MuscleMeat

Miron's Log

das iig mooi:D

shit man, zijn die ham raises met de voeten onder de bar?

waar had jij moeite bij bij de oh squats?

sweet frontsquat trouwens

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.404
maar gezien de probleem met jou lies zou dat wel eens kunnen denk ik

shit man, zijn die ham raises met de voeten onder de bar?
Ik heb mijn hakken onder een plank die ik in de schuur aan de muur heb gefabriekt en mijn knieen op een bankje.
waar had jij moeite bij bij de oh squats?

sweet frontsquat trouwens

Met diepte en het 'langdurig' gelockt houden van het gewicht met zo'n wijde grip.

nice, dan hebben we hetzelfde probleem... met een 8cm hoog blok onder men hielen kom ik trouwens wel easy op diepte. doe jij het op oly lift schoenen of ook op je allstars? anders zou je ook kunnen overwegen om ergens je hielen op te zetten?

funny trouwens.. ik heb wel eens een artikel gelezen van een american football trainer die je pas het veld in liet als je 15 (!!!) overhead squats kon met je eigen BW... hoe ziek is dat... zie je het al gauw gebeuren.. 15x92 overhead squat :roflol:?

edit: hier staat het in: http://danjohn.net/the-overhead-squat-article/

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.406
nice, dan hebben we hetzelfde probleem... met een 8cm hoog blok onder men hielen kom ik trouwens wel easy op diepte. doe jij het op oly lift schoenen of ook op je allstars? anders zou je ook kunnen overwegen om ergens je hielen op te zetten?

funny trouwens.. ik heb wel eens een artikel gelezen van een american football trainer die je pas het veld in liet als je 15 (!!!) overhead squats kon met je eigen BW... hoe ziek is dat... zie je het al gauw gebeuren.. 15x92 overhead squat :roflol:?

edit: hier staat het in: http://danjohn.net/the-overhead-squat-article/

Ik deed ze net op oly schoenen. Dat scheelt zeker wel, maar dan nog kom ik nog niet helemaal op parallel.

Haha de meesten in mijn voetbalteam kunnen net een paar keer opdrukken :D 15 x 92 is ****ing veel maar met een supergoeie core zal je een heel eind komen denk ik?

Oja: en wat mij in de VS ooit eens is verteld door een crossfit-coach is inderdaad dat 'uit elkaar trekken' van de bar, dat werkt ook wel goed.

Oja 2: mooi artikeltje man! dankje

Laatst bewerkt:
ik denk wel dat je uber core krijgt jij als je die 15x92 doet :D

Brr de verzuring in de schouders/abs moet surreel zijn dan

3x110 en 1x114 meen ik mij de herinneren, ga ze binnenkort eens terug oppakken

haha ik voelde het al aankomen

lijkt leuk, ga ik binnekort zeker eens proberen, maar moet eerst nieuwe bumpers fixen

ik hoef maar 15 keer 78/80 te doen...makkie:D:P

zal ik wel ff doen

BTN snatch grip jerk ;) of ff musle snatchen idd

Terug
Naar boven