- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jewel, 130 kilootjes maar dat zat er vandaag never nooit niet in.ho, decent bench ook man! wat heb je ooit op 1rm behaald? of nooit geprobeerd?
idd een goeie bench hoor miron
cleans goed als usual

leuke training man. ik vind het wel grappig hoe jij ook me oefeningen speelt
en sicke bench natuurlijk
Haha zal eens kijken. Je hebt iig een zware zak met oud papier (15 kg is die van ons), je gaat 3-4 meter uit elkaar staan en je slingert elkaar die zak zo hard mogelijk naar de kop op alle mogelijke manieren en zorgt dat 'ie daarbij niet op de grond komt.kan je dat een keer filmen? ik heb er namelijk niet echt een beeld bij![]()
Die 130 heb ik al een tijdje hoor, maar ik heb een kleine terugval gehad sindsdien. Jij moet met 3 x 120 de 130 makkelijk kunnen hebben man. Misschien 135 wel..Haha ****, druk je 130? Lekker, ben weer lekker geownd
.
Overhead squat is nice kerel, lijkt me echt insane zwaar.
toch al snel aan de 90
vd week na lange tijd nog eens gedaan, ga ze nu terug wekelijks doen
wou eens de 15x BW challenge proberen maar in de helft klapte ik gwn toe![]()
Ik laat de bar elke keer voorover vallen als ik fail. Plus dat het na een tijdje toch wel wat begint te irriteren aan de polsen.
In het begin deed ik straps op een rare manier rond men polsen vast, en dat hielp wel. Nu heb ik wrist wraps en dat voelt ook allemaal beter.
lekkere volume -training
ik vroeg me wel eens af of die combi zware kt + explosieve voetbaltraining
of dat nou wel een gelukkige was
ik hoop dat het meevalt miron