Fitness Seller

Miron's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
hoe zit het eik met jou push press? is die net zo ziek als je push jerk of iets minder. en zou de ene nog beter dan de ander zijn voor explosiviteit?

Haha het optrekken blijft ziek!

Goeie BP ook Miron! 120, lekker man.

• #1.124
Net even kwartiertje core getraind.

Daarna een beetje lopen spring uit stand: tot 50 cm

En toen kwam ik dit tegen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:eek:
Alan Barch, 1.75 lang, 95 kg zwaar, fullsquat over de 270 kg.

damn dat is zeker ziek!!!

• #1.126
Jaman, zeker bij dat BW :O

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

hoe zit het eik met jou push press? is die net zo ziek als je push jerk of iets minder. en zou de ene nog beter dan de ander zijn voor explosiviteit?
PR pushpress (behind neck) staat op 125 kg, dus theoretisch moet ik nog wel een stukje zwaarder kunnen jerken.

Ik denk eigenlijk het niet zoveel uit maakt. Bij pushpress doe je eigenlijk gewoon MP minus het onderste deel van de ROM die door de benen wordt gedaan.

Bij een jerk is de eerste fase hetzelfde, maar in plaats van dat je met je schouders doorduwt, duw je jezelf naar beneden en lock je. Dan moet je alleen nog even je beentjes strekken en dan ben je klaar :P

Haha het optrekken blijft ziek!

Goeie BP ook Miron! 120, lekker man.
Jep hij gaat weer een beetje de hoogte in. Goed voor de motivatie dit (i.t.t. de kracht die je verliest met cutten)

lekkere stevige training makker

trouwerns een vraagje over jou jumpsquat. hoe doe jij hem eigenlijk?
doe je zeg maar: jump squat''seconde stil staan'' weer jumpsquat.

of spring je zeg maar in een keer door?

• #1.130
trouwerns een vraagje over jou jumpsquat. hoe doe jij hem eigenlijk?
doe je zeg maar: jump squat''seconde stil staan'' weer jumpsquat.

of spring je zeg maar in een keer door?

Ik zak door, spring, land, zak weer door om de klap op te vangen. Das dan 1 rep.

• #1.134
Powerclean
5 x 60
5 x 80
2 x 100
2 x 100

Squat
3 x 60
3 x 80
3 x 110
3 x 120
3 x 130
3 x 140 -> liesje komt eraan

Military press
8 x 60
3 x 70
3 x 80 --> 5 jumpsquats
3 x 80 --> 5 jumpsquats
1 x 90 --> 5 jumpsquats
1 x 90 --> 5 pushpresses

Eénarmige DB benchpress
10 x 33
8 x 38
8 x 38
8 x 38

Rows vanaf blokken
5 x 80
5 x 100
5 x 110
5 x 110

Core circuit
Vanalles en nog wat

Ook nog een beetje handstand met wat pushups maar das nog wel lastig

Handstand push ups zijn inderdaad lastiger dan je denkt. Dacht ze laatst even op paralettes te doen. 1 rep en het was ver gedaan, ging ik met mijn goede bedoelingen :D. Nette sessie verder. Keep it up

• #1.137
Handstand push ups zijn inderdaad lastiger dan je denkt. Dacht ze laatst even op paralettes te doen. 1 rep en het was ver gedaan, ging ik met mijn goede bedoelingen :D. Nette sessie verder. Keep it up
Nja opzich kreeg ik er nog wel 10 reps uit, maarja dat zijn halve ROM reps. Als ik van die beugels gebruik en helemaal doorzak lukt het waarschijnlijk niet 1 x..
brutal rug die dude

nice cleans trouwens man

Niet alleen rug
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

..en dan nog zo springen ook, impressive.

Mja die cleans staan al tijden stil, net als mijn squat, maar daar kan ik voorlopig nog niks aan fixen ivm liesproblemen.

mmmm hij zal er wel specifiek op trainen naast die squats... then again... victor doet dat niet en ik kan me box jumps van hem herinneren die ook insane hoog waren. staan nog wat filmpjes van ergens in 1 van zijn oude logs. maar ****ed up dan... liesproblems zijn nooit funny

wat een beest die gast ;) naisss!

• #1.140
mmmm hij zal er wel specifiek op trainen naast die squats... then again... victor doet dat niet en ik kan me box jumps van hem herinneren die ook insane hoog waren. staan nog wat filmpjes van ergens in 1 van zijn oude logs. maar ****ed up dan... liesproblems zijn nooit funny
Ja die heb ik idd een keer voorbij zien komen. Was dit voor explosiviteit t.b.v. zijn strongman/powerliftingactiviteiten of voor de fun?
wat een beest die gast ;) naisss!
Ja zeg dat wel!
Net ff UB gepompt op de zondagmiddag..

5 x deze serie:
Schuin bankdrukken 10 x 80, Optrekken 10 x BW, Side raise 10 x 13, Bridge 60 sec

Terug
Naar boven