MuscleMeat

Miron's Log

• Topic Starter Topic Starter
GAST .. doe ff rustig met die benen man ;) ..... sterk bezig :thumbs:

Hey ja jou moet ik hebben :P Ik zit er ook sterk aan te denken om een garagebox te huren om daar te gaan trainen, maar het grootste probleem lijkt me de hoogte (i.v.m. overhead werk). Heb jij gewoon geluk dat je een hoge garage hebt (ondanks dat je hem dus nauwelijks nog gebruikt) of heb je hier echt lang naar lopen zoeken?

Hehe bedankt man, begin m'n draai weer een beetje te vinden op de SQ :cool:

Hey ja jou moet ik hebben :P Ik zit er ook sterk aan te denken om een garagebox te huren om daar te gaan trainen, maar het grootste probleem lijkt me de hoogte (i.v.m. overhead werk). Heb jij gewoon geluk dat je een hoge garage hebt (ondanks dat je hem dus nauwelijks nog gebruikt) of heb je hier echt lang naar lopen zoeken?

Hehe bedankt man, begin m'n draai weer een beetje te vinden op de SQ :cool:

Ik ben de hele zooi aan het verkopen, kom er nooit en de reis erna toe is net zo lang als naar de sportschool.
Kon daar ook geen overhead werk doen, dan moest het zittend of buiten de deur. Destijds waren de prijsen
van de abbonementen ook hoger, die zijn bijna de helf verminderd.

Ook was ik destijds veel sterker zonder blessures en wilde ik daar oefeningen doen die ik niet in de gym
kon doen, strongman gericht dingen met bands en chains.

Zondag tijdens de wedstrijd twee (!!) paardenkussen (spierblessure) opgelopen door één botsing: Rechterquad en rechterkuit. Lopen is vrij pijnlijk nu :o

Ga me morgen ff laten masseren denk ik :P
In ieder geval geen LB training vanavond...

Dit is hoe ik er nu bij sta (91 kg):
55s22t.jpg

:sd:

Speed bench
5 x 70
5 x 70
5 x 70

Gewone bench
5 x 90
4 x 100
1 x 110
1 x 112.5

Optrekken
8 x BW
8 x BW + 10
5 x BW + 20
5 x BW + 10

Military press
8 x 60
5 x 65
5 x 65
3 x 70 ???

DB row
8 x 38
5 x 43
5 x 48

Side raise
10 x 10.5
10 x 10.5
8 x 13
8 x 13

.. het kan niet altijd feest zijn..

Wtf man...jouw fysiek is echt ****ing netjes! Een streefdoel voor mij..er lekker droog bij staan.
Lucky bastard:D

soww.... nette fysiek kerel! Maar 91 kilo?? Huh??
Sterke training ook! Beest! :P

Wtf man...jouw fysiek is echt ****ing netjes! Een streefdoel voor mij..er lekker droog bij staan.
Lucky bastard:D

Dank :) Er gaan nog wel wat procentjes af de komende weken is te hopen :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

soww.... nette fysiek kerel! Maar 91 kilo?? Huh??
Sterke training ook! Beest! :P

Ja ik snap ook niet waar al dat gewicht vandaan komt, heb vrij lompe poten en wijvenheupen :P daar zal het wel van komen. Bovendien lijk ik op die foto droger dan ik ben, gok een procentje op 14 nu..

Hmm ik vond de foto bij je pics imo brutaler.. Daar straal je meer kracht uit. Fysiek is zeker niet mis hoor , ga alleen niet te ver in je cut.. Training is zeker netjes! BP is top

Flink gecut inderdaad man tot de hoeveel procent wil je zakken??
Fysiek ziet er goed uit!
Kan je niet beter nou flink gaan bulken ff die 100kg aantikken:rolleyes: en in maart gaan cutten??

Flink gecut inderdaad man tot de hoeveel procent wil je zakken??
Fysiek ziet er goed uit!
Kan je niet beter nou flink gaan bulken ff die 100kg aantikken:rolleyes: en in maart gaan cutten??
Ik cut nog door tot 86 kg. Daarna over op een redelijk cleane bulk.
Misschien dat ik over een jaar nog een cut houd tot mijn 'einddroogte' van ongeveer 9%.

Ik wil niet al te zwaar worden aangezien ik daar last van heb met voetbal. :)

Net overigens even een uur wezen mountainbiken ipv ballen vanwege die pijnlijke spieren: dikke 30 km afgelegd. Mooie pomp, goed voor het herstel :p

Sjezus, goed fysiek gozer! Een beetje treven voor mij! Zit bijna op hetzelfde gewicht maar ben een stuk vetter:(

Ik cut nog door tot 86 kg. Daarna over op een redelijk cleane bulk.
Misschien dat ik over een jaar nog een cut houd tot mijn 'einddroogte' van ongeveer 9%.

Ik wil niet al te zwaar worden aangezien ik daar last van heb met voetbal. :)

Net overigens even een uur wezen mountainbiken ipv ballen vanwege die pijnlijke spieren: dikke 30 km afgelegd. Mooie pomp, goed voor het herstel :p

Oké begrijpelijk dan!
Succes met verder cutten ben benieuwd naar het eindresultaat!

Behind neck pushpress
5 x 70
5 x 90
5 x 100
3 x 105

Powerclean
5 x 70
5 x 80
5 x 90
2 x 100

Squat
14 x 110
5 x 120
5 x 120
5 x 120

BOR
5 x 80
5 x 90
5 x 100
5 x 100

Schuine DB Fly's
12 x 13
12 x 13
12 x 15.5
12 x 15.5
12 x 15.5

Opmerkingen
- Niet zwaarder gegaan met squats i.v.m. nog altijd pijnlijke quad.

Nice fysiek! Beetje meer massa zou geen kwaad kunnen, beetje kan ook geen kwaad ivm voetbal toch?

Nette training gap!

Terug
Naar boven