AndroidHealthClinic

Miron's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Gister benen getraind:

Box jump
10 x 3 x (van 25 naar 75 cm box)

Stand ver
8 x 3 x om en nabij de 2.5 m

Frontsquat SS back squat
3 x 125 --> 3 x 125
3 x 125 --> 3 x 125
3 x 125 --> 3 x 125
3 x 125 --> 3 x 125
3 x 125 --> 3 x 125

Ham raise
8 x BW
8 x BW
8 x BW
8 x BW

Calf raise éénbenig
30 x BW
30 x BW
28 x BW
25 x BW

Mooie frontsquats Miron!

Voel je die calve raises goed met BW?

• #1.144
En net upperbody:

Bankdrukken SS Plyo pushups
3 x 80 --> 10 x BW
1 x 110 --> 5 x BW
1 x 120 --> 5 x BW
1 x 125 --> 5 x BW
1 x 125 --> 5 x BW
1 x 120 --> 5 x BW

Optrekken
15 x BW
11 x BW + 10 PR voor wat het waard is
8 x BW + 20
4 x BW + 30

en op snelheid..
5 x BW
5 x BW
5 x BW
5 x BW

Side raise
10 x 13
10 x 13
10 x 13
10 x 13

Core/abs
circuitje

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Mooie frontsquats Miron!

Voel je die calve raises goed met BW?

Wel dikke pomp. Normaal haat ik pomp maar in de kuiten is het wel ok. Vorheen deed ik ze altijd low rep (<10) met vrij zware gewichten erbij (wel altijd één been per keer). Beetje afwisseling, kuitentraining is een vak apart.

Wel dikke pomp. Normaal haat ik pomp maar in de kuiten is het wel ok. Vorheen deed ik ze altijd low rep (<10) met vrij zware gewichten erbij (wel altijd één been per keer). Beetje afwisseling, kuitentraining is een vak apart.

Idd, erg moeilijk om te trainen. Beetje afwisseling kan zeker geen kwaad.

Mooi man die singles, 125 is ook een feit , nu kan je niet meer klagen dat je borst achterloopt :D.

• #1.146
Idd, erg moeilijk om te trainen. Beetje afwisseling kan zeker geen kwaad.

Mooi man die singles, 125 is ook een feit , nu kan je niet meer klagen dat je borst achterloopt :D.

die 125 had ik al, ging vandaag vrij makkelijk dus wie weet dat ik de 130 binnenkort eens probeer.. En hij loopt nog altijd achter, maar daarvoor die ik een beetje pompen met inclines :P

mooie trainingen man. vooral zieke squats

even iets anders: ben jij niet laats jarig geweest? zo ja, gefeliciteerd;)

idd , zie het ook 21-22. Proficiat kerel! Je lijkt me altijd een stuk jonger :P.

• #1.149
Ja klopt, thanks!

Squats zijn imo nog erg mager, zit ook nauwelijks progressie in. Moet hier echt iets aan gaan doen.

Danku, Haha hoezo?

Dunno, samen beginnen loggen, beetje gelijkaardige krachtstats ( toegegeven je bent toch nog een stuk sterker dan mij) en ook op je pics zie je er nog jong uit. Ik vergeet gewoon altijd dat je 3jr ouder bent :P. (wat wel leuk is aangezien ik nog 3jaar marge heb om je te evenaren xD)

• #1.151
Dunno, samen beginnen loggen, beetje gelijkaardige krachtstats ( toegegeven je bent toch nog een stuk sterker dan mij) en ook op je pics zie je er nog jong uit. Ik vergeet gewoon altijd dat je 3jr ouder bent :P. (wat wel leuk is aangezien ik nog 3jaar marge heb om je te evenaren xD)

Ow grappig, ik word bijna altijd ouder geschat.. Inhalen doe je sowieso wel, aangezien ik het qua massa wel ongeveer goed vind zo. :)

Wanneer beginnen met Bulg. splits squats, lunges etc? Die boosten je squat misschien ook wel..

Gefeliciteerd ook uiteraard!!

Ow grappig, ik word bijna altijd ouder geschat.. Inhalen doe je sowieso wel, aangezien ik het qua massa wel ongeveer goed vind zo. :)

Ik ben iig ookrelatief tevreden. Maar ben nog altijd niet op het punt waarvan ik zeg : dit wil ik houden. Heb nu ook het meeste tijd om te trainen dus best nu zoveel mogelijk pakken en dan later, bij het carrière maken wat minder.

Alhoewel ik tegen 90kg @ 8% geen nee zou zeggen, in dien het naturel zou zijn.

Bruute training gisteren reg. squats ss frontsquats aardig dodelijk!

Die GHR doe je helemaal zonder assistance?

• #1.155
Bruute training gisteren reg. squats ss frontsquats aardig dodelijk!

Die GHR doe je helemaal zonder assistance?

Ik zet een beetje af met de handen onderin meestal.
Als ik helemaal op eigen kracht zou doen kan ik er een stuk of 5 uitpersen maar het is wat mij betreft niet echt de bedoeling om maximaal te gaan bij dergelijke oefeningen.

Laatst bewerkt:
  • #1.156
Powerclean
3 x 60
3 x 80
2 x 90
2 x 100
2 x 100

Behind neck Push jerk
3 x 80
3 x 100
2 x 110
3 x 120 PR?
4 x 110

Schuin bankdrukken
10 x 60
10 x 80
4 x 90
3 x 90
8 x 80

Optrekken
16 x BW
8 x BW + 20
5 x BW + 30
5 x BW + 30

Core
Zelfde als altijd
Burpees
8 x 30 sec on/30 sec off

Laatst bewerkt:
  • #1.158
3*120kg vind ik ****ing bruut:D

ps: Miron, wat raad jij aan: stretchen voor of na de training? Of boeit het eigenlijk niet:p

• #1.160
3*120kg vind ik ****ing bruut:D

ps: Miron, wat raad jij aan: stretchen voor of na de training? Of boeit het eigenlijk niet:p

Na, of op een niet trainingsdag. Stretchen betekent deactiveren van de spier. Er zijn wel uitzonderingen, bijv. je heupbuigers stretchen voordat je voor een max jump gaat.

Terug
Naar boven