MuscleMeat

Miron's Log

• Topic Starter Topic Starter
Donderdag 30 juli

Deadlift
10 x 70
5 x 100
5 x 130
5 x 150
2 x 170 -> 5 x 160 *

Nekstoten
8 x 70
5 x 85
5 x 95
5 x 105
5 x 105
F x 120

Optrekken
5 x BW + 10
5 x BW + 15
5 x BW + 15
5 x BW + 20
10 x BW

Schuin bankdrukken (1 tandje) (pompen for live)
12 x 70
12 x 75
8 x 80
8 x 80 -> 4 x 70 -> 7 x 50

Hamstring raises
4 x 8 x BW

Powersnatch
5 x 50
1 x 70
1 x 70

Opmerkingen
* Mijn stang is eigenlijk te kort om 170 kg aan schijven te dragen. De sluiters kunnen er sowieso niet meer op. Wat ik dus doe is een stuk ijzerdraad tussen de stand en de laatste schijf drukken. Ging vandaag mis en rechts viel er 5 kg af. Toen dus maar snel gewicht teruggebracht naar 160 kg (met sluiters) en nog 5 reps gemaakt.

Ga overigens geen spul bijbestellen want ik ga me na de vakantie aanmelden bij een gym.

- Snatch pas op het eind omdat ik dit eigenlijk niet gepland had. Wou het gewoon weer eens proberen.

Thanks mate

Misschien wel een keer leuk om een indruk te geven van mijn voeding. Ik lijd momenteel een nogal onregelmatig leven dus ik heb niet zoveel zin om me aan een schema te houden. Dit gaat straks in september wel veranderen als ik er een cut tegenaan gooi. Schema volgt binnenkort...

Anyway, dit heb ik vandaag naar binnen gewerkt:

- 125 gram havermout + 50 gram whey + 500 ml melk

- 5 hele eieren + 2 bruine boterhammen met rookvlees

- Bord macaroni + halve pot jonge kapucijners

- 50 gram whey + 300 ml melk + 20 gram dextrose

- 500 gram kwark

- 100 gram noedels + 250 gram kipfilet + 750 ml melk

upcoming..

- 2 Broodjes pindakaas en de andere helft van de pot kapucijners

- 500 gram kwark

Daarnaast nog wat lopen snaaien in de amandelen (en ontbijtkoek :P).

voeding ziet er goed uit.

probeer ook wat vlees en vis in je dieet te gooien he, beetje afwisselen.

succes

voeding ziet er goed uit.

probeer ook wat vlees en vis in je dieet te gooien he, beetje afwisselen.

succes

Dat is dus wat ik nu doe aangezien ik niet meer (/nog niet) met een schema werk. Waar ik nu kip eet, eet ik morgen vis of vlees, waar ik nu pasta eet, eet ik morgen rijst, etc etc. De essentie blijft hetzelfde. :)

Bruute trainingen hoor!
Grappig dat onze stats zo dicht bij elkaar liggen!

Zou je een keer filmpje willen maken van Nekstoten wil wel eens zien hoe je die doet..

Beter dat je, je gaat aanmelden bij een gym zal je wel weer hard vooruitgaan!

Bruute trainingen hoor!
Grappig dat onze stats zo dicht bij elkaar liggen!

Zou je een keer filmpje willen maken van Nekstoten wil wel eens zien hoe je die doet..

Beter dat je, je gaat aanmelden bij een gym zal je wel weer hard vooruitgaan!

Ja inderdaad, de meesten hier zijn OF een stuk zwakker, OF een heel stuk sterker :P

Op pagina 3 staat een filmpje van de master himself, Mariusz P die deze oefening doet, maar ik zal zelf ook even een filmpje maken volgende week..

Edit: vooruit....

http://www.youtube.com/watch?v=DF30TakHs3c

Laatst bewerkt:
Oja..

Zoals bekend ga ik zeer binnenkort cutten voor een week of 10 ...

Ik ben van plan dit te gaan doen met een dieet (schema volgt) van 2700 kcals, waarvan ongeveer 180 gram koolhydraten.

Op zondag (en eventueel ook zaterdag) wil ik mijn KH-inname wat omhoog doen i.v.m. het metabolisme en een competitiewedstrijd op zondag.

Qua training gaat het ongeveer zo uitzien:

Ma: Kracht (FB)
Di: 1.5 uur Keeperstraining (cardio)
Woe: Kracht (FB)
Do: Voetbaltraining
Vrij: Kracht (FB)
Za: (rust)
Zo: Competitiewedstrijd (ook een vorm van cardio)

Na een aantal weken wil ik op de dagen dat ik kracht doe ook nog een (steeds langer wordende?) cardio-sessie invoeren om een plateau te kunnen bestrijden.

nou train ik voornamelijk op kracht/explosiviteit en dat is ook waar ik het meest zuinig op ben...
hoe zou ik volgens jullie mijn krachttrainingen in moeten delen om zo sterk mogelijk te blijven? Massa verliezen is onvermijdelijk, maar ik vind dit niet zo heel erg (en ik snap ook dat er zeker een verband bestaat tussen kracht en massa ;)).

BVD

leuk dat je keeper bent;) waar keep je?

ik kan je zelf weinig tips geven over het cutten, aangezien ik nog niet alle kennis daarover heb. Ik zelf cut door op onderhoud te eten en hoger in eiwitten te gaan zitten en lager in koolhydraten.. en dan veel cardio doen.

leuk dat je keeper bent;) waar keep je?

ik kan je zelf weinig tips geven over het cutten, aangezien ik nog niet alle kennis daarover heb. Ik zelf cut door op onderhoud te eten en hoger in eiwitten te gaan zitten en lager in koolhydraten.. en dan veel cardio doen.

Ik keep bij de plaatselijke 4e klasser :P Niet heel interessant dus, maar wel leuk om je nieuw verworven gympowerzzz in de praktijk te brengen :grinny:

hahaha jaa dat is wel nice inderdaad.
merk je ook dat je verder uitschiet door benentraining? ;)

en achjoh, ieder zijn eigen niveau toch.. gaan jullie voor promovatie dit seizoen?

Maandag 3 augustus

Powerclean
5 x 50
5 x 70
5 x 80
5 x 90
2 x 100
1 x 105
F x 110

Pushpress behind the neck (oftewel nekstoten)
6 x 90
6 x 100
5 x 100
5 x 100

Optrekken
5 x BW
5 x BW + 15
5 x BW + 15
5 x BW + 15
5 x BW + 20

Bankdrukken
10 x 90
5 x 100
4 x 100
3 x 105
3 x 105

Side raise
3 x 12 x 8

Kuitdrukken (Per been, DB in hand)
4 x 8 x 53

Opmerkingen
- Powerclean voor het eerst een stuk zwaarder gegaan. Mooie oefening! Dat racken gaat nog niet helemaal soepel maar ik stretch daar nu elke dag voor en er zit duidelijk vooruitgang in.

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

hahaha jaa dat is wel nice inderdaad.
merk je ook dat je verder uitschiet door benentraining? ;)

en achjoh, ieder zijn eigen niveau toch.. gaan jullie voor promovatie dit seizoen?

We zijn net gepromoveerd :P

Verder uitschieten: ja, maar wat belangrijker is is dat mijn sprongkracht (ondanks een kleine 15 kg extra massa) geweldig vooruit gegaan is.

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Laatst bewerkt:
Haha doe je die neck presses ook zoals M. Pudzianowski? :p
Ik denk dat ik wel een tripje naar de ziekenhuis kan maken als ik ze zo uitvoer op zwaar gewicht. :)

Haha doe je die neck presses ook zoals M. Pudzianowski? :p
Ik denk dat ik wel een tripje naar de ziekenhuis kan maken als ik ze zo uitvoer op zwaar gewicht. :)

Zo ongeveer wel ja.. En je moet inderdaad oppassen dat je 'em niet dropt op je nekwervels :P

Zo ongeveer wel ja.. En je moet inderdaad oppassen dat je 'em niet dropt op je nekwervels :P

Nee inderdaad. :)
Ik zie dat je wel aardig wat powerlifting doet, dus waar train jij op? Krachtgericht of Massa? Of iets ertussenin? (Pudzianowski-achtigs)

Nee inderdaad. :)
Ik zie dat je wel aardig wat powerlifting doet, dus waar train jij op? Krachtgericht of Massa? Of iets ertussenin? (Pudzianowski-achtigs)

Voornamelijk kracht/explosiviteit, maar het moet er ook een beetje goed uitzien allemaal. :)

Powerclean
10 x 50
5 x 70
5 x 80
5 x 90

Squat
5 x 110
5 x 120
5 x 130
2 x 140 gvd man!

Plat DB drukken
12 x 33
5 x 38
5 x 43
5 x 45.5

DB row
5 x 38
5 x 48
5 x 53
5 x 58

Opmerkingen
- Ging nog wel redelijk OK ondanks low-carb dieet en ochtendtraining.
- Squatten ging alleen ****ing k*t. Leek op mn onderrug te falen. Volgende week even een filmpje maken..

- DB drukken kan nog wel een stapje zwaarder, maar mijn verstelbare DB's kunnen dat niet (gebrek aan 5'jes).

- Wou nog side raises doen maar mijn rechterschouder voelt niet goed na een partijtje tennis gister :o

- Vanavond weer goeie hoge intensiteits-cardio in de vorm van voetbal :P

Zaterdag 8 augustus

Had enorme haast dus in 40 minuten alles high-rep afgepompt. Geen noemenswaardige gewichten dus.

Maandag 10 augustus
Powerclean
10 x 50
5 x 70
5 x 80
5 x 90
4 x 100
2 x 105 PR
5 x 90

Plat bankdrukken
10 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 100
4 x 100

DB row SS Optrekken
8 x 38 & 5 x BW + 20
8 x 43 & 5 x BW + 10
8 x 48 & 5 x BW

Side raise
3 x 10 x 10.5

Squat (bij wijze van hoge intensiteits-cardio)
30 x 50
30 x 50
30 x 50

Opmerkingen:
- Powercleans ga ik voorlopig nog niet zwaarder doen zonder bumperplates, want dat "gecontroleerd" laten zakken kan echt niet goed zijn voor mn onderrug. Bovendien is ontzettend starre 30 mm bar die ik hier heb niet bepaald ideaal voor PC's

Laatst bewerkt:
Yo Miron!

Word hier nog een beetje gepompt?

wtf, respect @ Powercleans?

Yo Miron!

Word hier nog een beetje gepompt?

Jep, straks mag ik weer..

Zit midden in de voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen met veel wedtrijden en trainingen, dus het is een beetje passen en meten. :rolleyes:

Daarnaast zit ik nu in de cut en dat is te merken ook, weak as hell :(

Ja mooie oefening, ik wil me vanaf nu sowieso meer gaan richten op power, dwz elke training een aantal setjes (DB) snatch/powerclean/pushpress :)

Lekkere buikgriep opgelopen gister. Rond de 15 keer wezen schijten de afgelopen 24 uur.

Dumbbell snatch
8 x 23 Linkerhand, 8 x 23 Rechterhand
3 x 35 Linkerhand, 3 x 35 Rechterhand
2 x 43 Linkerhand, 2 x 43 Rechterhand
1 x 48 Linkerhand, 1 x 48 Rechterhand (lelijke vorm, maar ik keur em goed)

Barbell snatch (lijkt meer op een muscle snatch dan een gewone-> Zie filmpje onderaan)
1 x 70
1 x 75

Squat
5 x 100
5 x 110
5 x 120
5 x 130

Schijtpauze :rolleyes:

Plat banken
5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 95
4 x 100 -> 5e te risicovol

Optrekken
12 x BW + 5
5 x BW + 10
5 x BW + 10
5 x BW + 20

Ham raise
8 x BW
8 x BW
8 x BW

Side raise
10 x 10.5
10 x 10.5
10 x 10.5

Opmerkingen
Best ok gezien het feit dat ik ****ing last van de pens heb.

http://www.youtube.com/watch?v=1-Hij-Mo9k0

Terug
Naar boven