- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ik eerst volledig pijnvrij moet zijn en er dan misschien iets van een squatcycle tegenaangooien ofzo. Herstel gaat echt ****ing traag. :SNice training man, wel balen van de squats man, komt wel goed, 5x150kg in no time!
Je hebt een paar maanden niet gesquat? Alleen front squat?
wat is je 1RM op de PJ eigenlijk?
Toch de lies gok ik. Ik heb een keer gelezen dat als je lichaam merkt dat je ergens ****ed bent dat hij je dan automatisch een beetje beperkt in de hoeveelheid gewicht die je kan verplaatsen. Misschien is dit ook wel het geval met je lies.
zal het keeper zijn er wat te maken hebben miron ?
t.a.v je lies
Ik zag hem zo liggen dus ik kon het niet laten er even wat kilootjes bij op te gooien

en een clean pull is dus een deadlift gevolgt door een power shrug?
oke, en een clean high pull is dus dat je de bar ook nog eens omgoog trekt alleen dan zonder vangen?Een clean pull is een (power)clean zonder je ellebogen om de bar te draaien en te racken. In mijn geval handig omdat dit ervoor moet zorgen dat ik mijn armen gestrekt houd bij cleans.
oke, en een clean high pull is dus dat je de bar ook nog eens omgoog trekt alleen dan zonder vangen?
ik moet zeggen dat een clean pulle en power shrug wel heel veel op elkaart lijken. verwarrend zeg. al die hulp oefeningen voor olympisch gewichtsheffen
Ja inderdaad, maar dan wel degelijk met arm/schouder-gebruik, beetje een nutteloze oefening dus ook als je het mij vraagt.

High pull is gewoon een upright row met maximale legdrive.ik vind high pulls ook maar wazig. ik snap ook nogsteeds het verschil tussen een high pull en een upright row niet. behalve dan een beetje leg drive.
merk je echt veel verschil als je met straps traint?
typ maar eens in bij youtube, glean grip deadlift. bestaat blijkbaar ook
dan zijn straps idd wel handig. ik merk met power cleanen en deadliften dat ik soms ook meer moeite heb met mijn grip dan met het gewichtHigh pull is gewoon een upright row met maximale legdrive.
Ik merk veel verschil in die zin dat ik geen supersterke grip heb en niet wil falen op mijn grip, wat niet gebeurt als ik straps gebruik.
---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------
Oja ik denk dat mensen en clean grip deadlift neerzetten omdat ze vaak snatch- of mixed grip gebruiken ofzo?
dat is tog gewoon deadliften met overhand of hook grip?clean deadlift is deadliften zoals je de set up bij cleans zou doen volgens mij

clean deadlift is deadliften zoals je de set up bij cleans zou doen volgens mij