MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind die hangpowersnatch niet verkeerd
kon je er een beetje snelheid in krijgen

haha eindelijk een filmpje, brutal man...
trainen op de jeugd +1

niceik ga nu ook aan de overhead squat beginnen. die is nog best pittig qua balans:O

http://www.athleticscoaching.ca/Use... the Snatch Toward a Higher Training Eff.pdfDanku
Haha bedankt, heb nog genoeg staan
Ja inderdaad, maar dat is niet bepaald het gevalUitlopen? Valt wel mee toch?
Dat eerste heb ik vaker gehoord maar eigenlijk nooit goed begrepen. Waarom niet onder al wat snelheid maken (zonder te rukken uiteraard)?
IMO moeten de heupen nog iets verder naar voren, valt nog wat snelheid uit te halen denk ik.

Ok top!http://www.athleticscoaching.ca/Use... the Snatch Toward a Higher Training Eff.pdf
op einde pagina 3 en pagina 4 leggen ze uit waarom je trager in het begin moet starten en u daarna opwerken naar u topsnelheid
U baar, komt die ook van muscle power? Zoja, welke is het dan?
Ok top!
Nee die is van fitness seller, de 700 kg bar die misschien niet helemaal geschikt is voor gewichtheffen..
Ja, precies. Al had ie van mij wel knurling in het midden mogen hebben om een fijne squat bar te zijn, maar dat schijnt per bar van dat type te verschillenHeb dezelfde van FS en ik denk ook niet dat deze geschikt is hiervoor. Veel te dik en te weinig 'whip' erin, wel een zalige squat bar.

nu het er toch over gaat....wat voor bar heb je dan wel nodig voor het gewichtheffen?
ik ga ben opzoek naar ene bar plus gewichten
dat is inderdaad wel heel duur ja. dan denk ik dat ik maar gewoon een set bij fitness seller of heliports haal. want voor een beetje recreatie liften is 600 wel veel geld![]()

http://www.athleticscoaching.ca/Use... the Snatch Toward a Higher Training Eff.pdf
op einde pagina 3 en pagina 4 leggen ze uit waarom je trager in het begin moet starten en u daarna opwerken naar u topsnelheid
U baar, komt die ook van muscle power? Zoja, welke is het dan?
..Is wel een goed artikel though...Grappig maker van het artikel, heb ik eens mee getraind. Doet net of hij alle grote speerwerpers op de aarde heeft getraind in hun Prime, en vraag je het aan de atleten persoonlijk. Dan waren ze blij eens ze van hem af waren lol..
De site is erg waardevol trouwens. Heb hem veel gebruikt in mijn (trainers)opleiding.
OT: Gaat lekker die trainingen joh! Binnenkort eens proberen om een dikke OH squat eruit te gooien...

ah ok.Ok top!
Nee die is van fitness seller, de 700 kg bar die misschien niet helemaal geschikt is voor gewichtheffen..
.Ik denk niet dat die baren van Kroon een OH drop van 100+ kg overleven.ah ok.
Ik ga het proberen met een kroon baar. Hopelijk kan ik er toch nog een jaar ofzo mee verder trainen voor hij het begeeft.
OT: sterke military presses!