Fitness Seller

Miron's Log

pfff dik pr weer

****ing vet die 4x 120!

Krijg je die 120 zelfstandig weer goed in je nek? Zou ik al een prestatie op zich vinden :D

Lijkt me pijnlijk 120 of 130 in me nek laten vallen.
Die 130 lukt je makkelijk. Doe anders bijv: 3x80,1x110,1x120 en dan 1x130. Zou een mooie opbouw zijn.

Powerclean met 2 man? Haha nice, film dat eens :D

Lukken die eenarmige snatches goed? Die hebben dikwijls de neiging om te kantelen naar links of rechts bij mij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.506
Toch een PR op je BTN. Is die barbell een beetje fatsoenlijk stabiel te houden bij one arm snatches? Doe ze zelf namelijk met dumbbells.
Is 1 keer 'fout' gegaan. Viel me best mee eigenlijk. Vette oefening wel!
nice man 4 x 120
jammer dat de 130 niet lukte.. zou er dan toch in moeten zitten.
Ja snap er zelf ook weinig van :S
jammer van die fail - mijn vraag is eigenlijk dezelfde als chreiz - met db's goed te doen maar met een bb
dusss :)

Dank
Krijg je die 120 zelfstandig weer goed in je nek? Zou ik al een prestatie op zich vinden :D
Ja gewoon goef opvangen met de benen en dan valt het wel mee.
Lijkt me pijnlijk 120 of 130 in me nek laten vallen.
Die 130 lukt je makkelijk. Doe anders bijv: 3x80,1x110,1x120 en dan 1x130. Zou een mooie opbouw zijn.
Ja volgende keer ga ik het zo proberen idd.
Powerclean met 2 man? Haha nice, film dat eens :D

Lukken die eenarmige snatches goed? Die hebben dikwijls de neiging om te kantelen naar links of rechts bij mij.
Haha ja! Ik kwam opeens op het idee (had het weleens iemand zien doen op YT).

Nou zoals gezegd ging dat best goed eigenlijk. Voordat je daadwerkelijk snatched moet je even checken of je evenwicht hebt..

ik haat het altijd als die zo op die uitstekende wervel van de nek valt dan. maar dat zal wellicht gewoon even oefenen zijn.

grotere traps! :D

Miron, heb je nooit last van je bovenrug van dat opvangen als het een keertje iets minder soepel gaat?

• #1.509
ik haat het altijd als die zo op die uitstekende wervel van de nek valt dan. maar dat zal wellicht gewoon even oefenen zijn.
Dat heb ik één keertje gehad, een jaartje terug.
grotere traps! :D

Miron, heb je nooit last van je bovenrug van dat opvangen als het een keertje iets minder soepel gaat?
Nee eigenlijk niet :)
Zoals ik zei gewoon goed opvangen met je benen, dan kan er weinig misgaan. Heb wel redelijke traps dus misschien is dat het :P
Al zou ik graag ooit een keer van die jerk blocks willen..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hey man thanks dat plaatje zocht ik! Mijn pa en zen vrienden moeten dat maar eens in elkaar zetten kan ik tenminste ook een keer fatsoenlijke step-ups of bulgarian squats doen..

• #1.511
Hey man thanks dat plaatje zocht ik! Mijn pa en zen vrienden moeten dat maar eens in elkaar zetten kan ik tenminste ook een keer fatsoenlijke step-ups of bulgarian squats doen..
Kun je daar niet beter plyo boxen voor gebruiken?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moet zalig zijn zo van die blocks :p

4x120 mooi, na meerdere reps kan je al snel door je explosiviteit zitten, mss daarom die 0x130

• #1.516
Powerclean
3 x 60
3 x 80
3 x 90
2 x 100

Tweemans powerclean :P
1 x 130
1 x 150
1 x 160 PR :P Filmpje

Front squat