Fitness Seller

Miron's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Geen echte Tukker trouwens, woon in Nieuw Heeten. Klein dorpje tussen Raalte Nijverdal en Holten ingeklemd zeg maar. Parel van Salland!

Waar woon jij? Ik train trouwens in Wierden bij Attila's gym.

Nieuw Heeten zeg je? Kom van oorsprong uit Markelo...

Geen echte Tukker trouwens, woon in Nieuw Heeten. Klein dorpje tussen Raalte Nijverdal en Holten ingeklemd zeg maar. Parel van Salland!

Waar woon jij? Ik train trouwens in Wierden bij Attila's gym.

Nieuw Heeten ken ik wel! Ik woon in Enschede, al ben ik wel een import tukker, kom oorspronkelijk uit de buurt van Doetinchem, Achterhoek dus.

Train bij Bodygym, best aardige gym, en dat zal waardig topichouder Miron kunnen bevestigen!

En de snelbruiners daar werken ook erg goed, heb er ietsje te lang onder gelegen volgens mij!! Me kop is zeg maar deze kleur nu : :mad:!

Die burpees heb ik veel gedaan dat ik nog veel aan vechtsport deed aardig killing voor je conditie!!

Jammer van die fails.. voor de rest prima training toch!
Hoe gaat het met je cut?

Nieuw Heeten zeg je? Kom van oorsprong uit Markelo...

Haha Markelo kom ik ook redelijk vaak, bij Bills bar enzo ;) Maar heb 't nu wel een beetje gezien bij die discotheken daar. Ging je ook op de Waerdenborch naar school?

Nieuw Heeten ken ik wel! Ik woon in Enschede, al ben ik wel een import tukker, kom oorspronkelijk uit de buurt van Doetinchem, Achterhoek dus.

Train bij Bodygym, best aardige gym, en dat zal waardig topichouder Miron kunnen bevestigen!

En de snelbruiners daar werken ook erg goed, heb er ietsje te lang onder gelegen volgens mij!! Me kop is zeg maar deze kleur nu : :mad:!

Haha nummer 2 al die Nieuw Heeten kent, gaat lekker normaal kent helemaal niemand het :D Hmm bodygym heb ik nooit van gehoord in Enschede, kom er eigenlijk ook nooit. Behalve bij Twente de huldiging en als 't kan ga ik eens wat vaker een aantal wedstrijdjes mee pakken.

Haha Markelo kom ik ook redelijk vaak, bij Bills bar enzo ;) Maar heb 't nu wel een beetje gezien bij die discotheken daar. Ging je ook op de Waerdenborch naar school?

Bill's Bar, daar heb ik me een vermogen aan drank uitgegeven. Ook nog een paar manden gewerkt achter de bar, maar das al jaren geleden. Woonde daar nog geen 2 min. vanaf.

Heb inderdaad ook in Holten op school gezeten, heette toen alleen anders.

• #1.028
Die burpees heb ik veel gedaan dat ik nog veel aan vechtsport deed aardig killing voor je conditie!!

Hoe gaat het met je cut?
Jep, wel jammer dat mijn kracht er zo onder te lijden heeft maar dat was vantevoren te verwachten.

Kracht
Power clean
3 x 60
3 x 80
2 x 90
1 x 100
1 x 105
1 x 105
1 x 105

Par. box squat
4 x 100
4 x 120
4 x 130 -> weer pijn in lies dus gekapt

Schuin banken
12 x 75
12 x 75
12 x 75
12 x 70

Inverted row
12 x BW
12 x BW
12 x BW
12 x BW

Conditioning
Trap sprints
30 sec voluit, 1 minuut rust x 8 = 12 minuten

Dat merk ik ook heel erg. Nu dat ik wat meer conditioning doe kost dat me echt kracht. En flink moet ik je eerlijk verklappen. Had niet verwacht dat het zo veel en zo snel zou zijn. Verder nette sessie weer Miron!

Bill's Bar, daar heb ik me een vermogen aan drank uitgegeven. Ook nog een paar manden gewerkt achter de bar, maar das al jaren geleden. Woonde daar nog geen 2 min. vanaf.

Heb inderdaad ook in Holten op school gezeten, heette toen alleen anders.

Haha idem, maja sinds januari drink ik niet meer dus het is al een heel stuk minder :D

@ Miron nette training, heb je vaker last van je lies?

• #1.032

Hoe gaat het met je cut?

Dat zijn geen burpees natuurlijk. :o

Die doe je door zo hoog mogelijk te springen, met je armen omhoog (al dan niet in je handen klappen boven je hoofd). Het opdrukken is er ook naar... die linkse ligt soms gewoon met zijn volledige onderlichaam op de grond? :o

En vanaf de helft springt die ene gast nog amper en elke keer hij pauzeert vindt hij het niet nodig om te springen? ;x

Ik heb nog nooit iemand zien klappen? :P

Het maakt me ook verder niet zoveel uit hoe ik ze uitvoer, als ik er maar moe van word. Daarom zien de eerste reps er wel ietstje anders uit dan de laatste. Vergeet ook neit dat de boel aardig gaat verzuren op sommige plekken en dan ga je automatisch 'cheaten'.
Maargoed, ik word er moe van op deze manier ;)

• #1.033
Gister Defqon was nice, nu terug naar de orde van de dag.

Aangezien het voetbalseizoen is afgelopen geen wedstrijd vandaag, maar toch maar even wat gaan doen buiten:

Depth jump
10 x 3

Side plank
3 x (60 sec links, 60 sec rechts)

Regular plank
3 x 60 sec (been optillen en arm optillen om en om)

Abwheel afrollen
3 x 5

En zo sta ik er nu bij:
i3ezv5.jpg

• #1.034
Power clean
3 x 70
3 x 80
3 x 90
1 x 105
1 x 105
1 x 105
1 x 105

Squat lockout (30 cm rom)
5 x 140
5 x 180
5 x 200
5 x 220
5 x 220
zwaarder vindt mijn rek vast niet zo fijn..

Bankdrukken
5 x 80
5 x 90
5 x 100
5 x 100
5 x 100

OH press SS DB row
5 x 60 -> 8 x 43
5 x 70 -> 8 x 53
5 x 75 -> 8 x 58
5 x 75 -> 8 x 58

Kon nog altijd niet diep squatten met die lies maar dit was wel een lekker alternatief.

Brute buikblokken Miron!

Hoe zit dat met die lies dan?

• #1.036
Brute buikblokken Miron!

Hoe zit dat met die lies dan?

Geen idee, ik ga er z.s.m naar laten kijken want anders wordt het lastig volgend seizoen. Ik vermoed dat er iets scheef zit in mijn rug ofzo, want het blijft terugkeren, al een paar maand lang bij snel draaien, aanzetten voor een sprint, etc.

Je staat flink droog klaar voor de zomer!

Was dit voor of na defqon?? :p

Terug
Naar boven