- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Ja die heb ik idd een keer voorbij zien komen. Was dit voor explosiviteit t.b.v. zijn strongman/powerliftingactiviteiten of voor de fun?
geloof puur voor de fun
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja die heb ik idd een keer voorbij zien komen. Was dit voor explosiviteit t.b.v. zijn strongman/powerliftingactiviteiten of voor de fun?
Mooie frontsquats Miron!
Voel je die calve raises goed met BW?
Wel dikke pomp. Normaal haat ik pomp maar in de kuiten is het wel ok. Vorheen deed ik ze altijd low rep (<10) met vrij zware gewichten erbij (wel altijd één been per keer). Beetje afwisseling, kuitentraining is een vak apart.
.Idd, erg moeilijk om te trainen. Beetje afwisseling kan zeker geen kwaad.
Mooi man die singles, 125 is ook een feit , nu kan je niet meer klagen dat je borst achterloopt.

Ja klopt, thanks!mooie trainingen man. vooral zieke squats
even iets anders: ben jij niet laats jarig geweest? zo ja, gefeliciteerd![]()
idd , zie het ook 21-22. Proficiat kerel! Je lijkt me altijd een stuk jonger.
Ja klopt, thanks!
Squats zijn imo nog erg mager, zit ook nauwelijks progressie in. Moet hier echt iets aan gaan doen.
Danku, Haha hoezo?
. (wat wel leuk is aangezien ik nog 3jaar marge heb om je te evenaren xD)Dunno, samen beginnen loggen, beetje gelijkaardige krachtstats ( toegegeven je bent toch nog een stuk sterker dan mij) en ook op je pics zie je er nog jong uit. Ik vergeet gewoon altijd dat je 3jr ouder bent. (wat wel leuk is aangezien ik nog 3jaar marge heb om je te evenaren xD)

Ow grappig, ik word bijna altijd ouder geschat.. Inhalen doe je sowieso wel, aangezien ik het qua massa wel ongeveer goed vind zo.![]()
Bruute training gisteren reg. squats ss frontsquats aardig dodelijk!
Die GHR doe je helemaal zonder assistance?

Bruut die jerk!
Hier een motivatie filmpje voor je push jerk
http://www.youtube.com/watch?v=fpN0N0-YEe8&feature=player_embedded
http://styrkeportalen.wordpress.com/2010/05/12/mark-clegg/
Van deze site afgeplukt weet niet of je zelf het topic al had gezien in strongmansectie.

3*120kg vind ik ****ing bruut
ps: Miron, wat raad jij aan: stretchen voor of na de training? Of boeit het eigenlijk niet![]()