Squatsmetmelk
Cool Novice
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
Geen idee eigenlijk, het zou iig wel mijn liesblessure moeten verhelpen, plus dat het bijdraagt aan mijn prestaties op het veld.Idd.. sterke core heb je ookDraagt dat veel bij aan je deadlift en squat ? qua tightness
Bedankt, maar heb ook hier wel aardig wat kilootjes in moeten leveren door het cutten..bedankt voor de uitleg nog mironT, ga hem zeker eens proberen binnenkort!
sterke schuine bank btw.![]()

Bedankt, makker!Je moet je in ieder geval visualiseren dat je armen touwen zijn. Het is namelijk niet de bedoeling dat je hier de snelheid uithaalt. Daarnaast moet je erop letten dat je je heupen maximaal naar voren stoot bij de 2e pull, en tegelijkertijd je schouders zo hard en snel mogelijk ophaalt.

Dat is prima te verhelpen door rekken van polsen en triceps (http://stronglifts.com/how-to-stretch-your-wrists-for-a-better-front-squat-experience/). Met een paar weekjes rekken ben je er al.Bedankt, makker!
Bij mij is vooral de clean-greep die niet wil lukken (kan bv. ook niet front squatten zonder gekruiste greep).
Jij bent best sterk hoor!![]()
Sterk weer. Komen er nog wat pics van rug en benen?Bent toch klaar met de cut![]()
. Had wel iets meer verwacht van je rug
, maar toch zeer netjes!

. Alleen zoals je zelf aangeeft nog iets meer borst maar toch echt heel mooi compleet fysiek.
Sja, is sowieso geen 90 kg 'waard' als je het mij vraagt. Maargoed, ik train ook nauwelijks nog BB-gericht..GVD , echt bruut Miron! Die legs ook , super gewoon. Had wel iets meer verwacht van je rug
, maar toch zeer netjes!
---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------
Btw heb je een voedingsschema staan? Van de cut dan![]()
) overschreven met een clean bulk voor de komende tijd, maar het was ongeveer 2500 kcal op het laatst (320E, 190K, 50V)Dank Henri!Het is gewoon heel simpel Miron, je bent sterk en je bent een beest! Goed fysiek!![]()
Sja, is sowieso geen 90 kg 'waard' als je het mij vraagt. Maargoed, ik train ook nauwelijks nog BB-gericht..
voedingsschema heb ik (helaas voor jou) overschreven met een clean bulk voor de komende tijd, maar het was ongeveer 2500 kcal op het laatst (320E, 190K, 50V)
Dank Henri!
.
.Geen 90kg waard bro.. Zet de pics in je galerij en je krijgt constant 9's.
Het is echt een super fysiek , al helemaal naturel en met 21 jaar. + Je traint niet BB gericht wat het eigenlijk nog beter maakt.
Je mag echt trots zijn kerel.

Mooie squat Miron! Kracht komt zeker mooi terug! Veel kracht ben je toch niet kwijtgespeeld, of wel?
Valt opzich wel mee ja, vooral tekenend was mijn schuine bank waar ik met moeite 4 x 90 haalde een paar weken terug waar dat 4 x 100 was vóór de cut..
. Met schuin banken bedoel je incline banken toch?