teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb geen schijven van 10 van 30 mm meer en dat zit idd ook wel een beetje in de weg. Doe bovendien toch liever pullups. Heb genoeg dikte op de rug in verhouding..Yo al een creatieve oplossing gevonden om meer schijven op je dumbbells te doen?waarom doe je niet gewoon 10kg schijven aan de buitenkant van je dumbbells bij rows, of zit dat ook in de weg?
Ja moest ffHaha ga hier kapot pizza'tje ff tussendoor het banken![]()

Valt best mee, ben qua massa niet veel gegroeid het afgelopen jaar. Wat ik ook niet erg vind..Dat had ik nog neit eens gelezen....even een pizza'tje tussendoor. Volgens mij ben jij echt een extreem monster aan het worden kerel!
Qua appearance ben ik wel aardig tevreden ja, nu nog een stukkie sterker en explosiever worden..
Zo nice shoes erbij, wordt steeds serieuzer hier. Ook qua kracht. Ga je nog wat pics van je fysiek schieten?
Kan beter..
Zo nice shoes erbij, wordt steeds serieuzer hier. Ook qua kracht. Ga je nog wat pics van je fysiek schieten?
Tuurlijk wel, ik train vooral voor kracht. Had veel groter kunnen zijn dusJa inderdaad! Doe eens een front dubble B ofzo, ben wel benieuwd hoe je er dan nu bij staat. Ik geloof nooit dat je 'niet groot' kan zijn met gewichten als 53 k voor db row enzo!

Zal kijken wat ikvoor jullie kan doen

sterke trainingen hier
mooi dat je ook aan cleans en snatches doet

Duidelijk verhaal kerel.
Wat zijn je doelen met cutten?