MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Jij mag morgen pas weer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha wat een heerlijke afsluiter van je training Miron!
Voor de rest erg sterk allemaal! 5x70 MP ben jaloers![]()

Haha, echt te ziek die squats aan het einde van je!![]()
Ik weet hoe ik er ooit aan toe was na 20x 60kg, 20x 80kg, 20x 95kg! alleen 4x 20x 100kg moet ik niet eens aan denken!![]()

**** man wat ben je sterk, optrekken is zeker netjes en die squat is insance... En dan nog in de cut? Damn

t*fus sterk gassie ben je man! Die squats is ****ing sexy!
Overall heel mooie training
(ik zat um ff te spacen...)

Bruute squats kerel!
Binnenkort denk die 160kg maar eens op de bar leggen
Moet zeker lukken met 4x 140kg!
Cut gaat ook lekker heb je alleen je voeding aangepast of doe je er ook nog cardio/fatburners bij?
Moet zeggen dat mijn squats ook niet echt hard vooruit gaan, maar misschien dat ik wel één of ander vaag schema ga volgen na de cut om hier wat aan te doen..
Wtf..dat optrekken tussendoor is ****ing bruut! Respect voor dat makker!
15x75kg PC..dat zal je tikker wel gemerkt hebben, hoog volume is soms toch lekker hé![]()
Had mn polar niet om maar hij zat dicht tegen mijn hartsalg PR aan iig 
Haha spacen aan de bar op DBB?
Die 160 heb ik er al op gehadMoet zeggen dat mijn squats ook niet echt hard vooruit gaan, maar misschien dat ik wel één of ander vaag schema ga volgen na de cut om hier wat aan te doen..
Ik heb mijn voeding aangepast (naar ongeveer 2600-2700 kcals)en daarnaast voetbal ik nu weer 3 keer per week. Er is dus zeker nog speling.
Fatburners heb ik eigenlijk nog niet bij stilgestaan... Recommendations?
Heb het in mijn vorige cut ook niet gebruikt maar denk dat ik het volgende zomer wel gebruik wel veel goede verhalen over sommige fatburners gelezen.
Hahah! Vette training man! Optrekken was trouwens small grip?
Dankje! Nee 'regular' grip, de handen een dikke meter uit elkaar..

Haha, bruut!! de 3x BW+ 50kg staat voor mij over 5 weken op het programma![]()
er zijn er echt weinig die dat voor elkaar krijgen