XXL Nutrition

Miron's Log

Ja ik ben dan ook vrij minimalistisch gekleed als ik "in" mijn homegym aan het trainen ben.

Sneeuwruimen en een dikke trui aantrekken tijdens de warming up ;)

Ik train ook zo goed als buiten (een niet-geisoleerd kot van 40-50jaar oud met enkel-ramen, en een deur die niet helemaal toe is), en deze winter heb ik toch 1 maand lang af en toe mijn training ergens in een gym willen gaan doen, maar gewoon doorgebeten en gaat wel goed vanaf je wat opgewarmd ben. Bij deadlifts is het in het begin echt de hel want de buis is ijskoud. Tussen setjes door even handschoenen aantrekken.

Ik train ook zo goed als buiten (een niet-geisoleerd kot van 40-50jaar oud met enkel-ramen, en een deur die niet helemaal toe is), en deze winter heb ik toch 1 maand lang af en toe mijn training ergens in een gym willen gaan doen, maar gewoon doorgebeten en gaat wel goed vanaf je wat opgewarmd ben. Bij deadlifts is het in het begin echt de hel want de buis is ijskoud. Tussen setjes door even handschoenen aantrekken.
Wroaaar! Hardcore:fire:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.003
Dat is het enige probleem inderdaad in de winter inderdaad, die bar is zo fking koud!

Power snatch
3 x 40
3 x 50
3 x 60
3 x 60

Deadlift
3 x 150
3 x 170
3 x 170
3 x 170
3 x 170

Schuin bankdrukken
10 x 70
10 x 70
10 x 70
10 x 70
10 x 70

Optrekken
8 x BW
8 x BW
8 x BW
8 x BW
8 x BW

+ allerlei vormen van planks voor core

+ 1 tabata met BW squats (BW squats zijn niet zwaar/snel genoeg uit te voeren om hier all-out te gaan)

+ allerlei stretches

Laatst bewerkt:
hoe heb je die BW optrekken zo ver gekregen dat je de 8 haalt? ik heb het gevoel dat ik erg langzaam sterker word.

• #1.005
hoe heb je die BW optrekken zo ver gekregen dat je de 8 haalt? ik heb het gevoel dat ik erg langzaam sterker word.

Door het vaak te doen ;) Meestal doe ik weighted, maar zit nu in de cut dus een stuk van m'n kracht is zoek. Zit max. op 16 x BW en 1 x BW + 50, training van vandaag waren allemaal easy reps eigenlijk op hoog tempo.

Door het vaak te doen ;) Meestal doe ik weighted, maar zit nu in de cut dus een stuk van m'n kracht is zoek. Zit max. op 16 x BW en 1 x BW + 50, training van vandaag waren allemaal easy reps eigenlijk op hoog tempo.

ah dr is dus nog hoop voor me:D

Nou ik denk dat al dat oly lifting ook wel gruwelijke dingen doet met je pulling kracht.;)

goeie alroundtraining miron

• #1.010

How i like iettt

Zojuist:
Kracht
Power clean
5 x 60
5 x 80
3 x 90
2 x 100
F x 105
F x 105
F x 100 wtf
5 x 80

Front squat
4 x 65
4 x 80
4 x 100
4 x 100
4 x 100

BTN pushpress
5 x 80
5 x 100
3 x 110
2 x 110

Smal banken
3 x 90
3 x 100
2 x 110
5 x 100 regular

Conditioning
Burpees
30 sec burpees/30 sec rust x 8

Clean & jerk
10 x 40
10 x 40
10 x 50
10 x 60
5 x 80
12 x 60

wat was er aan de hand met je powerclean? de F van fail? jammer:(

Ik zie gewoon weer een goeie training staan. Niks aan de hand, als je het goed in je lichaam voelt is het goed.

Burpees!! I like!

Nette training miron!

Flinke trainingen nog steeds man! Hoe staat de cut ervoor?

(Sorry als alles er al staat, ben nog ff te lui om alles helemaal te gaan lezen!:D)

• #1.017
Jij bent ook Tukker toch? Iig een sterke tukker ;) Mooie zware trainingen heb je, kan er nog wel iets van opsteken.

wat zijn die Burpees TironM? en in de regen is dat niet erg klote voor je grip?

Terug
Naar boven