XXL Nutrition

Miron's Log

• Topic Starter Topic Starter
Pushpress achter nek
8 x 70
5 x 80
5 x 90
4 x 100 -> 5e fail

Deadlift
5 x 110
5 x 130
5 x 150
8 x 160

Plat banken op snelheid
5 x 70
5 x 75
5 x 75

Schuin banken (ong. 45 graden)
10 x 75
6 x 80
4 x 85

Optrekken
5 x BW + 5
5 x BW + 10
5 x BW + 15
5 x BW + 20
5 x BW + 25 --> Laatste rep cheat

Calf raise
14 x 33
10 x 43
10 x 43
10 x 43

Cut-progressie
Ben nu een kleine 4 weken bezig, er valt nog veel te schrappen en de hoeveelheid cardio wordt zeker nog opgevoerd. Ben, mede door die buikgriep, van 96.2 naar 92.1 gegaan. Doel is ongeveer 86 kg..

Laatst bewerkt:
Sterke training weer!
Is die pushpress behind neck niet zwaar blessure gevoelig?

Sterke training weer!
Is die pushpress behind neck niet zwaar blessure gevoelig?

Wat ik blessuregevoelig vind aan de gewone neckpress is vooral de eerste helft van de beweging. Wanneer je maximale legdrive hebt doet die eerste helft qua kracht uit je schouders voor mijn gevoel weinig terzake omdat je die voor een groot deel uit je benen haalt.

Anyway, we zullen zien ;) Heb heb er tot nu toe nog niks aan over gehouden..

Zieke training man! :) Pushpress heb ik helemaal respect voor!!

Je zet goeie trainingen neer maat, ff abo genomen, beest!

Jup, die magere franse kwark is 9% eiwitjes :D

damn, zieke pushpress!

Maar wel lekker :p Vooral als je het ehhh, ja..... Mixt zoals ik :D

Er is getraind....

Snatch
3 x 50
3 x 60
3 x 70

Box-squat (op parallel)
5 x 100
5 x 120
5 x 140
4 x 155

Bankdrukken
5 x 80
5 x 90
5 x 95
5 x 100

Row vanaf blokken (bierkratten :P)
5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 100

Upright row
5 x 50
5 x 55
5 x 55
5 x 55

Heleboel plyoshit

whouw, je traint ook krachtgericht zie ik, ik ga je eens even bijhouden.. ben zelf nu ook wat meer krachtgericht aan het trainen..

hele nette training, vooral je presses zijn indrukwekkend ;)

Wat is je langere termijn doelstelling eigenlijk?

Die pushpress is echt gruwelijk!
:)
whouw, je traint ook krachtgericht zie ik, ik ga je eens even bijhouden.. ben zelf nu ook wat meer krachtgericht aan het trainen..
Thanks, ja klopt. Altijd al gedaan eigenlijk..
hele nette training, vooral je presses zijn indrukwekkend ;)

Wat is je langere termijn doelstelling eigenlijk?
Had het er met Beukwood ook al over, maar heb qua kracht niet echt getalsmatige doelen.
Min of meer zo sterk mogelijk worden bij een BF van ongeveer 8-9% (wat ik overigens niet denk te realiseren met de huidige cut :P). BW in de richting van 90 KG droog met een leuk totaalplaatje.

Verder wil ik actiever bezig gaan met olympische lifts...

Oja, en ik voetbal ook nog 3 keer per week ;) Bij een vierdeklasser dus het stelt allemaal neit zoveel voor, maar het is wel leuk om je nieuw verworven powerzzz toe te passen :p

haha, patser :D

Je bent iig goed bezig, en ik blijf je volgen, en waar nodig geef ik je ff een trap onder je reet, zodat je alles eruit haalt maat! ;) Komt goed!

:)

Thanks, ja klopt. Altijd al gedaan eigenlijk..

Had het er met Beukwood ook al over, maar heb qua kracht niet echt getalsmatige doelen.
Min of meer zo sterk mogelijk worden bij een BF van ongeveer 8-9% (wat ik overigens niet denk te realiseren met de huidige cut :P). BW in de richting van 90 KG droog met een leuk totaalplaatje.

Verder wil ik actiever bezig gaan met olympische lifts...

Oja, en ik voetbal ook nog 3 keer per week ;) Bij een vierdeklasser dus het stelt allemaal neit zoveel voor, maar het is wel leuk om je nieuw verworven powerzzz toe te passen :p

Hoezo niet? Omdat je je niet aan je voedingsschema houd? Of waarom?

Hoezo niet? Omdat je je niet aan je voedingsschema houd? Of waarom?
Omdat ik nu nogal rustig aan het cutten ben, en niet teveel kracht wil verliezen.
Daarnaast ben ik niet superstrict. Heb al best wat bier in het weekend vervangen voor cola light, maar ik laat ze niet allemaal staan.

Misschien dat ik wel wat dieper ga dan gepland, mochten de resultaten mij daartoe motiveren :)

Terug
Naar boven