MuscleMeat

Miron's Log

bedankt voor de uitleg nog mironT, ga hem zeker eens proberen binnenkort!

sterke schuine bank btw. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Gaat lekker hier as usual! Keep it up
Thanks!
Idd.. sterke core heb je ook :) Draagt dat veel bij aan je deadlift en squat ? qua tightness
Geen idee eigenlijk, het zou iig wel mijn liesblessure moeten verhelpen, plus dat het bijdraagt aan mijn prestaties op het veld.
bedankt voor de uitleg nog mironT, ga hem zeker eens proberen binnenkort!

sterke schuine bank btw. ;)
Bedankt, maar heb ook hier wel aardig wat kilootjes in moeten leveren door het cutten..

goeie sterke db rows miron t

• #1.065
goeie sterke db rows miron t

:)

net LB:

Depth jump van 60 cm box op 80 cm box
5 x
5 x
5 x

Lateral hurdle jump
20 x
20 x
20 x

Power clean
5 x 60
5 x 80
2 x 90
2 x 105
2 x 105
8 x 60 from the hang

Front squat easy
5 x 60
5 x 80
5 x 90
5 x 100
5 x 100
5 x 100

Ham raise
8 x BW
8 x BW
8 x BW
8 x BW

- Ben gekapt met cutten (weeg nu 90.7 kg).

- Heb me op aanraden van mijn fysio gefocust op het hol trekken van mijn rug bij powercleans en (front)squats. Ging volgens mij wel prima.

- Al een stuk minder last van de lies dan de vorige trainingen. Hopelijk wat zwaarder de volgende trainingen.

Je moet je in ieder geval visualiseren dat je armen touwen zijn. Het is namelijk niet de bedoeling dat je hier de snelheid uithaalt. Daarnaast moet je erop letten dat je je heupen maximaal naar voren stoot bij de 2e pull, en tegelijkertijd je schouders zo hard en snel mogelijk ophaalt.
Bedankt, makker!

Bij mij is vooral de clean-greep die niet wil lukken (kan bv. ook niet front squatten zonder gekruiste greep).

Jij bent best sterk hoor! :o

Sterk weer. Komen er nog wat pics van rug en benen?Bent toch klaar met de cut:D

• #1.068
Bedankt, makker!

Bij mij is vooral de clean-greep die niet wil lukken (kan bv. ook niet front squatten zonder gekruiste greep).

Jij bent best sterk hoor! :o
Dat is prima te verhelpen door rekken van polsen en triceps (http://stronglifts.com/how-to-stretch-your-wrists-for-a-better-front-squat-experience/). Met een paar weekjes rekken ben je er al.
Sterk weer. Komen er nog wat pics van rug en benen?Bent toch klaar met de cut:D

Vooruit:
2vijvqw.jpg
2iktcg8.jpg

Het is gewoon heel simpel Miron, je bent sterk en je bent een beest! Goed fysiek!:thumbs:

GVD , echt bruut Miron! Die legs ook , super gewoon :D. Had wel iets meer verwacht van je rug :P , maar toch zeer netjes!

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Btw heb je een voedingsschema staan? Van de cut dan :P

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Ook geen pics van je UB, voorkant? Aan de lijnen op je abs te zien sta je toch goed droog met dikke massa :P

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

NVM , heb ze al gevonden, bruut gewoon , echt bruut :). Alleen zoals je zelf aangeeft nog iets meer borst maar toch echt heel mooi compleet fysiek.

Moet echt ook zo staan binnen 2 jaar :D

• #1.071
GVD , echt bruut Miron! Die legs ook , super gewoon :D. Had wel iets meer verwacht van je rug :P , maar toch zeer netjes!

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Btw heb je een voedingsschema staan? Van de cut dan :P
Sja, is sowieso geen 90 kg 'waard' als je het mij vraagt. Maargoed, ik train ook nauwelijks nog BB-gericht..

voedingsschema heb ik (helaas voor jou:P) overschreven met een clean bulk voor de komende tijd, maar het was ongeveer 2500 kcal op het laatst (320E, 190K, 50V)

Het is gewoon heel simpel Miron, je bent sterk en je bent een beest! Goed fysiek!:thumbs:
Dank Henri!

Sja, is sowieso geen 90 kg 'waard' als je het mij vraagt. Maargoed, ik train ook nauwelijks nog BB-gericht..

voedingsschema heb ik (helaas voor jou:P) overschreven met een clean bulk voor de komende tijd, maar het was ongeveer 2500 kcal op het laatst (320E, 190K, 50V)

Dank Henri!

Geen 90kg waard bro.. Zet de pics in je galerij en je krijgt constant 9's :D.

Het is echt een super fysiek , al helemaal naturel en met 21 jaar. + Je traint niet BB gericht wat het eigenlijk nog beter maakt :P.

Je mag echt trots zijn kerel.

Gaat de goede kant op miron! Keep it up

• #1.074
Geen 90kg waard bro.. Zet de pics in je galerij en je krijgt constant 9's :D.

Het is echt een super fysiek , al helemaal naturel en met 21 jaar. + Je traint niet BB gericht wat het eigenlijk nog beter maakt :P.

Je mag echt trots zijn kerel.

Gaat de goede kant op miron! Keep it up

Dank dank.

Vandaag redelijk tam getraind in de brandende zon zo vlak voor de wedstrijd. Niks bijzonders, geen zin om te typen :P

• #1.075
Depth jump van 50 cm OVER 50 cm box
5 x
5 x
5 x
5 x

Lateral hurdle jump
over 40 cm stapel schijven
20 x
20 x
20 x
20 x

Stand ver op de tegels (zag het in Ari70 zn log)
- 15 losse sprongen, om en nabij de 2m50. Verste was ongeveer 2m60 denk ik.

Core stability circuitje
4 x

• #1.076
Quarter squat (lies doet weer moeilijk)
3 x 60
3 x 100
3 x 160
3 x 180
3 x 180
3 x 180

Power jerk
2 x 80
2 x 100
2 x 110
2 x 110
1 x 120

Schuin banken
8 x 80
8 x 80
8 x 80
8 x 80
8 x 80

Inverted row speeeeed
12 x BW
12 x BW
12 x BW
12 x BW

Side raise
10 x 13
10 x 13
10 x 13
10 x 13

Clean grip hold (bij wijze van core training)
20 sec x 180
20 sec x 180
20 sec x 180
10 sec x 200

• #1.077
Powerclean
een bult singles tot 107.5 kg

Squat
10 x 60
3 x 90
3 x 110
3 x 120
3 x 130
3 x 140
3 x 145 (lichte liespijn)

Schuin bankdrukken
12 x 60
12 x 75
12 x 75
12 x 75
12 x 75

Optrekken
12 x BW
12 x BW
12 x BW
12 x BW
12 x BW

Nice, kracht komt weer terug zo langzaam maar zeker..

Mooie squat Miron! Kracht komt zeker mooi terug! Veel kracht ben je toch niet kwijtgespeeld, of wel?

• #1.079
Mooie squat Miron! Kracht komt zeker mooi terug! Veel kracht ben je toch niet kwijtgespeeld, of wel?

Valt opzich wel mee ja, vooral tekenend was mijn schuine bank waar ik met moeite 4 x 90 haalde een paar weken terug waar dat 4 x 100 was vóór de cut..

Valt opzich wel mee ja, vooral tekenend was mijn schuine bank waar ik met moeite 4 x 90 haalde een paar weken terug waar dat 4 x 100 was vóór de cut..

Maar borst is zowieso een iets minder punt toch? Dat komt ook wel weer terug , misschien wat extra aandacht aan besteden :). Met schuin banken bedoel je incline banken toch?

Terug
Naar boven