- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
ik heb dat juist weer met mijn bench pressJa mijn schouderpresses zijn sowieso een beetje uit verhouding, geen idee hoe het komt..
das best

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb dat juist weer met mijn bench pressJa mijn schouderpresses zijn sowieso een beetje uit verhouding, geen idee hoe het komt..

ik heb dat juist weer met mijn bench press
das best![]()

ja ik ook

ja ik ook
zit er sowieso aan te denken om als het volgende seizoen begint oefeningen als bench enzo te schrappen, en me puur op squat varianten deadlifts en power cleans te richten.
voor een harde stoot of trap. of het nu voetbal of vechtsport is. heb je tog een sterke paar benen en een sterke core nodig. borst en armen zijn alleen voor de show
als je techniek ook een beetje bij houd. denk ik dat die wel een stuk harder zal gaan jaIk heb al een paar maanden geen doeltrap meer genomen maar mijn core is in die tijd wel een stukje sterker geworden. Ben benieuwd!

Ìk studeer industrieel product ontwerpen maar hoop binnen een paar maand te beginnen met afstuderenLeuk dat je het nog altijd combineert met voetbal. Studeer je btw Miron of wat doe je zoal in het dagelijkse leven?

Valt mee hoor, sterker nog; het werkt eerder positief.lijkt me idd lastig dit soort trainingen te combineren met fussbal
Klopt! Maar stoppen doe ik nietVoetbal... VOETBAL
Snel mee stoppen! Blessure gevoelig en voor beachboys![]()

toch een sterke poging maat
want dit is gewoon een lastige oefening
respect is on his way
Jow bedankt mannenGoeie fysiek al Miron!
Je bent ook ****ing sterk...