Naar boven