- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar gezien de probleem met jou lies zou dat wel eens kunnen denk ik
Ik heb mijn hakken onder een plank die ik in de schuur aan de muur heb gefabriekt en mijn knieen op een bankje.shit man, zijn die ham raises met de voeten onder de bar?
waar had jij moeite bij bij de oh squats?
sweet frontsquat trouwens
?nice, dan hebben we hetzelfde probleem... met een 8cm hoog blok onder men hielen kom ik trouwens wel easy op diepte. doe jij het op oly lift schoenen of ook op je allstars? anders zou je ook kunnen overwegen om ergens je hielen op te zetten?
funny trouwens.. ik heb wel eens een artikel gelezen van een american football trainer die je pas het veld in liet als je 15 (!!!) overhead squats kon met je eigen BW... hoe ziek is dat... zie je het al gauw gebeuren.. 15x92 overhead squat?
edit: hier staat het in: http://danjohn.net/the-overhead-squat-article/
15 x 92 is ****ing veel maar met een supergoeie core zal je een heel eind komen denk ik?ik denk wel dat je uber core krijgt jij als je die 15x92 doet![]()
Even kijken hoe ik dat ga integrerenBrr de verzuring in de schouders/abs moet surreel zijn dan
Dan stel ik voor dat je een keer 86 kg pakt en kijkt hoever je komt3x110 en 1x114 meen ik mij de herinneren, ga ze binnenkort eens terug oppakken

3x110 en 1x114 meen ik mij de herinneren, ga ze binnenkort eens terug oppakken
hoe krijg jij em in die positie? door behind the neck push press te doen?